Iniciar sesión: Acceso

HORARIO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS

LISTADOS MATERIAL ESCOLAR PRIMARIA CURSO 2021-2022

Bo día familias:

Por aquí vos deixamos, en arquivos adxuntos, os diferentes listados de material escolar das aulas de primaria para o presente curso.

Como xa é costume o cole facilitaralles a cada nena e neno unha AXENDA ESCOLAR así que non fai falta que merquedes outra.

Este ano temos unha novidade, o alumnado de Infantil tamén vai ter a súa propia AXENDA ESCOLAR.

En canto ao material que se vai precisar na Etapa de Educación Infantil dicirvos que as titoras xa vos van informar, do que se vai precisar, nas reunións de comezo de curso as que seredes convocados proximamente.

INSCRICIÓN COMEDOR CURSO 2021-2022

Todas aquelas familias que esteades interesadas en inscribir ás vosas fillas e fillos no comedor escolar debedes prestar moita atención.

Picando na imaxe anterior accederedes a un pdf no que poderedes ver toda a información que nos acaba de facilitar a empresa ARUME (encargada deste servizo) con todos os pasos que debedes facer para inscribir ás vosas fillas e fillos no comedor escolar do vindeiro curso 2021-2022.

Como poderedes observar trátase dunha nova modalidade de inscrición a través dunha APP.

Ante calquera dúbida que vos poida xurdir podedes chamar ao seguinte teléfono da empresa:

ARUME: 986 45 30 40

Ou ben contactar con Rocío, encargada na ANPA do comedor.

ROCÍO: 627 862 423

LISTAXES DEFINITIVAS MATERIAL ESCOLAR, LIBROS E FONDO DE LIBROS

PUBLICADAS (NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO) AS LISTAXES DEFINITIVAS DE AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR, LIBROS DE TEXTO E FONDO DE LIBROS.

LISTAXES PROVISIONAIS MATERIAL ESCOLAR, LIBROS E FONDO DE LIBROS

PUBLICADAS (NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO) AS LISTAXES PROVISIONAIS DE AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR, LIBROS DE TEXTO E FONDO DE LIBROS.

HORARIO DO CENTRO PARA O MES DE XULLO

EN AGOSTO... PECHADO POR VACACIÓNS!

FORMALIZACIÓN MATRÍCULA CURSO 2021-2022

(DO 20 AO 30 DE XUÑO)

DOCUMENTACIÓN NECESARIA:

• ANEXO III -1: Debidamente cumprimentado.

ANEXO III - 1 (GALEGO)

ANEXO III - 1 (CASTELÁN)

• 2 FOTOS TAMAÑO DNI
  • FOTOCOPIA CARTILLA DE VACINACIÓNS.
  • CERTIFICADO DE NON PADECER ENFERMIDADES INFECTOCONTAXIOSAS (SE O PEDIATRA ESTIMA OPORTUNO EMITILO).
  • FOTOCOPIA CARTILLA SANITARIA
  • EN CASO DE SEPARACIÓN OU DIVORCIO, FOTOCOPIA DA SENTENCIA XUDICIAL OU PAPEL ACREDITATIVO DA GARDA E CUSTODIA.
  • LIBRO DE FAMILIA (SÓ EN CASO DE VIR DA COMISIÓN DE ESCOLARIZACIÓN - INSPECCIÓN)

NO CASO DE NON AUTORIZAR A VERIFICACIÓN DE DATOS, ENGADIRASE (A TODA A DOCUMENTACIÓN ANTERIOR) UN CERTIFICADO DE EMPADROAMENTO

AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

(PREME NA IMAXE PARA ACCEDER Á INFORMACIÓN)

LISTAXES DEFINITIVAS ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021-2022

PUBLICADAS, NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO, AS LISTAXES DEFINITIVAS DAS SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2021-2022.

NON HOUBO NINGUNHA MODIFICACIÓN CON RESPECTO ÁS LISTAXES PROVISIONAIS

SE ALGUÉN DESEXA COMPROBAR QUE OS DATOS PUBICADOS SEXAN OS CORRECTOS PODE PASAR POLO CENTRO.

PRÓXIMOS PRAZOS: FORMALIZACIÓN OFICIAL DA MATRÍCULA DO 20 AO 30 DE XUÑO