BENVIDOS AO NOVO CURSO!

INSTRUCIÓNS PARA O INICIO DE  CURSO

Resolución do 1 de setembro do 2020, pola que se establece a incorporación gradual do alumnado para o curso 20/21

· O día 10 de setembro iniciará o curso o alumnado de 4º e 5º de Educación Infantil e de 1º, 2ºe 3º de Educación Primaria.

· O día 11 de setembro iniciará o curso o alumnado de 6º de Educación Infantil e de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

·Debido a situación sanitaria actual, o horario variará. A entrada será dende as 8:45 ata as 9:00.

·Non se farán filas no porche. Os nenos subirán as aulas conforme vaian chegando tendo, obligatoriamente, que desinfectar as mans na entrada.

·Nos próximos días, o centro porá a disposición de toda a comunidade educativa as normas do plan de adaptación ao COVID-19 para o curso 20/21.

book | by Dr. Radut