LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS E ADXUDICACIÓN DO FONDO LIBROS-PRIMARIA

Publícanse as listaxes definitivas de adimitidos e de adxudicación dos libros de texto do FONDOLIBROS para Educación Primaria.

VER ADXUNTO

FONDO LIBROS, AXUDAS ADQUISICIÓN DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Xúntase a Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

Prazo para presentar solicitudes

• 1. O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 23 de xuño de 2016 (este incluído)

Convocatoria Orde do 27 de abril de 2016

Extracto da Orde

Anexo I

Circular informativa

Calendario de entregas

O ALUMNADO DE ROXOS PARTICIPA NO PROXECTO CIVITECA-EL ARTISTA, LA CIUDAD Y LOS NIÑOS

PULSAR NO ICONO PARA VER O VIDEO

Entroido 2016 no colexio

• xa están colgadas na galería tódalas fotos do photocall

SOLICITUDES DE ADMISIÓN PRESENTADAS

CURSO-NIVEL

VACANTES

OFERTADAS

Solicitudes recibidas

(do 1 ao 29 de marzo)

Ed. Infantil 1º nivel

22 + 3 *

Ed. Infantil 2º nivel

Ed. Infantil 3º nivel

Educación Primaria 1º

13+6*

Educación Primaria 2º

Educación Primaria 3º

Educación Primaria 4º

Educación Primaria 5º

Educación Primaria 6º

TOTAL POSTOS

ADMÍTENSE a totalidade das solicitudes presentadas para os seguintes niveis:

4º E. Infantil (3 anos)

5º E. Infantil (4 anos)

6º E. Infantil (5 anos)

1º E. Primaria

2º E. Primaria

5º E. Primaria

Presentarán documentación que acredite a puntuación a solicitude para :

3º de Primaria: Ao ser a demanda de prazas superior á oferta é preciso presentar a documentación que acredite a puntuación. Ábrese un prazo ata o 12 de abril para presentar dita documentación.

IMPORTANTE: As datas de formalización da matrícula para o alumnado de Educación Infantil e E. Primaria é do 20 ao 30 de xuño de 2016. Se finalizado o prazo de matrícula, non se formalizase esta, decaerá o dereito á praza obtida.

As solicitudes de reserva de praza do alumnado da escola de EEI do Rial (adscrita ao CEIP  de Roxos) para 1º de Primaria foron todas ACEPTADAS.