ELECCIÓNS A CONSELLOS ESCOLARES

En aplicación da RESOLUCIÓN conxunta do 26 de setembro de 2016, da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos, publicamos calendario, anuncio do sorteo público dos membros da Xunta electoral, asi como a propia resolución.

INAUGURACIÓN DO CURSO 2016-17

O pasado luns inauguramos o novo curso, e fixémolo cunha xornada moi diferente... queredes saber por que? Premede na imaxe e visitade o noso blog onde vos contamos todos os detalles desta día.

RELACIÓN DE LIBROS PARA O CURSO 2016-2017.

No ficheiro adxunto recompílanse os Libros de Texto para o curso 2016-2017.

BECAS E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDAD ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO CURSO 2016-2017

Amplíase o prazo de solicitude de axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo ata o 6 DE OUTUBRO DE 2016 INCLUSIVE.

COMEZO DO CURSO 2016-17

As clases comezarán o día 12 de setembro de 2016.

Podedes consultar o candelario escolar para o curso 2016-17 no seguinte enlace:

Xa se pode solicitar a beca e a axuda para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2016-17. Publicado no BOE do 6 de agosto de 2016.

O prazo para presentar a solicitude remata o 29 de setembro de 2016.

Para máis información clicade no seguinte enlace:

LISTAS DEFINITIVAS DE SOLICITUDES ADMITIDAS E EXCLUÍDAS DO FONDO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016-2017

Relación definitiva de:

• Solicitudes admitidas

• Solicitudes excluídas

• Nota aclaratoria axudas libros

→ ver arquivos adxuntos

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

O prazo para a presentación das solicitudes é do 18 de maio ata o 23 de xuño.

Atoparedes toda a información ao respecto así como a documentación para realizar a solicitude no documento adxunto

LISTADO DEFINITIVO ADMITIDOS CURSO 2016-2017

4º EDUCACIÓN INFANTIL

López Juncal, Vera

López Abal, Pedro

Santiago Pidre, Emma

Santiago Curra, Iria

Soto Silva, Eva

Bragado Boullosa, Sara

Cidrás Abal, Dimitri

5º EDUCACIÓN INFANTIL

Ferradás Oreja, Lara

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS CURSO 2016-2017.

4º EDUCACIÓN INFANTIL

López Juncal, Vera

López Abal, Pedro

Santiago Pidre, Emma

Santiago Curra, Iria

Soto Silva, Eva

Bragado Boullosa, Sara

Cidrás Abal, Dimitri

5º EDUCACIÓN INFANTIL

Ferradás Oreja, Lara

Adxuntos: Listaxe Provisional de Admitidos curso 2016-2017 Ceip de Seixo (Marín).