"II Concurso de acrósticos de amor"

Queremos invitar a toda a Comunidade Educativa (alemnos, familias e mestres) a participar no "II Concurso de acrósticos de amor". Que é un acróstico? Pois...

A PLÍCASE ÁS

C OMPOSICIÓNS POÉTICAS

R IMADAS,

O U DE VERSOS

S OLTOS, E DE CALQUERA

T AMAÑO, NAS QUE AS LETRAS

I NICIAIS, MEDIAS OU FINAIS DOS VERSOS

C OMPOÑEN UNHA PALABRA

O U FRASE.

Haberá tres (3) categorías: Alumnos de 2º Ciclo, alumnos de 3º Ciclo e adultos (familias e mestres). O concurso comezará o 2 de febreiro. Os que desexen colaborar nesta iniciativa e participar, terán que recoller a folla de participación no corredor da planta baixa do Centro Escolar, fronte á Biblioteca, onde tamén se atopan as bases do concurso, e entregalo na Biblioteca. Se queren unha folla de participación personalizada poden pedirlla ao Dinamizador da Biblioteca (mestre Kico). O prazo de participación remata o 27 de febreiro. Esperamos e desexamos a súa/vosa colaboración e participación.

ACRÓSTICOS FEBREIRO.doc556.5 KB