BENVID@S AO CURSO 2017 - 2018

PROXECTO REGUEIFA, un documental web sobre a cultura popular  de Coristanco.

Este proxecto foi realizado polo CPI Alcalde Xosé Pichel nun obradoiro de contidos dixitais dirixido por Cristina de la Torre.

Foi posible grazas ós Contrato-Programa da Consellería de Educación.

Pódese ver premendo no escarabello regueifeiro.

RECOÑECEMENTO AO NOSO CLUB DE LECTURA

O proxecto do Club de Lectura do noso centro, "Coristranca, a lectura con retranca", acaba de ser recoñecido como un dos mellores da Costa da Morte, xunto co IES Fin do Camiño de Fisterra, e con maior dotación económica, que redundará na mellora da dotación bibliográfica da biblioteca, así como no desenvolvemento dun completo programa de actividades que achegará o libro e a lectura en galego á comunidade educativa.

Como mostra do traballo colectivo que se vén desenvolvendo desde hai 8 anos, cómpre recoñecer a implicación activa dunha parte do profesorado, do alumnado, das familias e mesmo de exparticipantes que seguen a participar no club de lectura presencialmente ou a través das redes dixitais, nomeadamente do blog, que convidamos a visitar.

VIAXE CULTURAL A MADRID. NOVEMBRO 2017

Alumnado de 3º ESO, acompañado polas profesoras Concha Martínez e Susana Penas, realizaron unha viaxe cultural a Madrid desde o 8 ao 11 de novembro.

Máis fotos na nosa GALERÍA

O CLUB CORISTRANCA VOLVE Á RADIO CUAC FM

Recentemente, o club de lectura do centro participou no estudo de Radio CUAC FM nunha nova gravación radiofónica do programa "A fume de carozo".

Nesta ocasión, a guionización e locutación neste novo programa ao redor do libro e da lectura foi responsabilidade de Uxía Tasende, Carla Castro e María Pombo, alumnas de 4º ESO.

Convidamos a escoitar o programa on line agora desde o blog do club de lectura, Coristranca, a lectura con retranca.

COMEZO DO CURSO ESCOLAR 2017/2018

DATA HORARIO
EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA LUNS, 11 SETEMBRO 9:00 - 12:00
EDUCACIÓN SECUNDARIA VENRES, 15 SETEMBRO 9:00 - 12:00

O NOSO APOIO AO PROFESORADO DO IES MANUEL GARCÍA BARROS

O claustro do noso centro manifesta o seu apoio ao profesorado do IES MANUEL GARCÍA BARROS polos sucesos acontecidos recentemente.

Enlace ao COMUNICADO co que o centro afectado se dirixe á opinión pública.

X XORNADA DOS CLUBS DE LECTURA

O sábado 17 de xuño unha delegación do club de lectura de secundaria "Coristranca, a lectura con retranca" participou en Compostela na celebración dunha intensa xornada de formación ao longo de todo o día, a X Xornada dos Clubs de Lectura.

Victoria e María, de 2º ESO, xunto con Carla, María e Uxía, de 3º ESO, participaron en diferentes actividades, acompañadas das profesoras Pilar Espido e Mercedes Queixas, que con certeza desenvolverán no vindeiro curso desde o club de lectura.

O noso club foi seleccionado pola asesoría de bibliotecas escolares, xunto a outros catro clubs galegos, para participar nun obradoiro de creación dun programa de libros audiovisual, dirixido por Óscar López.

Parabéns para o equipo de traballo previo -Carla, María e Uxía- e aplausos para a coordinadora, Carla, que defendeu as nosas propostas nun auditorio diante de máis de 1.200 persoas.

Unha síntese informativa e con imaxes podedes visualizala no noso blog e unha galería de imaxes moi completa está xa accesíbel no portal das bibliotecas escolares.

A ver se nos atopades!!!

VI EDICIÓN CONCURSO FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

Xa temos @s gañadores da VI Edición do Concurso de Fotografía Matemática para o alumnado do noso centro. Podedes ver os nomes d@s gañadores premendo aquí.

Para ver as fotografías gañadoras premede na categoría correspondente:

3º ESO.

4º ESO.

ROTEIRO DAS REGUEIFAS.

Noraboa

Noraboa aos gañadores e grazas a tod@s os participantes!!