DIA DE ROSALIA 2024

Desde o Equipo de Dinamización de Lingua Galega, celebramos a conmemoración do Día de Rosalía, 23 de febreiro, coa actividade "Rosalía Universal".

A idea foi facer unha compilación de fotografías de monumentos, rúas, centros educativos, bibliotecas... nas que se fai referencia á autora, comprobando así o alcance que teñen a súa figura e a súa obra.

A participación foi espectacular, tanto por parte do alumnado como do profesorado, o que agradecemos enormemente.

O resultado é, este marabilloso mural, no que así homenaxeamos a nosa autora máis universal.

Ademais, para celebrar este propio día o alumnado de Ed. Infantil realizou esta pequena interpretación cos

seus debuxos da canción "Rosalía pequeniña" de Uxía Senlle. Por aquí vos deixamos o vídeo: