Profesional

Protocolo educativo para garantir a IGUALDADE, a NON DISCRIMINACIÓN e a LIBERDADE de IDENTIDADE DE XÉNERO

Clicade AQUÍ para acceder ao PROTOCOLO SOBRE IDENTIDADE DE XÉNERO da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria  onde se explican os pasos a seguir se fose necesario aplicalo.

Protocolo de PROTECCIÓN, DETECCIÓN e INTERVENCIÓN DO RISCO SUICIDA no ámbito educativo.

Clicade AQUÍ para acceder ao PROTOCOLO SOBRE RISCO SUICIDA da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria  onde se explican os pasos a seguir se fose necesario aplicalo.

Protocolo de PROTECCIÓN DE DATOS

Clicade AQUÍ para acceder ao Protocolo de protección de datos da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

Protocolo de ATENCIÓN EDUCATIVA DOMICILIARIA

Clicade AQUÍ para acceder ao Protocolo de atención educativa domiciliaria da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria  onde se explican os pasos a seguir se fose necesario aplicalo.

Clicade aquí para acceder ao Protocolo xeral para a prevención, detección e tratamento do ACOSO E CIBERACOSO ESCOLAR da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria  onde se explican os pasos a seguir se fose necesario aplicalo.

Protocolo ABSENTISMO ESCOLAR

Clicade AQUÍ para acceder ao PROTOCOLO DE ABSENTISMO ESCOLAR da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria  onde se explican os pasos a seguir se fose necesario aplicalo.

Lei 4/2011 de CONVIVENCIA e PARTICIPACIÓN nos centros educativos galegos

Clicade AQUÍ para acceder á ligazón da LEI DE CONVIVENCIA E PARTICIPACIÓN DE COMUNIDADE EDUCATIVA.

« Maio 2024 »