BÚSQUEDA DE CARACOIS. EDUCACIÓN INFANTIL

"SOLO UN PUNTIÑO". AULA DE 3 ANOS

HORTA ESCOLAR NO MES DE FEBREIRO 2024

Os e as máis cativos e cativas do colexio comezaron o mes de febreiro ampliando a nosa plantación da horta.

Ademáis contaron coa colaboración do alumnado de 6º A.

Preme nas imaxes para ver o seu traballo.

Sementación polo alumnado

de 3 e 4 anos

Preparación de bancal

polo alumnado de 5 anos

Preparación de bancal e

plantación de patacas alumnado de 6ºA

PLANTAMOS PATACAS. AULA DE 3ANOS.

PATIOS DEPORTIVOS EN EDUCACIÓN INFANTIL

O alumnado de infantil estrea a nova canasta de baloncesto e portería de fúbtol no seu patio.

VISITA DO ALUMNADO DE INFANTIL DO CEIP PINTOR ANTONIO FERNÁNDEZ DE GOIÁN: EXPOSICIÓN DO UNIVERSO

No primeiro trimestre, o alumnado de Solanas traballou o Universo: maquetas, construcción de planetas...

Os seus traballos estan expostos nos corredores do colexio e nas clases de educación infantil. Ademáis BiblioSolanas tivo exposción de libros con esta temática.

O profesorado de educación infantil invitou as súas compañeiras e compañeiros do CEIP Pintor Antonio Fernández de Goián a facer unha mañá de convivencia e traballar todos xuntos.

Tiveron: planetario, circuito sensorial do Universo, construcción de galaxias, visita a nosa exposición de traballos, visionado do vídeo do primer ser vivo en saír ao espazo...

Foi un pracer pasar esta maña xuntos.

IOGA EN MOVEMENTO.AULA 5 ANOS

O alumnado de 5 anos xoga coas posturas de Ioga. Soa a música e comezamos a movernos arredor dun círculo de posturas, paráse a música e facemos a postura que temos diante de nós.

Os nenos e nenas de 5 anos son uns expertos ioguis. Preme na imaxe para velos e velas.

OS 3 PORQUIÑOS. AULA DE 4 ANOS

ELMER. AULA DE 3 ANOS

INFANTIL PREPARA TRAMPAS PARA AS BELUTINAS

O profesorado e alumnado de educación infantil estivo montando e colocando as nosas trampas de belutinas no patio sensorial.

Preme na imaxe para ver o proceso.