BOLSAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO

Información no BOE do 12 de agosto do 2017.

Prazo de presentación ata o 28 de setembro incluído.

Os días de permanencia da Orientadora no CEIP de Roxos son os mércores, xoves e venres en horario de 09:30 a 14:30.

INFORMACIÓN XERAL PARA AS FAMILIAS INSCRITAS NOS SERVIZOS DE COMEDOR E MADRUGADORES

MENÚ ESCOLAR CONCELLO SANTIAGO

Si desexa consultar o MENÚ ESCOLAR CONCELLO SANTIAGO online visite https://www.serunion-educa.com/

LUNS 11 PRIMEIRO DÍA DE COLEXIO.

BENVIDOS AO NOVO CURSO 2017/2018

Lembrade que o luns 11 de setembro a partir das 09:15 vémonos de novo excepto os de 4º de Educación Infantil (3 anos) que o farán ás 10:00 horas segundo a reunión do día 7 de setembro coas súas respectivas titoras.

O luns os nenos e nenas que utilizan o transporte escolar entrarán pola cancela de sempre.

Os que veñan dende as súas respectivas residencias coas familias o farán polo portalón principal.

Rogamos que na medida do posible facilitedes o acceso ao centro. Non aparcar na zona de autobuses nin diante do portal e tampouco na beirarrúa do edificio principal.

Se o luns necesitades informar ao titor/a respecto dalgún tema do voso interese facelo a través dunha nota que o neno ou nena lle entregará ao mestre/a correspondente.

Aquel alumnado que traia libros ou material escolar deben facelo en bolsa de plástico identificada co nome completo e curso (para evitar que leven peso ao patio cuberto as bolsas quedarán no hall do colexio e despois nós faremos o reparto).

LISTADO MATERIAL TITORÍAS 1º DE PRIMARIA

Listaxe de material que o alumnado escolarizado en 1ºA e 1ºB de educación primaria necesita para comezar o curso. Pinchar aquí

Novo número de teléfono do centro

ATENCIÓN o novo número de teléfono do centro é: 881867434