Skip to Content

BENVIDA

CEIP San Francisco Javier
 
Código do centro: 15025025
Enderezo: Ronda de Outeiro 72. A Coruña. C.P. 15009
Coordenadas: 43°21'07.3"N 8°24'07.0"W | 43.352019, -8.401933
Teléfonos:
Administración 881.960.989
Conserxería 881.960.980

Fax: 881.960.987
Email: ceip.sanfrancisco@edu.xunta.es
 
Se quere acceder a unha presentación do centro, pique aquí

ADMISIÓN ALUMNADO: RESERVA DE PRAZA IES MONELOS (6º EP)

Informamos de que se abre o prazo para a reserva de praza no centro de adscrición para o curso 2022-23

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o 11 de xaneiro de 2022 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

  • Prazo de solicitude de reserva de praza para o alumnado de 6º de Educación Primaria que pretenda cursar estudos de 1º da ESO no IES MONELOS (centro adscrito) é do 11 de xaneiro  ao 08 de febreiro.
  • Presentación de solicitudes: 

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, realizarase no noso centro ou na aplicación admisionalumnado.

A reserva ten carácter vinculante e será incompatible coa presentación da solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa por escrito presentada no centro de adscrición antes do incio do prazo ordinario de presentación de solicitudes de admisión. A presentación de solicitude noutro centro dará lugar á perda de prioridade.

CONTOS DE MEDO !!!!

Desde o EDLG parabéns a tod@s @s participantes na redacción e ilustración de contos de medo, que cada vez nos sorprenden  máis coa súa creatividade, tanto cos seus debuxos como coas súas composicións, neste caso, narrativa.

Moitas grazas a tod@s polo voso esforzo o colaboración!!

CAMPAÑA SOLIDARIA

 

Un ano máis o CEIP San Francisco Javier colaborou co Banco de Alimentos Rías Altas na campaña solidaria de recollida de alimentos para as persoas mais necesitadas e vulnerables da área metropolitana. 

Queremos agradecer a todas as familias participantes a vosa colaboración, xenerosidade e solidaridade que contribuirá a atender ás persoas máis desfavorecidas. 

O Banco de Alimentos trasládanos o seu agradecemento polo compromiso solidario do noso centro e envíanos o albarán da recollida do noso centro, que publicamos en arquivo adxunto.

 

GRAZAS!!!!

 

 

 

VISITA DE MELCHOR

Qué sorpresa máis extraordinaria tivemos o luns, nin mais nin menos que Melchor veu ó colexio. Canto disfrutamos os pequenos e pequenas ca súa visita!!! 

Esperemos que se cumplan todos os vosos desexos!!!!

FELICES FESTAS!!!

 

 

 

 

PUBLICACIÓN LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS DISTRIBUCIÓN MÁSCARAS

Informamos que xa está publicada  no taboeiro de anuncios interior do centro a listaxe provisional de distribución de máscaras. 

 

Prazo de reclamacións: 2 días hábiles a partir da súa publicación.

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ALUMNADO EDUCACIÓN PRIMARIA

Informamos que a Consellería de Educación acaba de publicar a ORDE do 28 de outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería, así como en centros privados concertados, no curso 2021/22 (código de procedemento ED330E

Alumnado destinatario. 

Alumnado matriculado en Educación Primaria (non para Educación Infantil)

a) Non ten que presentar solicitude:

O alumnado beneficiario da axuda de material escolar para o curso 2021-2022.

b) Ten que presentar solicitude:

O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021-2022 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

• Alumnado matriculado en educación especial.

• Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

• Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

TRAMITACIÓN  E PRESENTACIÓN DAS SOLICITUD

  • Presencialmente no centro en horario de 9:15 a 11:30 e de 12:00 a 13:45
  • Prazo presentación: desde o 15 ata o 26 de novembro 2021 ámbolos dous incluidos.
  • DOCUMENTACIÓN, ANEXO I E ANEXO II. 

Ligazón á orde do 28 de outubro, pinchar aquí.

Anexos I, Anexo II pinchar aquí

As listaxes provisionais publicaránse no taboeiro interior do centro o día 1 de decembro e en caso de exclusión na listaxe provisional, as persoas afectadas poderán formular reclamación ante o centro docente nos dous (2) días hábiles seguintes ao da súa publicación.

Esta reclamación entenderase resolta coa publicación da listaxe definitiva.

Contra a exclusión na listaxe definitiva, as persoas afectadas poderán interpoñer recurso de alzada ante o conselleiro de Cultura, Educación e Universidade no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da publicación da listaxe definitiva (artigos 121 e 122 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas).

CELEBRAMOS O SAMAÍN

O pasado venres  celebramos o Samaín no colexio. Foi un día especial e aquí deixamos unha mostra da celebración: os nosos disfraces, as nosas cabazas que con tanta ilusión decorastes... Grazas ó profesorado e as familias pola vosa colaboración!!

DÍAS NON LECTIVOS

Estimadas familias, 

Comunicamos que os días solicitados polo centro como non lectivos e aprobados no Consello Escolar  son o 7 de decembro de 2021 e o 16 de maio de 2022.

Asimesmo, lembramos que o luns 11 de outubro , non é lectivo, por ser o Día do Ensino, polo que o centro permanecerá pechado. 

Prema aquí para mais información do calendario escolar. 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut