Blogues

OUTRO NOVO BLOG, NESTE CASO O DE INGLÉS 5º E 6º E AULAS BILÍNGÜES

Picade aquí ENGLISH TIME! ou na imexe para acceder a el:

NOVO BLOG DE INGLÉS: O RECUNCHO DA TEACHER

Xa podedes visitar o novo blog de Inglés: O RECUNCHO DA TEACHER

NOVO BLOG DE PRIMEIRO

Xa temos un novo blog para 1º:

SAÚDO DA DIRECCIÓN, VÍDEOS EXPLICATIVOS E INSTRUCCIÓNS DE BROLI PARA O COMEZO DO CURSO

Bos días, tedes aquí catro vídeos, o primeiro cun saúdo da dirección e os seguintes cunhas instruccións básicas de como debemos circular polo centro e cales son os aseos que temos que empregar por curso: Infantil, 1º, 2º e 3º de Primaria e 4º,5º e 6º de Primaria, e tamén un cartel de BROLI!!!

HORARIO DE AUTOBÚS ACTUALIZADOS

HORARIOS DE TRANSPORTE ESCOLAR ACTUALIZADOS (SETEMBRO 2020)

PROTOCOLO COVID-19 NO TRANSPORTE ESCOLAR

HAI CAMBIOS DE PARADAS NA RUTA 2 POR OBRAS EN VÍA NORTE

Premede nos archivos adxuntos.

BENVIDA O CURSO 2020/2021

Preme na imaxe para acceder a presentación

GUÍA RÁPIDA PARA O CURSO 2020-21

PREME NA IMAXE PARA ACCEDER AO CONTIDO

MATERIAL ESCOLAR 20-21

LISTADO DE LIBROS 20-21

DESPEDIDA DO CURSO

Ola, dende o Centro queremos enviar unha mensaxe cargada de optimismo e amizade e agradecervos o voso traballo e comprensión nestas últimas datas, tanto ás nenas e ós nenos coma ás familias. Picade na imaxe e mirade a sorpresa que dirixiu Mónica, esperamos que vos guste (tamén sae SusoSorriso).

DENDE A BIBLIOTECA: RECOMENDACIÓNS DE VERÁN

RETO MÁXICO DENDE A BIBLIOTECA

O pasado día do libro dende a biblioteca propuxéronnos un reto máxico, ser científic@s!! Segundo o lema anual da biblioteca: "Maxia, nada é o que parece!, pedimos,  a vosa colaboración en forma de vídeos e a resposta foi magnífica! Mención especial para 3º de E.P.

Aquí os deixamos o enlace ao blog da biblioteca.

Todas estas iniciativas son por e para vós!

Moitas grazas, sodes xeniais!

Preme enriba de Broli

BLOGUE DE ORIENTACIÓN

AQUÍ TEMOS O BLOG DE ORIENTACIÓN, ONDE PODEMOS VER AS ENTRADAS NA WEB QUE SE FIXERON ATA AGORA E NOVAS ACTIVIDADES PARA A FAMILIA, ADEMAIS DE INFORMACIÓN IMPORTANTE!!

CORREOS ELECTRÓNICOS DO PROFESORADO

No archivo adxunto tedes os correos electrónicos do profesorado para calquera dúbida.

PREME NA IMAXE

ACTIVIDADES PARA A SEMANA DAS LETRAS GALEGAS NO BLOGUE "O FARO DE SÁRDOMA"

Bos días, picade na imaxe e entrade nas interesantísimas actividades que nos propón o Equipo de Dinamización da Lingua Galega no seu blogue "O faro de Sárdoma". Este curso as Letras Galegas homenaxean a Ricardo Carvalho Calero.

AS VOSAS FOTOS MOVÉNDOSE NA CUARENTENA

Xa podemos saír a rúa, pero ata fai pouco tiñamos que quedar na casa. Pinchade no enlace para ver un pequeno montaxe coas vosas aportacións facendo exercicio na casa.

NOVO BLOGUE PARA O FOMENTO DO USO DO GALEGO. EDLG

ACHEGA DIFERENTES PROPOSTAS: MÚSICA, CURTAS DE VÍDEO EN GALEGO, XOGOS PARA REALIZAR NA CASA E MÁIS LIGAZÓNS DE INTERESE, CON RECURSOS NA NOSA LINGUA.

AGARDAMOS QUE VOS GUSTE!

CONTO PARA O DESCONFINAMENTO DOS NEN@S

CONTO:  "EL OSO GOLOSO" QUE NOS NARRA COMO SAIR A RÚA OUTRA  VEZ. ESPARAMOS QUE VOS GUSTE!