CONTACONTOS: MORTO DE FAME DO HEMATOCRÍTICO (Venres 10 de maio)

Os alumnos e alumnas de 1º e 2º curso de Educación Primaria, escoitaron a David Rodríguez narrando o libro Morto de fame escrito por El Hematocrítico e con ilustracións de Mar Villar.

(Premer na foto para máis información)

VISITA A VIVEIROS A GRANXA (mércores 8 de maio)

Os escolares de 5º curso de Educación Primaria visitaron os Viveiros A Granxa de Cee.

Clica na foto para máis información

Apadriñamento lector

Hoxe celebramos o día do libro cun apadriñamento lector onde puidemos compartir momentos e experiencias entre persoas de distintos cursos. Preme na imaxe para ver as fotos.

Cross escolar Noia

O pasado 27 de febreiro asistimos en Noia ás segundas xornadas deportivas Cross Escolar, onde pasamos un día moi ameno e desfrutando do ambiente deportivo que alí se viviu.

No seguinte álbum podedes ver que ben o pasamos! Preme na foto para visualizalo.

Cross escolar

O pasado 2 de febreiro asistimos no Campo de San Paio de Refoxos á Cross escolar, unha xornada deportiva na que participaron diversos colexios da zona. Estamos orgullosos de como se desenvolveu a xornada e do papel desempeñado polo noso alumnado.

Premede na foto para ver o álbum de como foi!

Cursiño de tenis de mesa

Tivemos no colexio unhas xornadas de Ping Pong nas que descubrimos este bonito deporte. Quédavos aquí este álbum para que poidades ver as fotos.

Álbum: Dinamización de Actividades Físicas e Hábitos Saudables -> Cursiño Ping Pong

Visita Reis Magos e Apalpador

Bos días,

Estes días tivemos visitas moi especiais. Viñeron vernos os Reis Magos e o Apalpador! Podedes ver que ben o pasamos nesta galería de imaxes.

Álbum: Dinamización de Actividades Complementarias e Extraescolares -> Visita Reis Magos e Apalpador 23