OUTUBRO: Moitas cousas novas espérannos

Ola a todos! Vos acordades de min? Son Marquiños a mascota da biblioteca,  e un ano máis estou no cole para levar a cabo un montón de aventuras no noso espazo máxico da biblio. En setembro, co comezo do curso, deixeivos unhas pistas polo colexio para que me atoparades….Foi moi divertido!

Este mes de outubro celébrase o Día da Biblioteca (24 de outubro) e como xa facía tempo que non nos víamos, porque estivemos de vacacións, os nenos e nenas do primeiro ciclo de primaria e os de infantil realizáchedes unhas visitas para vernos de novo, e de paso que os novos compañeiros de 3 anos me coñeceran a min e máis a nosa biblioteca.

Como sabedes, un ano máis a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria publica cada ano uns carteis divulgativos que pretenden facer visible as distintas posibilidades da biblioteca escolar. O lema de este curso 2014-2015, BIBLIOTECA ESCOLAR…MATEMÁTICO! Trata un ano máis, de sensibilizar sobre a importancia da lectura pero relacionandoo co mundo dos números.

Así que aproveitamos estas vistas para recordarvos o importante que é coñecer a biblioteca e o seu funcionamento para que así a poidades aproveitar o máximo e disfrutar do pracer de ler.