Benvida

CEIP San Francisco Javier

Enderezo: Ronda de Outeiro 72. A Coruña. C.P. 15009   Teléfono: 881.960.980

Fax: 881.960.987   Email: ceip.sanfrancisco@edu.xunta.es   Código do centro: 15025025

Se quere acceder a unha presentación do centro, pique aquí

REUNIÓN FAMILIAS ALUMNADO DE 3 ANOS

O martes día 25 de xuño, ás 12:00, terá lugar no Salón de Actos deste Colexio unha reunión co Equipo Directivo, Dpto de Orientación e Coordinadora de Educación Infantil cos pais/nais/titores dos do alumnado de novo ingreso, que para o vindeiro curso 2019-2020 estarán escolarizados nas unidades de Educación Infantil 2º ciclo 1º curso (Educación infantil 3 anos).

Rogámoslles que consideren esta reunión de suma  importantancia, xa que se darán normas  e consellos que lle serán de grande utilidade. Contamos coa súa asistencia.

Asimesmo, lembramos que o prazo de matrícula estará aberto 20 ata o 30 de xuño.

MERCADILLO SOLIDARIO

Onte tivo lugar no colexio o mercadiño solidario, onde un ano máis se  puxo de manifesto a SOLIDARIDADE  e XENEROSIDADE de toda a comunidade educativa.

A ONG "MIRADAS Ó MUNDO"  trasládanos o seu agradecemento  pola colaboración e participación. A recaudación  acadou os 672,15 €, que foron entregados a Berta, como representante de MIRADAS Ó MUNDO.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-2020

DÍA MATEMÁTICO

O pasado 13 de maio  celebramos o día matemático no colexio. Foi un día especial, fantástico e lúdico, no que as matemáticas se convertiron nas protagonistas.

As actividades , xogos e retos foron do máis diverso, desde máquinas de sumar,  de descomposición, dominós e florminós (dominó dentro da flor), tangrams, retos e pistas, dianas matemáticas, dados xigantes, figuras xeométricas, taboeiros de multiplicacións, xogos de cifras,e moitos máis, a mayoría deles creados polo alumnado.

O éxito foi rotundo, ata o punto de que xa nos tarda celebralo de novo!!

Queremos agradecer a todo o profesorado e alumnado a súa participación e colaboración, que fixeron posible unha xornada tan especial.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO, MATERIAL ESCOLAR E ACCESO AO FONDO PÚBLICO DE LIBROS NO CURSO 2019/2020

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, acaba de publicar a Orde que convoca as axudas para adquirir libros de texto e material escolar, así como participar na entrega de libros do fondo solidario.

O prazo de presentación de solicitudes iniciarase ó día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 21 de xuño de 2019.

PARA MÁIS INFORMACIÓN PINCHAR AQUÍ

IMPRESO PARA PRESENTAR NA SECRETARÍA DO CENTRO

LUNS 20 DE MAIO DÍA NON LECTIVO

Estimadas familias

Lembramos que o día 20 de maio non haberá clase por ser escollido polo CE como día  non lectivo.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2019-2020. LISTAXES DEFINITIVAS

Con data 14 de maio procédese á publicación das listaxes definitivas resultantes do proceso de admisión do alumnado para o curso 2019-2020, tal e como contempla a normativa, artigo 31 da Orde 12 de marzo de 2013 .

Ante esta listaxe, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura Territorial no prazo dun mes contado a partir do día seguinte a súa publicación.

O alumnado admitido deberá formalizar a matrícula obrigatoriamente entre o 20 e o 30 de xuño na secretaría do centro.

A documentación a presentar é a seguinte:

• Impreso de matrícula (recoller en secretaría/ administración) debidamente cumprimentado.
  • Impreso cumprimentado da enquisa para o alumnado de educación infantil.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria do alumno/a.
  • 4 fotografías tamaño carné.
  • Modelo autorización do uso de imaxes polo centro educativo (recoller en secretaría/administración).

Se finalizado o prazo de matrícula non se tivese formalizado esta, teráselle por decaído no dereito á praza obtida

LISTAXES PROVISIONAIS DO PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2019-2020

Fanse públicas as listaxes provisionais de admitidos e non admitidos nos diferentes niveis, pendentes da resolución da comisión de escolarización para cubrir prazas de alumnado con NEAE.

Informamos que as prazas que non sexan cubertas por alumnado NEAE, serán cubertas por orde de puntuación e por criterio de desempate.

O prazo de presentación de reclamacións ás listaxes provisionais é de cinco días hábiles contados a partir do seguinte á data de publicación (23 de abril de 2019).

A estimación ou desestimación das reclamacións formuladas fronte á listaxe provisional, entenderase realizada a través das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas.

Finalizado o período de reclamacións publicarase a listaxe definitiva de admitidos (sempre antes do 15 de maio).

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS, CURSO 2019-2020

ADMISIÓN CURSO 2019/2020

ESCOLARIZACIÓN  CURSO 2019/2020

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2019/2020

Novas

O prazo de reserva en centros adscritos será do 1 ao 15 de Febreiro de 2019. O IES MONELOS é o centro de adscripción do CEIP San Francisco Xabier.

O prazo de admisión de solicitudes do 1 ao 20 de marzo .

O listado de vacantes para o curso 2019-2020 , documentación adxunta.

A data de Xornada de Portas Abertas será o vindeiro 11 de marzo, figurando máis información en documento adxunto.

Toda a información do proceso irase colgando neste espazo informativo, xunto co taboleiro sito no porche do colexio, que serán os espazos oficiais de información do proceso de escolarización así como no Portal da Consellería de Educación: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/26923