Iniciar sesión: Acceso

LISTAXE MATERIAL CURSO 2017-2018

Neste apartado podedes consultar a listaxe do material para o curso 2017-2018.

A listaxe de material para o alumnado de Educación Infantil será comunicada polo mestre/a titor/a de cada un dos grupos.

BECAS E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPÉCIFICAS DE APOIO EDUCATIVO CURSO 2017-2018

Xa se pode solicitar a beca e a axuda para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2017-2018. Publicado no BOE do 12 de agosto de 2017.

O prazo para presentar a solicitude remata o 28 de setembro de 2017.

Para máis información clicade no seguinte enlace:

LISTAXES DEFINITIVAS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS CURSO 2017/2018

Nos archivos adxuntos pódense consultar as listaxes definitivas do alumnado admitido e excluido no FONDO SOLIDARIO DE LIBROS 2017/18 e a relación de libros adxudicados.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017-2018

A relación de libros de texto para o curso 2017-2018 pódese consultar nos documentos adxuntos.

Aquelas familias que fixeron a solicitude do fondo solidario consultar a listaxe definitiva de libros adxudicados do fondo antes de mercar os libros

LISTAXE PROVISIONAL FONDO SOLIDARIO DE LIBROS CURSO 2017/2018

No archivos adxuntos pódense consultar as listaxes provisionais de admitidos e excluidos no FONDO SOLIDARIO DE LIBROS 2017/18

O prazo de reclamacións será ata o día 4 de Xullo de 2017

A listaxe definitiva coa relación de libros adxudicados do fondo farase unha vez resoltas as reclamacións.

AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2017/18

Infórmase a aquelas familias que solicitaran as axudas para a adquisición de libros de texto destinadas ao alumnado matriculado nos cursos de 1º e 2º de Educacióon Primaria; así como a axuda para adquirir material escolar destinado o alumnado matriculado na EP, poderán pasar a recoller o vale para ambas nos prazos seguintes:

do 30 de Xuño de 207 ao 7 de Xullo de 2017

de 10:00 h a 12:00 h

PROCEDEMENTO PARA AS RECLAMACIÓNS DAS CUALIFICACIÓNS FINAIS Curso 2016/17

EDUCACIÓN INFANTIL E EDUCACIÓN PRIMARIA

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR 2017

Queda aberto o prazo para a solicitude do fondo solidario e axuda para a adquisición de libros e material escolar.

O prazo comeza o 22 de maio e remata o 23 de xuño de 2017 .

Podedes acceder á información pinchando sobre os documentos adxuntos e sobre os seguintes enlaces:

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO. ADMISIÓN CURSO 2017-2018

Consulta listaxe definitiva de alumnado admitido para o curso 2017-2018.

As persoas interesadas poderán impoñer recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura Territorial de Pontevedra no prazo dun mes a partir do día da súa publicación.

O prazo para a realización da matrícula será do 20 ao 30 de xuño de 2017.

Documentación a presenta para a realización da matrícula:

• Documento de formalización de matrícula educación infantil e primaria. ANEXO III-1
  • Dous fotos tamaño DNI.
  • Fotocopia cartilla de vacinacións.
  • Fotocopia cartilla sanidade.
  • Xentenza xudicial de separación ou divorcio de ser o caso.

WEB DO CEIP SEIXO

Moi benvidos todos á páxina web do noso centro!

Non vos perdades as últimas novas na caixa de Información

(na columna da dereita),

e visitade os nosos blogues para estar ao tanto de todo

o que sucede no cole,

UN COLE QUE GOZA APRENDENDO!