Xornada de portas abertas

Listaxe asignación prazas centros adscritos. Antes do 28 de febreiro
Publicación de vacantes. 2 de marzo
Presentación de solicitudes de admisión. Do 2 ao 21 de marzo
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos. Antes do 25 de abril
Publicación de listaxes definitivas. Antes do 15 de maio
Formalización de matrícula. Do 20 ao 30 de xuño

Impreso Reserva de praza (ANEXO I): Do 1 ao 15 de febreiro.

• Para o alumnado de 6º de Educación Infantil da escola unitaria adscrita ao CEIP de Roxos.
  • Para o alumnado de 6º de Educación Primaria do noso centro, adscrito ao IES Eduardo Pondal.

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de xeito manual ou a través da aplicación: https://www.edu.xunta.es/admisiónalumnado/

O alumnado actualmente matriculado no centro ten asegurada a praza para o próximo curso, salvo que renuncie ao dereito de permanencia asinando a familia o documento para tal efecto no propio centro.

Impreso Admisión de alumnado (ANEXO II): Do 2 ao 21 de marzo.

En caso de haber máis solicitudes que prazas ofertadas requerirase, nun novo prazo, a seguinte documentación:

1. Impreso de solicitude Anexo II
  2. Copia do DNI dos proxenitores, do alumno/a e dos membros computables da unidade familiar.
  3. Copia do libro de familia.
  4. Copia da tarxeta sanitaria.
  5. Folla de empadronamento de toda a unidade familiar.
  6. Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio se é o caso.
  7. Condición de familia numerosa e/ou monoparental se procede.
  8. Xustificantes de concurrencia de minusvalía no alumno/a ou en titores/as ou irmáns do alumno/a.

Zona de influencia do CEIP de Roxos:

• Villestro (Inicio): Parroquia de Villestro na súa totalidade.
  • Laraño: Parroquia de Laraño na súa totalidade.
  • As Moas de Abaixo, na parroquia de Figueiras.
  • Zona da Urbanización de Brandía e arredores, na parroquia de Vidán.

A zona de influencia do CEIP de Roxos abrangue os lugares de: Reborido, Carlexo, Feáns, Fraiz, Tras Igrexa, Quintáns de Villestro, Carballal, Pedrido, Roxos, Portela de Villestro, Villastrese, Piñeiro de Villestro, Munín, A Barcia, Paredes de Laraño, Lamas de Laraño, Silvouta, O Rial de Laraño, Larañiño, Igrexa de Laraño, A Amañecida, Santomil, Reibó, As Casas do Monte, Pardiñas, Casal de Laraño, Coira e A Rocha Vella (Fin).

Os centros escolares limítrofes á zona de influencia son:

• CEIP Plurilingüe Cardenal Quiroga Palacios.
  • CEIP Raíña Fabiola.
  • Concellos limítrofes: Ames (CEIP de Ventín e CEIP de Barouta)

HORARIOS do CEIP de Roxos:

• Servizo de Madrugadores: a partir das 07:30 horas.
  • Horario lectivo: de 09:30 a 14:30 horas.
  • Servizo de Comedor: de 14:30 a 16:30 horas.

SERVIZOS EDUCATIVOS COMPLEMENTARIOS:

• Servizo de Madrugadores de pago (1,93 €/comensal día) ofertado dende o Concello de Santiago de Compostela a través da adxudicación directa á empresa SERUNIÓN S.L. en horario de 07:30 a 09:30 horas.
  • Transporte escolar regulado polo Real Decreto 443/2001, do 27 de abril (BOE 2 de maio) e a Instrución 3/2015, do 1 de xuño da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación. Dito transporte conta coa figura da acompañante regulamentada no Real Decreto 443/2001, do 27 de abril.
  • Comedor escolar de pago (4,50 €/comensal día) ofertado dende o Concello de Santiago de Compostela a través da adxudicación directa á empresa SERUNIÓN S.L. en horario de 14:30 a 16:30 horas.
  • Biblioteca escolar que o alumnado ten a súa disposición dende as 16:30 ata as 18:30 horas de martes a venres coa supervisión do profesorado de garda do centro.
  • Actividades extraescolares de pago organizadas pola ANPA de luns a venres en horario de 16:30 a 18:30 horas. (anpa.roxos@hotmail.com)

DE NON CUMPRIMENTAR AS SOLICITUDES A TRAVÉS DA APLICACIÓN INFORMÁTICA PÓDENSE RECOLLER NA SECRETARÍA DO CEIP DE ROXOS.