ValmiñorTV: Centos de alumnos de Nigrán participan na XIII Carreira Solidaria

Centos de alumnos de Nigrán participan na XIII Carreira Solidaria

Centos de alumnos de cinco centros educativos participaron onte na XIII Carreira Solidaria organizada polo CPI Arquitecto Palacios de Panxón con motivo da Semana da Paz e co fin de recadar fondos para colaborar co departamento de Servizos Sociais do Concello de Nigrán, como fan habitualmente.

Na proba, celebrada no recinto exterior do centro educativo e á que asistiu o alcalde acompañado das concelleiras de Deportes, Igualdade, Servizos Sociais e Xuventude, participaron ademais de alumnos do CPI, do Centro de Educación Especial de Panxón, CEE Juan María de Parada, Escola Infantil As Dunas e CEIP A Cruz de Camos. Todos, desde Infantil a 4º da ESO, correron tempos entre 3 e 10 minutos tras achegar os seus patrocinadores adultos un donativo para a causa por cada volta completada.

Nova COMPLETA: ENLACE