BENVID@S AO CURSO 2017 - 2018

PROXECTO REGUEIFA, un documental web sobre a cultura popular  de Coristanco.

Este proxecto foi realizado polo CPI Alcalde Xosé Pichel nun obradoiro de contidos dixitais dirixido por Cristina de la Torre.

Foi posible grazas ós Contrato-Programa da Consellería de Educación.

Pódese ver premendo no escarabello regueifeiro.

ENTREGA DE NOTAS ESO. XUÑO 2018

A entrega de notas será o mércores 27 de xuño ás 12:00 h

INTERCAMBIO CO IES OTERO PEDRAYO (A CORUÑA)

Unha das actividades que inician o peche do curso do club de lectura do noso centro é o intercambio co alumnado lector do IES Otero Pedrayo da Coruña. Este ano non ía ser menos e no noso blog permanece en imaxes a lembranza desta estupenda xornada compartida, así como o noso agradecement pola impecábel organización do noso centro amigo lector.

Máis información no blog CORISTRANCA, A LECTURA CON RETRANCA

A TROPA DE TRAPO. SEMANA CULTURAL. MARZO 2018.

Hoxe o alumnado puido disfrutar da función "Contamos todas" da compañía A Tropa de Trapo.

EGO MAGISTRA SUM. SEMANA CULTURAL. MARZO 2018

As alumnas de 4º ESO de latín, caracterizadas como deusas romanas, foron hoxe unhas mestras procedentes do S. I, da Antiga Roma. Ensinaron aos alumn@s de 1º ESO como era a escola, as familias, a sociedade, a arquitectura, a lingua, os xogos eos espectáculos da Antiga Roma. Realizaron tamén dúas maquetas de domus romanas para explicar e recrear as vivendas. @s alumn@s de 1º ESO puideron disfrutar desta dramatización, xogar ás tabas e a outros xogos propostos polas deusas Alba, Uxía, Iria, Vanesa, Luján, Carla, Ana e María. Estaban moi guapas e fixérono xenial. Son unhas estupendas mestras.

Grazas a Susana Penas por facernos o vestuario.

II CONCURSO POSTRES INTERNACIONAIS. SEMANA CULTURAL. MARZO 2018

No II Concurso de postres internacionais, @s alumn@s explicaron en inglés e francés os ingredientes e a elaboración de deliciosas recetas internacionais.

A continuación, todos puideron degustar estes manxares.

A tod@s @s alumn@s participantes nesta actividade de convivencia...moitas grazas!!!

Parabéns a tod@s e especialmente aos gañador@s!!

Postres gañador@s votados por alumn@s e profesor@s:

"Tarta de Kit Kat. Tarta de Ferrero. Tarta de Huesitos. Vasitos de crema"

OBRADOIRO XORNALÍSTICO. SEMANA CULTURAL. MARZO 2018

O luns 19 de marzo, o alumnado de 3º ESO asistiu ao "Obradoiro xornalístico" impartido por Olalla Liñares.  Premendo na neste enlace podedes ver máis fotos.