INICIO DO CURSO ESCOLAR

Estimadas familias.

O vindeiro día nove comezamos de novo o curso, con moita ilusión e forzas renovadas.

O día nove incorporaranse todos os cursos, agás o alumnado de tres anos, que seguirán as instrucións que lles deu a titora.

Os horarios e organización de entrada e saída manterase coma o curso pasado.

Lembrámosvos:

A partires das 9.30 o alumnado transportado. Arredor das 9.40 o alumnado non transportado. Coma sempre respectando as distancias , en fila e con orden.

A saída será ás 15.20 para o alumnado de infantil, ás 15.25 para o alumnado de 3º a 6º e ás 15.30 para o alumnado de 1º e 2º.

Lembrade que os luns temos tamén clase pola tarde, polo que a saída será  ás 16.30.

O alumnado que non quede a comedor, por favor, que nolo faga saber. Deberá ser recollido no centro ás 14.15.

ENTREGA DE MATERIAL.

Luns día 6 : 10.00-10.30 o alumnado de 1º (que entrará pola parte de atrás do centro, cruzando o patio) e o alumnado de 3º que entrará pola porta principal.

10.30-11.00 o alumnado de 2º(que entrará pola porta de atrás, igual que os de 1º)

PRIMEIRO DÍA DE CURSO.

O alumnado de 1º, 3º, 5º e 6º dirixirase ao patio cuberto onde os estarán esperando os mestres e mestras para dicirlles a que aula deben dirixirse.

Moitas grazas e bo comezo de curso.