BENVID@S AO CURSO 2019 - 2020

PROXECTO REGUEIFA, un documental web sobre a cultura popular  de Coristanco.

Este proxecto foi realizado polo CPI Alcalde Xosé Pichel nun obradoiro de contidos dixitais dirixido por Cristina de la Torre.

Foi posible grazas ós Contrato-Programa da Consellería de Educación.

Pódese ver premendo no escarabello regueifeiro.

SAMAÍN E MAGOSTO EN SECUNDARIA 2019

O pasado 30 de outubro celebramos o Magosto e o Samaín no noso centro.

Ademais da tradicional degustación de castañas e dos xogos populares, o Equipo de Normalización Lingüḯstica convocou diferentes concursos que podedes ver no seguinte enlace e diversas actividades (premede aquí)

O equipo da Biblioteca tamén organizou un Show Cooking.

PORTAS TERRORÍFICAS GAÑADORAS: 1º ESO A (Annabelle) e 3º ESO A (A clase de papel)

GAÑADORES CONCURSO DE CABAZAS: Alexandra Couto e Sergio Villar de 2º ESO B

Podedes ver unha mostra no seguinte video.

COMEZO DO CURSO ESCOLAR 2019/2020

DATA HORARIO
EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA

MÉRCORES, 11 SETEMBRO

Este día non funcionará o servizo de comedor.

9:00 -14:00
EDUCACIÓN SECUNDARIA LUNS, 16 SETEMBRO 9:00 -14:00

SAÍDA FIN DE CURSO. 3º e 4º EDUCACIÓN PRIMARIA.

No seguinte vídeo podedes ver ao noso alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria gozando da saída de final do curso, en “Urban Planet Jump” en Oleiros e no parque de Eirís (A Coruña).

REVISTA ESCOLAR ASUBÍOS. CURSO 18-19

Xa temos aquí a versión dixital do Nº 56 da Revista Asubíos que resume parte do traballo levado a cabo no noso centro durante o curso 18/19.

1º PREMIO DE COOPERATIVISMO NO ENSINO

Hoxe recibimos o 1º Premio de Cooperativismo no ensino polo proxecto de Merendas saudables levado a cabo pola nosa compañeira Lorena Lamas de 5º de E.I.

Parabéns!!!!

CERTAME "COOPERATIVISMO NO ENSINO. 2019"

O noso centro ven de obter o premio ao mellor traballo no certame "Cooperativismo no Ensino. 2019" na modalidade de actividades artísticas, dirixida ao alumnado dos centros de educación infantil, primaria e educación especial na Categoría A. O nome do traballo é "Merendas saudables" e foi presentado pola nosa compañeira, titora de 5º Ed. Infantil, Lorena Lamas Sánchez.

Pódese ver neste enlace a RELACIÓN DE TRABALLOS PREMIADOS.