3º Curso

Excursión ao Parque Natural de Corrubedo

Antes de irnos de vacacións de Semana Santa, o alumnado de 2º ciclo de Primaria foi de excursión. Déixovos as líneas de Clara, alumna de 3º, nas que relata todo o que fixeron neste día:

" O 6 de abril os rapaces correteaban e saltaban pola clase. Estaban moi emocionados porque aquel día ían facer unha excursión ao concello de Riveira. O camiño non foi longo.

"Eu sei moito sobre ..." (3º)

Co título "Os animais e Begoña" as alumnas de 3º presentaron un traballo sobre animais na biblioteca do centro.

Podedes ver no arquivo adxunto dita presentación.

Volve este ano a actividade "Eu sei moito de..."

Clara falounos dos animais

Este curso, a actividade da Biblioteca "Eu seis moito de..." comezou a súa andaina o día 20 de outubro cun traballo sobre os animais. As ilustracións, o texto e a exposición fíxoas a nosa compañeira do 3º curso, Clara Muñiz. Elaborou o traballo co programa informático Power Point.