Servizos á comunidade educativa

Celebración do entroido 2017

Como tódolos anos, o centro celebrará o entroido con variadas actividades. Este ano o tema conductor será "Charlie e a fábrica de chocolate" do autor Roalh Dahl. Informaremos, puntualmente, das actividades a realizar así como das ordes do noso Meco-espada.

O centro participará, tamén, no desfile escolar polas rúas da vila que se celebrará o día 24 de febreiro. Nel participarán moitos dos centros escolares da zona.  Contamos coa vosa presenza!

Mochilas viaxeiras 2016-2017

Neste curso, dende o equipo de biblioteca, volven estar en funcionamento as mochilas viaxeiras.  Cada nen@, na súa quenda, levará a mochila para casa durante 15 días. As mochilas inclúen materiais de lectura e audiovisuais para toda a familia.

Información sobre a biblioteca escolar.

• Informamos que a biblioteca escolar do centro está aberta a toda a comunidade educativa, incluídos antigos alumn@s e as súas familias.

• Para ter mais información sobre o funcionamento da mesma e as actividades que se están a desenvolver podedes acceder ao seu blogue premendo aquí.