Iniciar sesión: Acceso

PROCEDEMENTO PARA AS RECLAMACIÓNS DAS CUALIFICACIÓNS FINAIS Curso 2016/17

EDUCACIÓN INFANTIL E EDUCACIÓN PRIMARIA

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR 2017

Queda aberto o prazo para a solicitude do fondo solidario e axuda para a adquisición de libros e material escolar.

O prazo comeza o 22 de maio e remata o 23 de xuño de 2017 .

Podedes acceder á información pinchando sobre os documentos adxuntos e sobre os seguintes enlaces:

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO. ADMISIÓN CURSO 2017-2018

Consulta listaxe definitiva de alumnado admitido para o curso 2017-2018.

As persoas interesadas poderán impoñer recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura Territorial de Pontevedra no prazo dun mes a partir do día da súa publicación.

O prazo para a realización da matrícula será do 20 ao 30 de xuño de 2017.

Documentación a presenta para a realización da matrícula:

• Documento de formalización de matrícula educación infantil e primaria. ANEXO III-1
  • Dous fotos tamaño DNI.
  • Fotocopia cartilla de vacinacións.
  • Fotocopia cartilla sanidade.
  • Xentenza xudicial de separación ou divorcio de ser o caso.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO. ADMISIÓN CURSO 2017-2018

Consulta listaxe provisional alumnado admitido para o curso 2017-2018.

Poderase formular reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da súa publicación.

WEB DO CEIP SEIXO

Moi benvidos todos á páxina web do noso centro!

Non vos perdades as últimas novas na caixa de Información

(na columna da dereita),

e visitade os nosos blogues para estar ao tanto de todo

o que sucede no cole,

UN COLE QUE GOZA APRENDENDO!