Un día en bici no Pichel

Este martes 25 de abril tivemos unha xornada especial na que a bici foi a protagonista. Despois de contar cunha sesión de destreza e habilidade impartida por membros do Club Ciclista de Carballo, recibimos a Alberto Andreu, un mestre que levou a cabo  proxecto Pon una bici en tu vida no que o Pichel colaborou estreitamente. Un día máis fomos noticia.

A caravana da saúde no noso centro

Este pasado martes 18 de abril recibimos a visita da caravana da saúde. Esta iniciativa está enmarcada nun gran proxecto no que participa Carrefour e conta coa colaboración de Ferran Adriá. O alumnado disfrutou da cociña elaborando saudables menús.

I CONCURSO INTERNACIONAL DE POSTRES

POSTRES GAÑADORES:

- Macarons con flores - 4º ESO (Miriam Ares e Lucía Canosa)

- Vasitos de nata e crema - 4º ESO (Ylenia Calvo e Cristina Pallas)

- Lemon Cupcakes - 4º ESO (Samantha Torres, Marta Fernández e Andrea Pena)

- Tiramisú - Nuria Abelenda (Premio ao postre e á receta)

PREMIOS LINGÜÍSTICOS (explicación oral da receta)

2º ciclo:

-Carla Adriana castro Cuns (postre con Uxía Cancela)

- Aarón Martínez Pérez (postre con Nuria Pensado)

1º ciclo:

- Sara Álvarez Vilanova

- María Blanco

PREMIO PARTICIPACIÓN:

- Braian Abelenda e José Ramón Fariña

PREMEDE AQUÍ PARA VER TODOS OS POSTRES.

INTERCAMBIO LINGÜÍSTICO-CULTURAL CO IES RAMÓN OTERO PEDRAYO (A CORUÑA). CURSO 16-17

O martes 4 de abril o alumnado membro dos clubs de lectura do centro viviu unha nova xornada de convivio e intercambio co alumnado do IES Ramón Otero Pedrayo da Coruña. Nesta ocasión, o noso centro foi o anfitrión e despois do acto de benvida desprazámonos todo o grupo a Ponteceso para visitar a exposición interactiva ao redor do xogo popular do MELGA (Museo Etnolúdico de Galicia) e continuar a xornada festiva na praia de Valarés. Unha experiencia de irmandade ao redor do libro e a lectura para sempre repetir.

O PICHEL INAUGURA O SEU INVERNADOIRO

A semana pasada inagurouse o invernadoiro de Infantil e Primaria coa colaboración dun pai.

Premede aquí para ver un VÍDEO