PERIODO DE ADMISION (MATRICULA) CURSO 2024-2025

RADMISIÓN E MATRICULA DE ALUMNADO

CURSO 2024/2025

 

 

 PRAZO ADMISION : 1-22 DE MARZO (alumnado que comeza 4º de infantil no curso 23/24 "3 anos", procedente de calquer lugar)

 

NORMATIVA:

DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación

  • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei Orgánica 2/2066, do 3 de maio, de educación.

 

 SOLICITUDE DE ADMISIÓN

4. Presentación da solicitude de admisión (para alumnado novo que non fixo a reserva, e para alumnado  procedente doutros centros ou alumnado dos anteditos centros adscritos que non solicitaran a reserva no prazo indicado): 1-22 de marzo.

5.Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo (só no caso de houber maior número de solicitudes que de prazas ofertadas): 23 de marzo ao 9 de abril, ambos os dous incluídos.

6.       Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidasantes do 25 de abril.

7.       Reclamacións ás listaxes provisionais: nos 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación.

8.       Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: antes do 15 de maio.

ACLARACIÓN:

1º Que cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, advertindo que a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2º. Que o alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

3º. Que o alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de ad‐ misión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

 

PRESENTACIÓN DA DOCUMENTACIÓN PARA ADMISIÓN:

A solicitude de admisión pode realizarse da seguinte forma:

1.De forma presencial no centro (TEÑEN A DOCUMENTACION NO FICHEIRO "solicitude ordinaria galego/castelán")

2.Online: https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

  • Imprimir dito formulario e achegalo ao centro educativo no que se atopa matriculado o seu fillo ou filla. DEBE VIR ASINADO POR AMBOS PROXENITORES, INDEPENDENTEMENTE DA RELACIÓN FAMILIAR (casados, divorciados). artigo 25º.5 e 6 da Orde do 21 de outubro de 2022 

  • Se dispoñen de certificado dixital ou chave 365, presentalo en Sede Electrónica a través da aplicación.

 3ª FASE: MATRÍCULA

10.   Formalización da matrícula en E. Infantil e Primaria: 20 de xuño - 30 de xuño. 

  • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei Orgánica 2/2066, do 3 de maio, de educación.

 

A formalización da matrícula  pode realizarse da seguinte forma:

 1.De forma presencial no centro

2.Online: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ 

  • Imprimir dito formulario e achegalo ao centro educativo no que se atopa matriculado o seu fillo ou filla. 

  • DEBE VIR ASINADO POR AMBOS PROXENITORES, INDEPENDENTEMENTE DA RELACIÓN FAMILIAR (casados, divorciados). artigo 25º.5 e 6 da Orde do 21 de outubro de 2022 

  • Se dispoñen de certificado dixital ou chave 365, presentalo en Sede Electrónica a través da aplicación.

 

 AREAS DE INFLUENCIA.

Para saber as áreas de influencia do centro, comunicarse coa dirección do mesmo.

 

 SERVIZOS COMPLEMENTARIOS OFERTADOS POLO CENTRO

 

  -TRANSPORTE ESCOLAR. PARADAS DENDE VILALBA CASCO URBAN:

 

-PARADA ESTACION AUTOBUSES

-PARADA RUA DA PRAVIA (CASA DA CULTURA)

-PARADA AVENIDA TERRA CHA (FARMACIA MARIN)

 

 

-COMEDOR ESCOLAR DE XESTIÓN DIRECTA. PRODUCTOS FRESCOS E COCIÑA PROPIA, ONDE SE ELABORAN DIARIAMENTE OS MENUS

-AS FAMILIAS QUE MATRICULEN OS SEUS FILL@S RESPECTARAN O PROXECTO EDUCATIVO DO CENTRO DE ACORDO Ó ART 5º DA ORDE DO 21 DE OUTUBRO DE 2022 QUE REGULA A ADMISION DO ALUMNADO

AUTORIZACION POSTAIS DE NADAL CONCLELO VILALBA

Boas

No arquivo adxunto teñen a autorización de postal de nadal para o concurso do concello de Vilalba.

Saúdos

REUNION FAMILIAS PRIMARIA.

REUNION FAMILIAS EDUCACION PRIMARIA

 

Cursos: Educación Primaria (todos)

carácter da reunión: información xeral sobre a evolución-funcionamento do grupo clase, mestres que imparten áreas e dúbidas que queiran plantexar as familias.

Lugar: clase de cada grupo.

GRUPO

DIA

HORARIO

17

16:15H

16

16:15H

19

16:15H

17

17:00H

5º6º

18

16:15H

MENU COMEDOR DE SETEMBRO A MARZO

MENU DE COMEDOR PARA OS MESES DE OUTONO E INVERNO (ATA MARZO) É UN UNICO MENÚ PARA TODOS OS MESES. (ARQUIVO ADXUNTO)

LISTADO DE MATERIAIS PRIMARIA.

PUBLICANSE NOS DOCUMENTOS ADXUNTOS OS LISTADOS DE MATERIAIS DOS CURSOS DE PRIMARIA

AXUDAS MATERIAL INFANTIL. CONCELLO DE VILALBA.

