FONDO LIBRO E AXUDAS PARA ADQUISICION DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR 2019/2020

AXUDA PARA ADQUISICÍÓN DE LIBROS DE TEXTO / MATERIAL ESCOLAR

INFOME VALES DAS SOLICITUDES

Curso académico 2019-2020

O luns día  8 de xullo de 2019, publicarase unha listaxe onde, co número de solicitude,  poderán consultar o estado dos vales (concedido / excluído).

A recollida dos vales poderán realizala no Centro o martes 9, mércores 10 ou xoves 11 de xullo en horario de 10 a 13 horas.

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA O CURSO 2019-20

5º de E.P. visita o CEE Manuel López Navalón

XORNADA DE INCLUSIÓN

Onte, martes 18 de xuño, os alumnos/as de 5º curso de E.P.do noso colexio representaron a obra de Chus Pereiro "Mamasiña, que medo!", no salón de actos do CEE Manuel López Navalón, a continuación compartiron xogos e patios con alumnos/as de diferentes idades e posteriormente participaron en talleres (carpintería, cerámica, costura e restauración) impartidos por alumnado dese Centro coordinados polos seus mestres.

Os nosos alumnos/as viñeron encantados/as e con ganas de repetir.

A experiencia foi marabillosa e resultou moi enriquecedora para ambolos dous colexios, polo que quedan abertas as portas para futuras colaboracións.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA CURSO 2019-2020

PRAZO PARA FORMALIZAR A MATRÍCULA DO 20 AO 30 DE XUÑO.

Documentación a presentar:

• Formulario de matrícula. ANEXO III.
  • Recollida de datos. Pinchar aqui.
  • Cuestionario para as familias de educación infantil. Pinchar aqui.
  • 1 foto tamaño carné.
  • Fotocopia tarxeta sanitaria.
  • Libro de vacinas, en caso de non o ter, presentar informe médico de saúde

Os que teñan pensado solicitar Comedor Escolar e/ou Madrugadores, deben estar pendentes da apertura do prazo de inscrición por parte do Concello de Santiago.

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

No Diario Oficial de Galicia do 20 de maio de 2019 aparece publicada a Orde que regula as axudas para adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 2019/20.

DOG

ANEXOS I e II

Prazo do 21 de maio ao 21 de xuño.

Horario de presentación de solicitudes en Dirección:

• Luns, martes, xoves e venres de 09:30 a 10:20 h.
  • Luns e venres de 12:30 a 14:30 h.
  • Mércores de 13:40 a 14:30 h.
  • Xoves de 12:30 a 13:40 h.

Poden descargar as seguintes follas informativas:

• Axuda libros para o alumnado de 1º e 2º de Primaria, pulsando aquí.
  • Fondo de libros para o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria, pulsando aquí.
  • Axudas para material escolar para todo o alumnado de Primaria, pulsando aquí.

CAMPAMENTOS DEPORTIVOS 2019

Dende o departamento de deportes do concello de Santiago de Compostela remítennos información sobre o programa CAMPAMENTOS DEPORTIVOS 2019 da Deputación da Coruña para o colectivo escolar interesado.

Máis información pinchando nos seguintes enlaces:

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO. ADMISIÓN CURSO 2019/2020

Poden consultar as listas definitivas de admitidos para o vindeiro curso 2019/20 nos seguintes enlaces:

LISTAS PROVISIONAIS DE ALUMNADO ADMITIDO 2019/2020

Poden consultar as listas provisionais de admitidos para o vindeiro curso 2019/20 pinchando aquí.

NON APARCAR NA ZONA DO TRANSPORTE ESCOLAR POLAS TARDES

No centro estase a levar a cabo de luns a xoves, en horario de 16:30 a 18:30, a actuación “Reforzo, orientación e apoio (PROA), modalidade de acompañamento fóra do horario lectivo” con alumnas e alumnos dos niveis de 3º a 6º de primaria. Esta actuación recollida dentro de Contratos-Programas ofrece transporte escolar para dito alumnado.

Por tal razón, lembrámosvos que os luns, martes, mércores e xoves non estacionen os seus vehículos na zona destinada ao transporte escolar durante o horario anteriormente mencionado.