BENVID@S AO CURSO 2018 - 2019

PROXECTO REGUEIFA, un documental web sobre a cultura popular  de Coristanco.

Este proxecto foi realizado polo CPI Alcalde Xosé Pichel nun obradoiro de contidos dixitais dirixido por Cristina de la Torre.

Foi posible grazas ós Contrato-Programa da Consellería de Educación.

Pódese ver premendo no escarabello regueifeiro.

DÍA DA NENA E DA MULLER NA CIENCIA.

O pasado xoves celebramos, de xeito transversal e interdisciplinario, o Día da Nena e da Muller na Ciencia no noso centro coa visita de tres científicas do CSIC: Eva Balsa Canto, Marta López Cabo e Luísa Martínez Lorenzo.

Toda a nosa gratitude polo labor formativo que desenvolveron co noso alumnado nos días previos e pola súa visita.

Premede na foto para visualizala co efecto lightbox.

Álbum: SECUNDARIA 18/19 -> DÍA DA NENA E DA MULLER NA CIENCIA

A CHANDELEUR.

A semana pasada o alumnado de Francés celebrou a Chandeleur con todos os seus compañeiros e compañeiras de ESO. Degustaron as tradicionais crêpes au Nutella, aux fraises, à la crème et au sirop d'érable.

Miam, miam!!! Bon apppétit et Bonne Chandeleur à toutes et à tous!!!

EXPERIMENTOS CIENTÍFICOS

O alumnado de Infantil e Primaria realizou varios experimentos científicos e ensinou os seus traballos aos compañeir@s e profesor@s.

Pódese ver unha mostra no seguinte vídeo.

CELEBRACIÓN DO NADAL NO PICHEL. (INFANTIL E PRIMARIA)

PREMEDE NA FOTO PARA VER O ÁLBUM CON EFECTO LIGHTBOX.

Álbum: INFANTIL E PRIMARIA 18/19 -> NADAL NO PICHEL

TALLER DE PRIMEIROS AUXILIOS

O pasado xoves 17 de xaneiro, o alumnado de ESO participou nun taller de Primeiros Auxilios na aula de Usos Múltiples no edificio de Secundaria. Entre outras cousas, aprenderon a reaccionar ante un atragantamento, un infarto....

Foi unha experiencia moi proveitosa.

Premede na foto para ver o álbum con efecto lightbox

Álbum: SECUNDARIA 18/19 -> TALLER PRIMEIROS AUXILIOS.

PLAN DE CONSUMO DE FROITA NAS ESCOLAS

Do 14 ao 25 de xaneiro levaranse a cabo as semanas da froita, polo que durante os dous recreos distribuirase froita entre o alumnado que o desexe.

VISITA A SANTIAGO DE COMPOSTELA.

O pasado xoves 20 de decembro o alumnado de 3º e 4º ESO desprazouse a Santiago de Compostela para visitar o Museo de Historia Natural e dúas exposicións centradas no pensamento e na obra de Castelao: "Castelao Maxistral", na Cidade da Cultura e "Alba de Gloria" no Panteón de Galegos Ilustres.

Acompañaron o alumnado as profesoras Pilar Espido, Concha Martínez e Mercedes Queixas.

CONCURSO "CONTOS DE NADAL" ORGANIZADO POR LA VOZ DE GALICIA E RADIO VOZ

A alumna do noso centro, Clea Martínez Rodríguez, é a gañadora do 5º premio do concurso "Contos de Nadal", organizado por La voz de Galicia e Radio Voz.

O acto de entrega dos premios celebrouse o pasado sábado 15 de decembro no Centro de Interpretación do Dolmen de Dombate. A alumna estivo acompañada pola súa familia e o director do centro.

Noraboa, Clea!!

Premede aquí para más información.

MERCEDES QUEIXAS ZAS, NOVA ACADÉMICA CORRESPONDENTE DA RAG

A profesora do noso centro, Mercedes Queixas Zas, foi elexida académica correspondente pola Real Academia Galega (RAG).

Parabéns compañeira!!

Máis información, premendo AQUÍ