DESTINATARIOS: ALUMNADO DE 4º5º6º INFANTIL NO CURSO 23-24

NO ARQUIVO ADXUNTO TEÑEN TODA A INFORMACIÓN A PARTIR DA PÁXINA 38.

PRAZO: ATA O 19 DE XULLO.

 

 

 

IMPRESOS SOLICITUDE DE COMEDOR ESCOLAR. CURSO 23-24

ARQUIVO ADXUNTO: SOLICITUDE DE COMEDOR ESCOLAR. DEBEN CUBRILO E PRESENTALO NO CENTRO EDUCATIVO.

NOTA: A RENTA SERÁ A DO 2022 NON A DO 2021 COMO PON O IMPRESO.

 

LIBROS DE TEXTO CURSO 2023-2024

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO PARA INFANTIL E PRIMARIA PARA O CURSO 2023-2024

VER ARQUIVO ADXUNTO (están infantil+primaria no mesmo documento)

 

 

RESERVA DE MATRICULA E PRAZO DE ADMISIÓN. CURSO 23/24

RESERVA ADMISIÓN E MATRICULA DE ALUMNADO

CURSO 2023/2024

 

PRAZO RESERVA ALUMNADO CENTRO NON ADSCRITO: (Exemplo alumnado de 6º de infantil que pasa para 1º de primaria que ven doutro centro educativo)

15 de xaneiro ao 4 de febreiro.

PRESENTAR FORMULARIO DE RESERVA (ver documento adxunto)

 

 PRAZO ADMISION : 1-20 DE MARZO (alumnado que comeza 4º de infantil no curso 23/24 "3 anos", procedente de calquer lugar)

 

NORMATIVA:

DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación

  • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei Orgánica 2/2066, do 3 de maio, de educación.

 

 SOLICITUDE DE ADMISIÓN

4. Presentación da solicitude de admisión (para alumnado novo que non fixo a reserva, e para alumnado  procedente doutros centros ou alumnado dos anteditos centros adscritos que non solicitaran a reserva no prazo indicado): 1-20 de marzo.

5.Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo (só no caso de houber maior número de solicitudes que de prazas ofertadas): 23 de marzo ao 9 de abril, ambos os dous incluídos.

6.       Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidasantes do 25 de abril.

7.       Reclamacións ás listaxes provisionais: nos 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación.

8.       Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: antes do 15 de maio.

ACLARACIÓN:

1º Que cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, advertindo que a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2º. Que o alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

3º. Que o alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de ad‐ misión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

 

PRESENTACIÓN DA DOCUMENTACIÓN PARA ADMISIÓN:

A solicitude de admisión pode realizarse da seguinte forma:

1.De forma presencial no centro (TEÑEN A DOCUMENTACION NO FICHEIRO "FORMULAR RESERVA")

2.Online: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ 

  • Imprimir dito formulario e achegalo ao centro educativo no que se atopa matriculado o seu fillo ou filla. DEBE VIR ASINADO POR AMBOS PROXENITORES, INDEPENDENTEMENTE DA RELACIÓN FAMILIAR (casados, divorciados). artigo 25º.5 e 6 da Orde do 21 de outubro de 2022 

  • Se dispoñen de certificado dixital ou chave 365, presentalo en Sede Electrónica a través da aplicación.

 3ª FASE: MATRÍCULA

10.   Formalización da matrícula en E. Infantil e Primaria: 20 de xuño - 30 de xuño. 

  • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei Orgánica 2/2066, do 3 de maio, de educación.

 

A formalización da matrícula  pode realizarse da seguinte forma:

 1.De forma presencial no centro

2.Online: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ 

  • Imprimir dito formulario e achegalo ao centro educativo no que se atopa matriculado o seu fillo ou filla. 

  • DEBE VIR ASINADO POR AMBOS PROXENITORES, INDEPENDENTEMENTE DA RELACIÓN FAMILIAR (casados, divorciados). artigo 25º.5 e 6 da Orde do 21 de outubro de 2022 

  • Se dispoñen de certificado dixital ou chave 365, presentalo en Sede Electrónica a través da aplicación.

 

 AREAS DE INFLUENCIA.

Para saber as áreas de influencia do centro, comunicarse coa dirección do mesmo.

 

 SERVIZOS COMPLEMENTARIOS OFERTADOS POLO CENTRO

 

  -TRANSPORTE ESCOLAR. PARADAS DENDE VILALBA CASCO URBAN:

 

-PARADA ESTACION AUTOBUSES

-PARADA RUA DA PRAVIA (CASA DA CULTURA)

-PARADA AVENIDA TERRA CHA (FARMACIA MARIN)

 

 

-COMEDOR ESCOLAR DE XESTIÓN DIRECTA. PRODUCTOS FRESCOS E COCIÑA PROPIA, ONDE SE ELABORAN DIARIAMENTE OS MENUS

-AS FAMILIAS QUE MATRICULEN OS SEUS FILL@S RESPECTARAN O PROXECTO EDUCATIVO DO CENTRO DE ACORDO Ó ART 5º DA ORDE DO 21 DE OUTUBRO DE 2022 QUE REGULA A ADMISION DO ALUMNADO

PROGRAMACION DE NADAL. CEIP TERRA CHA

ver arquivo adxunto

Distribuir contido