APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN PARA COLABORADORES/AS NO COMEDOR ESCOLAR.

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DESTE CENTRO, COMO COLABORADORES E COLABORADORAS VOLUNTARIOS/AS NAS TAREFAS DE ATENCIAÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2022-2023.

As nais, os pais e os/as titores/as legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro, que desexen, ao longo do curso 2022-2023, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar,poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 7 de setembro do 2022, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 21 de decembro de 2022.

Durante o curso escolar 2022-2023 só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nesta lista.