Histórico centro

FESTIVAL DE NADAL:O QUEBRANOCES

A vaca leiteira

A continuación tedes un vídeo dos nenos e nenas de 3 anos. Xa veredes que cousas tan bonitas son capaces de facer!

FESTIVAL DE NADAL

Xa podedes ver as fotos do Festival de Nadal. Noroboa a todos!!

FOTOS DE 2º

Os nenos e nenas de 2º xa podedes ver as fotos de tódalas vosas actividades de Nadal.

Picade aquí

DÍA DA PAZ

Hoxe celebramos o Día Escolar pola Paz e a Non Violencia coas actividades que preparamos ao longo da semana pasada. Aquí vos deixamos unha ampla reportaxe. Colocando as pombas na árbore

Ensinando e lendo os desexos expresados nas mantas dos soños

Facendo unha receita pola paz na que participaron todos os cursos

Cantando a canción Imagine de John Lenon dirixidos pola profe de Inglés

Imagine

Aquí tedes a todo o alumnado de Solanas cantando "Imagine" coa axuda da profe de Inglés o Día da Paz

O DÍA DA PAZ

Xa tedes as fotos do Día da Paz na galería. Picade aquí

A Paz no 1º ciclo

Podedes ver nas galerías as actividades que fixeron os nenos e nenas de 1º ciclo polo día sa PAZ.

Pica aquí

IMAGINE

Aquí tedes outra versión de "Imagine". As dúas fantásticas!!

Descubrindo as aves do Esteiro do Miño con Anabam

O día 2 de febreiro, coincidindo co Día Mundial dos Humedais, os alumnos e as alumnas do 3º ciclo foron ao Esteiro do Miño onde, guiados por Agustín Ferreira da Asociación Naturista do Baixo Miño (Anabam), descubriron as aves que pasan o inverno neste lugar tan fermoso e aprenderon moito sobre elas. Seguro que a partires de agora entenderán mellor o importante que é coidar a natureza.