Iniciar sesión: Acceso

LISTAXES DE MATERIAIS CURSO 2019-2020

Neste apartado podedes consultar as listaxes do material para o curso 2019-2020.

A listaxe de material para o alumnado do ciclo de Educación Infantil será comunicada pola mestra titora de cada un dos cursos.

NOTA: Recórdase que no presente curso escolar 2019-2020 o CEIP de Seixo contará con AXENDA ESCOLAR propia.

INSCRICCIÓN COMEDOR ESCOLAR CURSO 19-20

Adxuntamos a ficha de inscripción para o comedor no CEIP Seixo. Os usuarios deben completala e enviala directamente por email o antes posible a esta dirección de correo: info@arumeservicios.gal

Para comezar como fixo ou calendario de días en setembro normalmente deberíamos recibilas antes do 5/9. Seremos flexibles pero o ideal sería que as recibísemos todas antes do 5 ou 6 de setembro para poder preparar o mellor posible o arranque do comedor. Teña en conta que é necesario chegar a 10 usuarios para poder comezar o servizo en setembro.
Na ficha veñen explicadas as modalidades de contratación (fixo, calendario de días/turno laboral e Esporádico) e principais normas de funcionamento.

Pódese modificar a contratación avisándonos antes do 25 do mes anterior ao mes no que se quere facer o cambio.
Se teñen calquera cuestión, non dubiden en chamarnos ao 607634413 para aclarala.
Moitas grazas
Saúdos

AVISOS IMPORTANTES

HORARIO DO CENTRO NO MES DE XULLO:

O centro permanecerá aberto de 10 a 13 horas dende o 1 ao 12 de xullo do 2019.

A PARTIR DO 15 DE XULLO E A ATA O 31 DE XULLO, para calquera consulta chamar ao número de teléfono: 696 10 70 27 (en horario de 10 -13 horas).

PRAZO DE ENTREGA PARA RECOLLIDA DE VALES PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Unha vez publicada a listaxe definitiva, os días 10, 11 e 12 de xullo de 2019, en horario de 10 a 13 horas poden pasar a recoller os vales.

De NON poder facelo neste prazo, terán que recollelo nos primeiros días do mes de setembro.

CURSO 19-20

O VENRES 6 DE SETEMBRO CONVOCARASE A UNHA REUNIÓN INFORMATIVA ÁS FAMILIAS DO SEGUINTE ALUMNADO:

• ALUMNADO DE 1º EP: 10:00h
  • 4º EI (3 ANOS): 11:00h
  • ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN AO CENTRO: 12:00h

Avisarase previamente da hora de comezo da reunión.

O COMEZO DAS CLASES TERÁ LUGAR O 11 DE SETEMBRO DE 2019.

WEB DO CEIP SEIXO

Moi benvidos todos á páxina web do noso centro!

Non vos perdades as últimas novas na caixa de Información

(na columna da dereita),

e visitade os nosos blogues para estar ao tanto de todo

o que sucede no cole,

UN COLE QUE GOZA APRENDENDO!