RENOVACIÓN PARTICIAL DO CONSELLO ESCOLAR

-Martes 2 de novembro: Sorteo na Secretaría do centro (ás 12:30h), dos membros, titulares e suplentes, da Xunta Electoral, órgano encargado de organizar, supervisar e levar a cabo o procedemento de elección dos novos membros do Consello Escolar.

Os membros que formarán parte da Xunta Electoral serán: A directora (como presidenta da Xunta Electoral), un mestre ou mestra do centro, un/unha representante do persoal non docente e un pai, nai ou titor/a legal de alumnado do centro.

PREVISIÓN DE CALENDARIO DE ACTUACIÓNS:

-VENRES 5: Constitución da Xunta Electoral, aprobación dos censos electorais por parte desta, así como do Calendario de Eleccións do Consello Escolar, que prevese do seguinte xeito:

-DO 8 AO 15: Presentación de candidaturas (de 9:30h a 14:30h)

-O MARTES 16: A Xunta Electoral fará a proclamación de candidatos.

-DÍAS 17 E 18: Plazo de reclamacións ás proclamacións de candidatos.

-DÍA 19: A Xunta Electoral resolverá as reclamacións presentadas e confeccionará as papeletas de votación. Ese mesmo día presidirá o sorteo dos membros da Mesa Electoral da elección de representantes de pais e nais en acto público a celebrar na entrada do centro ás 16:15h. Posteriormente, farase a proclamación definitiva de candidatos.

-DÍA 23: VOTACIÓNS.

PROFESORADO: Usos Múltiples

PERSOAL LABORAL: Secretaría

PAIS/NAIS: de 16:15 h a 18:30 h (na entrada do centro).

-DÍA 26: a Xunta Electoral resolverá tódalas posibles reclamacións, previa aceptación das mesmas, dende as 9:30h ata as 12:30h, e proclamará os candidatos/as elexidos/as no proceso.