DEVOLUCION DIÑEIRO TARXETA XENTE NOVA.

MIRAR DOCUMENTO ADXUNTO.

ESCOLAS DEPORTIVAS. CANCELACION CEIP TERRA CHA.

Boas

No arquivo adxunto teñen toda a información respecto as actividades de escolas deportivas que se ían impartir no centro educativo por parte do concello.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES ANPA CEIP TERRA CHA

Boas

No arquivo adxunto deixamos toda a información das actividades extraescolares que organiza a ANPA do CEIP TERRA CHA durante este curso 21/22.

Esta información é a mesma que levaron os nen@s nas súas mochilas.

Saúdos.

SOLICITUDE IMPRESOS ESCOLAS DEPORTIVAS.

Boas

As familias que queiran inscribir ós seus fill@s nas escolas deportivas que se van levar a cabo no CEIP TERRA CHA, poden facelo de dúas formas.

MODO ONLINE: pinchar neste enlace

MODO PRESENCIAL: imprimir a solicitude e entregala no centro educativo. Tamén poden vir o centro e cubrila aquí. SOLICITUDE

TODA A INFORMACIÓN DAS ESCOLAS DEPORTIVAS CLICANDO AQUI.

Saúdos.

MATERIAL INGLES 6º PRIMARIA.

Boas

Deixamos listado de material de ingles de TODOS os cursos de Primaria.

Saúdos.

LISTADO MATERIAL 6º PRIMARIA.

Boas

No arquivo adxunto deixamos o listado de material de 6º primaria.

Erro no bloc de debuxo

Estimadas familias:

Houbo un erro no tamaño do bloc de debuxo.Ten que ser A4,non A3.Os que xa comprástedes podedes cambialo.Desculpen as molestias.

MATERIAL ALUMNADO EDUCACION INFANTIL. COOPERATIVA.

Boas

Como acordaron na reunión cas titoras do tema da cooperativa do material do alumnado, aportará cada familia 30€. O procedemento a seguir sería o seguinte:

Ingreso conta bancaria: ES19 2080 0148 6930 4001 1725 ABANCA. (concepto material educacion infantil curso "x")

Prazo de ingreso: todo o mes de setembro e outubro.

Atentamente as mestras de educación infantil e a dirección.

ACLARACION LIBROS DE TEXTO ETAPA DE INFANTIL.

6º INFANTIL: Mantéñense os libros de texto como en curso anteriores.

4º 5º INFANTIL: terán que traer os libros de texto estipulados para este curso 21/22 no listado publicado en xuño de 2021, ante a imposibilidade de devolución de libros da totalidade das familias.

Atentamente as mestras educación infantil e a dirección do centro.

MENÚS DE SETEMBRO 2021

Estimadas familias:

Poden consultar os menús deste mes no arquivo adxunto. Os próximos meses iranse colgando os menús mensuais no apartado de COMEDOR ESCOLAR .Tamén continuaremos enviando unha fotocopia dos menús a cada familia do centro.

Un saúdo.