CORISTRANCA VOLVE Á RADIO CUAC FM

Xa está dispoñíbel o enlace ao programa co que o equipo de radio da sección do club de lectura de 3º ESO volveu vibrar nas ondas na emisora de Radio CUAC FM o pasado martes 21 de febreiro.

Toda a información accesíbel en Coristranca, o blog do noso club de lectura.

Parabéns a Carla, Uxía, María e Laura!

SAÍDA A PONTEVEDRA

O xoves 2 de marzo o Departamento de Lingua e Literatura Galega programou unha saída para o alumnado de 4º ESO á cidade de Pontevedra para coñecer os vínculos históricos da cidade a través dun roteiro guiado, coa figura do escritor Castelao como eixo nuclear, e visitar os fondos do autor depositados no Museo Provincial de Pontevedra.

Acompañaron o alumnado as profesoras Susana López e Mercedes Queixas, do Departamento de Lingua e Literatura Galega, e mais Concepción Martínez, do Departamento de Xeografía e Historia.

VISITA Á EXPOSICIÓN DE XOSÉ COBAS NO KIOSCO ALFONSO, NA CORUÑA

O pasado venres 10 de febreiro o alumnado de 2º e 3º de ESO achegouse ao Kiosco Alfonso da Coruña para coñecer a exposición compiladora dos últimos 30 anos do traballo de ilustración desenvolvido por Xosé Cobas.

Acompañounos no percorrido o escritor Xabier P. Docampo, autor de moitos libros ilustrados pola creatividade de Xosé Cobas.

As profesoras Laura Fidalgo, Pilar Espido e Mercedes Queixas participaron nesta actividade coorganizada polo EDLG e mais o Departamento de Lingua Galega.

LA CHANDELEUR

O 2 de febreiro celebramos "LA CHANDELEUR", unha festa francesa con gran tradición. Comemos deliciosas crêpes e volteámolas, como manda a tradición, para ter moita sorte este ano. Estaban todas deliciosas.

PREMIOS ÁS MÁIS RICAS E SABOROSAS: CRÊPES Nº 5 e Nº 6 , de Marta Calvo e Aroa Collazo de 2º ESO.

PREMIOS POR SORTEO Á PARTICIPACIÓN: Uxía Abelenda e Lucía Bermúdez de 1º ESO.

Máis fotos na nosa GALERÍA.

A tod@s...

merci beaucoup et à la prochaine!!

O CLUB DE LECTURA DE 3º ESO NO PROGRAMA DE RADIO " A FUME DE CAROZO"

O pasado martes 10 de xaneiro inauguramos co club de lectura do centro unha nova tempada de gravacións en directo do programa "A Fume de Carozo" na emisora de Radio Cuac FM na Coruña. No blog de Coristranca, a lectura con retranca pode accederse ao programa para a súa escoita íntegra. Parabéns a Uxía, Carla, Laura e María, membros do club de 3º ESO, polo seu gran traballo de guionización, locutación e coordinación desta súa estrea radiofónica!

ACTIVIDADES ANO MANUEL MARÍA

O Ano Manuel María chegou ao seu remate e desde o centro quixemos continuar a celebralo cun gran peche trimestral. O Equipo de Dinamización da Lingua Galega, o Club de Lectura e mais o Departamento de Lingua e Literatura Galega organizaron varias actividades ao redor da figura e obra do insigne e polifacético escritor que fomos descubrindo ao longo de 2016.

Compartimos desde o noso espazo virtual lector algunhas das lembranzas máxicas vividas no centro emais noa nosa viaxe a Outeiro de Rei, para coñecermos ao vivo a Casa Museo Manuel María e algúns dos espazos naturais que o poeta evocou nos seus versos como o Castro de Viladonga e mais as impresionantes Penas de Rodas.

CONCURSO POSTAIS NADAL 2016

Dende o Equipo de dinamización lingüística informámosvos do Concurso de Postais de Nadal que se vai celebrar como todos os anos.

Máis información.

VISITA AO CASTELO DE SAN ANTÓN E AO MAC (CORUÑA)

O pasado xoves 24 de novembro, parte do noso alumnado, acompañado polas profesoras Begoña de Blas, Susana Penas e Susana Sexto visitaron o Castelo de San Antón e o MAC, na Coruña.

Máis fotos no MAC premendo aquí

Máis fotos no Castelo de San Antón premendo aquí