O CLUB DE LECTURA DE 3º ESO NO PROGRAMA DE RADIO " A FUME DE CAROZO"

O pasado martes 10 de xaneiro inauguramos co club de lectura do centro unha nova tempada de gravacións en directo do programa "A Fume de Carozo" na emisora de Radio Cuac FM na Coruña. No blog de Coristranca, a lectura con retranca pode accederse ao programa para a súa escoita íntegra. Parabéns a Uxía, Carla, Laura e María, membros do club de 3º ESO, polo seu gran traballo de guionización, locutación e coordinación desta súa estrea radiofónica!

ACTIVIDADES ANO MANUEL MARÍA

O Ano Manuel María chegou ao seu remate e desde o centro quixemos continuar a celebralo cun gran peche trimestral. O Equipo de Dinamización da Lingua Galega, o Club de Lectura e mais o Departamento de Lingua e Literatura Galega organizaron varias actividades ao redor da figura e obra do insigne e polifacético escritor que fomos descubrindo ao longo de 2016.

Compartimos desde o noso espazo virtual lector algunhas das lembranzas máxicas vividas no centro emais noa nosa viaxe a Outeiro de Rei, para coñecermos ao vivo a Casa Museo Manuel María e algúns dos espazos naturais que o poeta evocou nos seus versos como o Castro de Viladonga e mais as impresionantes Penas de Rodas.

CONCURSO POSTAIS NADAL 2016

Dende o Equipo de dinamización lingüística informámosvos do Concurso de Postais de Nadal que se vai celebrar como todos os anos.

Máis información.

VISITA AO CASTELO DE SAN ANTÓN E AO MAC (CORUÑA)

O pasado xoves 24 de novembro, parte do noso alumnado, acompañado polas profesoras Begoña de Blas, Susana Penas e Susana Sexto visitaron o Castelo de San Antón e o MAC, na Coruña.

Máis fotos no MAC premendo aquí

Máis fotos no Castelo de San Antón premendo aquí

TERTULIA LITERARIA COA ESCRITORA MARÍA REIMÓNDEZ

Na tarde do pasado mércores 16, unha representación do club de lectura de 4º ESO, composto por alumnas, profesoras e unha nai, deslocáronse á libraría Moito Conto da Coruña para manter unha tertulia literaria coa escritora María Reimóndez, autora da novela A dúbida que foi obxecto de lectura compartida nas últimas semanas.

Unha tarde irrepetíbel que moito agradecemos a María Reimóndez, pola súa conversa sempre enriquecedora, e a Esther, a libreira que se encargou de que non faltase ningún detalle e nos sentísemos como na casa.

Sen dúbida, unha experiencia para repetir!

Máis información en Coristranca, a lectura con retranca.

ENCONTRO CO ESCRITOR XURXO CHAPELA

O venres 18 de novembro o alumnado de 4º ESO, acompañado das profesoras Susana López e Mercedes Queixas desprazouse á Biblioteca Rego da Balsa de Carballo para coñecer as instalacións e manter un encontro co escritor carballés Xurxo Chapela, autor de Lémbrome, lectura traballada na materia de Lingua e Literatura Galega neste primeiro trimestre escolar.

Máis información no blog da aula Lingua de Alcaián

CONCURSOS SAMAÍN 2016

O Equipo de Normalización Lingüística vén de convocar varios concursos para celebrar o Samaín.

Premede aquí para ver as bases.