E. Física

PVAD (Proxecto de Vida Activa e Deportiva)

Este ano participamos no Proxecto de Vida Activa e Deportiva.

Para obter máis información sobre os beneficios de este programa clica aquí.

CARREIRA SOLIDARIA SAVE THE CHILDREN

XORNADA DE MULTIDEPORTE

XORNADA DE CROSS ESCOLAR

DESAFÍO MARATÓN

Xa non queda nada de curso,pero pedimos un último esforzo.

Temos un novo reto para vós, seredes capaces de superalo??

ACTIVIDADES #QUEDA NA CASA

Bos días a todos/as. Hoxe traemos unha proposta nova de actividades para facer na casa.

Neste caso, son varios retos para facer en 60''.

É unha forma sinxela de estar activos e poder participar con todos os membros da familia.

Aceptades o reto?

MÓVETE COA PROFE TATI

Durante a cuarentena polo Covid 19 é moi importante que os nenos e nenas non deixen de moverse.

O sedentarismo pode ser un dos grandes enimigos cos que combatir estos días. Para evitar iso na web tedes xogos, táboas de exercicios, vídeos,... Ou se non che gustan sempre podes buscar en google táboas de exercicio, bailes, aproveitando os recursos que teñas na casa, podes  realizalo en familia e  crear un bo hábito.

As recomendacións da OMS son realizar un mínimo de 60 minutos diarios de actividade física, xunto ou dividido ao longo do día en sesións máis cortas de 30 minuto ou 20 minutos, con exercicios activos e aeróbicos.

Así que para esta semana propóñovos unha cousa...

Espero que vos animedes e me enviedes as vosas actividades destes días para logo facer un fermoso vídeo.

Un saúdo a todos/as.

MÓVETE CONNOSCO NA CASA

Vídeos que constan dunha serie de actividades físicas cunha duración de 15 minutos aproximadamente, deseñadas para ser desenvoltas na casa, sen apenas material específico e dunha maneira sinxela, divertida e significativa.

RETOS PARA EDUCACIÓN FÍSICA

EDUCACIÓN FÍSICA DESDE A CASA