BENVID@S AO CURSO 2018 - 2019

PROXECTO REGUEIFA, un documental web sobre a cultura popular  de Coristanco.

Este proxecto foi realizado polo CPI Alcalde Xosé Pichel nun obradoiro de contidos dixitais dirixido por Cristina de la Torre.

Foi posible grazas ós Contrato-Programa da Consellería de Educación.

Pódese ver premendo no escarabello regueifeiro.

REVISTA ESCOLAR ASUBÍOS. CURSO 18-19

Xa temos aquí a versión dixital do Nº 56 da Revista Asubíos que resume parte do traballo levado a cabo no noso centro durante o curso 18/19.

1º PREMIO DE COOPERATIVISMO NO ENSINO

Hoxe recibimos o 1º Premio de Cooperativismo no ensino polo proxecto de Merendas saudables levado a cabo pola nosa compañeira Lorena Lamas de 5º de E.I.

Parabéns!!!!

CERTAME "COOPERATIVISMO NO ENSINO. 2019"

O noso centro ven de obter o premio ao mellor traballo no certame "Cooperativismo no Ensino. 2019" na modalidade de actividades artísticas, dirixida ao alumnado dos centros de educación infantil, primaria e educación especial na Categoría A. O nome do traballo é "Merendas saudables" e foi presentado pola nosa compañeira, titora de 5º Ed. Infantil, Lorena Lamas Sánchez.

Pódese ver neste enlace a RELACIÓN DE TRABALLOS PREMIADOS.

IV ANIVERSARIO DA BIBLIOTECA ASUNCIÓN ANTELO.

Este pasado venres celebramos o IV Aniversario da nosa Biblioteca Asunción Antelo. Tivemos varias actividades como o contacontos de Celtia Figueiras, un recitado de poemas de Asunción Antelo e pechamos a xornada cun concerto de Paco Nogueiras.

Ademais algúns dos nosos alumnos representaron varias pezas musicais da man do noso profe  de Música, Miguel.

CORISTRANCA VOLVE Á RADIO CUAC FM

O pasado 14 de maio o noso club, representado desta volta polas compañeiras Lucía e María, de 3º ESO, participou na emisión dun novo programa "A fume de carozo".

Desde este enlace podedes acceder novamente ao programa. Agardamos que vos guste tanto como nos gustou a nós guionizalo e locutalo!

PREMEDE NA FOTO PARA VER O ÁLBUM CON EFECTO LIGHTBOX

Álbum: SECUNDARIA 18/19 -> PROGRAMA RADIO " A FUME DE CAROZO"

XI FESTIVAL DE LA FRANCOPHONIE

O pasado martes 7 de maio o alumnado de Francés participou no "XI Festival de la Francophonie" que tivo lugar, un ano máis, en Vilanova de Arousa. Os nosos alumnos e alumnas interpretaron 4 cancións francófonas (Vois sur ton chemin, Ella elle l'a, En feu e Chocolat), e presenciaron as actuacións doutros 17 centros nun encontro que reuniu a máis de 1.500 alumnos e alumnas de toda Galicia.

Podedes ver a totalidade das actuacións premendo aquí.

Parabéns, rapaces!!!

Álbum: SECUNDARIA 18/19 -> FRANCOPHONIE

O ALUMNADO DE 3º E 4º ED. PRIMARIA VISITA O AEROPORTO DE A CORUÑA

O alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria foi ao aeroporto de A Coruña o pasado 26 de abril, visitando as súas dependencias, aos bombeiros e Garda Civil e os falcóns.

Pasámolo xenial!!!!

SEMANA CULTURAL 2019. ED INFANTIL E PRIMARIA.

No seguinte vídeo pódese ver unha mostra da celebración da Semana Cultural en Ed. Infantil e Primaria.

PINTAMOS UN MURAL NO PATIO (Semana Cultural 2019)

Durante a Semana Cultural os alumnos de ESO pintamos un mural cos debuxiños dos alumnos de Infantil. Foi unha experiencia moi divertida e, sobre todo, vendo as facianas cos ollos moi abertos dos cativiños ó recoñecer na parede os seus debuxos.

PREMEDE NA FOTO PARA VER O ÁLBUM CON EFECTO LIGHTBOX

Álbum: SECUNDARIA 18/19 -> MURAL NO PATIO. (Semana Cultural 2019)