Entroido, Boteiros de Viana, Cigarróns de Verín, Felos de Boborás, Pantallas de Xinzo, Peliqueiros de Laza, Vellarón de Riós, Os Cacharelos de Lalín

Entroido

Este curso decidimos facer un estudo etnográfico do Entroido na Provincia de Ourense, para o que contamos coa presenza do pai dunha alumna do centro, orixinario do Val de Monterrei, que nos proporcionou un traxe auténtico de Cigarrón; e a súa filla Cristina ,alumna do centro, explicounos os distintos elementos que o compoñen e a súa función así como o desenvolvemento do Entroido en Verín.

Agradecemos a colaboración deste e outros pais e nais que desinteresadamente nos proporcionan coñecementos e experiencias que sen a súa axuda nos resultarían moi dificiles conseguir.

Esto e unha a reprodución a tamaño natural dunha pantalla típica de Xinzo de Limia  feita polo alumnado e profesorado de 2º curso