CONCURSO POSTAIS NADAL 2016

Dende o Equipo de dinamización lingüística informámosvos do Concurso de Postais de Nadal que se vai celebrar como todos os anos.

Máis información.

VISITA AO CASTELO DE SAN ANTÓN E AO MAC (CORUÑA)

O pasado xoves 24 de novembro, parte do noso alumnado, acompañado polas profesoras Begoña de Blas, Susana Penas e Susana Sexto visitaron o Castelo de San Antón e o MAC, na Coruña.

Máis fotos no MAC premendo aquí

Máis fotos no Castelo de San Antón premendo aquí

TERTULIA LITERARIA COA ESCRITORA MARÍA REIMÓNDEZ

Na tarde do pasado mércores 16, unha representación do club de lectura de 4º ESO, composto por alumnas, profesoras e unha nai, deslocáronse á libraría Moito Conto da Coruña para manter unha tertulia literaria coa escritora María Reimóndez, autora da novela A dúbida que foi obxecto de lectura compartida nas últimas semanas.

Unha tarde irrepetíbel que moito agradecemos a María Reimóndez, pola súa conversa sempre enriquecedora, e a Esther, a libreira que se encargou de que non faltase ningún detalle e nos sentísemos como na casa.

Sen dúbida, unha experiencia para repetir!

Máis información en Coristranca, a lectura con retranca.

ENCONTRO CO ESCRITOR XURXO CHAPELA

O venres 18 de novembro o alumnado de 4º ESO, acompañado das profesoras Susana López e Mercedes Queixas desprazouse á Biblioteca Rego da Balsa de Carballo para coñecer as instalacións e manter un encontro co escritor carballés Xurxo Chapela, autor de Lémbrome, lectura traballada na materia de Lingua e Literatura Galega neste primeiro trimestre escolar.

Máis información no blog da aula Lingua de Alcaián

CONCURSOS SAMAÍN 2016

O Equipo de Normalización Lingüística vén de convocar varios concursos para celebrar o Samaín.

Premede aquí para ver as bases.

COMEZO DO CURSO ESCOLAR 2016/2017

DATA HORARIO
EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA LUNS, 12 SETEMBRO 9:00 - 12:00
EDUCACIÓN SECUNDARIA XOVES, 15 SETEMBRO 9:00 - 14:00

EXAMES SETEMBRO

Toda a información premendo aquí.