Gañadores Concurso Primaveira Videoliteraria do Val Miñor 2021

Ramón López Fernández

O noso alumnado acadou premios no concurso Primavera Videoliteraria do Val Miñor, organizado polo instituto de Estudos Miñoráns. Parabéns a tod@s!!!

A sección de Lingua e Literatura e PUGA (Promoción do Uso do Galego)  do Instituto de Estudos Miñoráns (IEM ), en colaboración cos Concellos de Gondomar, Baiona e Nigrán, convocan a Primavera Literaria do Val de Miñor de Videopoemas e Videomicrorrelatos para contribuir a potenciar a creatividade en lingua galega da mocidade do Val de Miñor e de toda Galicia.

Brenda González Lesme, alumna de 5º de Educación Primaria gañou o 2º premio na súa categoría

Para ver en Instagram

Nerea Carvalho Figueiró, alumna tamén de 5º de Educación Primaria, obtivo un accésit

Para ver en Instagram