blogue deEquipo Directivo

O luns, día 20 de maio, publicouse no DOG a convocatoria do Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar.

O prazo de solicitude abrangue do día 21/5/2024 ao 21/6/2024, incluídos.

No seguinte enlace tedes toda a información relativa a esta convocatoria.

INFORMACIÓN FONDO LIBROS CURSO 2024/2025

ANEXO II

(lembrar que o anexo II e anexo II (continuación) son dúas táboas independentes e deben ser cubertas as dúas).

Axudas concello: Bolsas comedor, adquisición material e actividades extraescolares curso 2024/2025

A Xunta de Goberno Local do Concello de Santiago, na sesión ordinaria celebrada o 13 de maio de 2024, aprobou a convocatoria para a concesión de bolsas de comedor, adquisición de material escolar e realización de actividades extraescolares para o alumnado dos centros docentes públicos e concertados sostidos con fondos públicos de educación infantil (segundo ciclo) e de educación primaria obrigatoria, e centros de educación especial de educación infantil (segundo ciclo) de educación primaria e educación secundaria obrigatoria, do concello de santiago de compostela, para o curso 2024-2025.

As solicitudes presentaranse no prazo de 10 días hábiles contados a partir do seguinte á publicación da convocatoria no Boletín Oficial da Provincia.

Data publicación: 20/05/2024

Direccións relacionadas

Campamentos deportivos verán 2024 Deputación

Nos seguintes enlace pódes acceder á información relativa ao campamento de verán organizado pola Deputación da Coruña para alumnado de 9 a 14 anos.

Campamento Verán ANPA Roxos

No seguinte enlace pódese acceder á información sobre o campamento de verán que organiza a ANPA no CEIP de Roxos.

Programa Observa-Acción

O xoves, 4 de abril recibimos no noso centro ao profesorado do CEIP A Xunqueira II de Pontevedra. Centro que está emparellado co CEIP de Roxos no Programa Observa-Acción co que compartimos e reflexionamos sobre a vida nos nosos centros.

Listaxe de admitidos proceso de admisión curso 2024/2025

Todo o alumnado que presentou solicitude, para o noso centro, en período ordinario nos grupos que tiñamos vacantes, está ADMITIDO. (Poden consultar as listaxes no taboleiro interior do centro, ou telemáticamente na aplicación Admisionalumnado coa chave 365).

Lembrar que entre o 20 e o 30 de xuño deberase formalizar a matrícula. No mes de xuño será publicada a información relativa a este proceso (nesta páxina).

Para calquera dúbida póñanse en contacto co centro.

Avaliación de diagnóstico

60

7

60

(*) Prazas reservadas para alumnado con NEAE. Aquelas non solicitadas acumularanse á quenda ordinaria.

Cada semana irase actualizando o número de solicitudes presentadas

PROCESO ADMISIÓN CURSO 2024/2025

No seguinte enlace tedes toda a información sobre o procedemento de admisión para o curso 2024/2025

CARTA INFORMATIVA DÍA DO LIBRO

No seguinte enlace podedes ver unha  carta que Lermiño, a mascota da Biblioteca do noso centro, nos envía para explicarnos unha actividade que nos propón facer con motivo do día do libro.

Lédea con atención: