blogue deceip.riadevigo

CURSO 2023-2024 EN 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL ESTÁN

ADMITIDOS

RESERVA PRAZA

Informamos que todas as solicitudes de admisión presentadas, están concedidas. PARABÉNS e BENVIDOS/AS.

O proceso de admisión de alumnado en centros escolares sostidos con fondos autonómicos para o curso 2023/24, regulado pola Orde de 21 de outubro de 2022 e co seguinte calendario:

• Do 15 de xaneiro ao 6 de febreiro de 2023: prazo de reserva para o alumnado que finaliza etapa nun centro e pasa a outro.
  • 22 de febreiro de 2023: publicación da listaxe de alumnado con posto reservado.
  • Do 1 ao 20 de marzo de 2023: prazo de solicitude de admisión para o alumnado que se incorpora por vez primeira ao sistema educativo galego ou para os que cambian de centro de maneira voluntaria.
  • 25 de abril de 2023: publicación da listaxe provisional de admitidos. Cinco días hábiles para formular reclamacións a partir do día seguinte da súa publicación.
  • 15 de maio de 2023: publicación da listaxe definitiva de admitidos.
  • Do 20 ao 30 de xuño de 2023: unha vez admitido, prazo de formalización de matrícula.

ACTIVIDADE DA biblioRÍA

FAMILIAAAAASSSS !!!!

Chega o día do libroooooo !!!

Desde o equipo de biblio do cole proponse unha actividade moi divertida para facer en familia !!

Animádevos !!!

INFO PREMENDO AQUí !! Guiño

ADMISIÓN ALUMNADO 2022-2023

SOMOS VIGUESES DISTINGUIDOS 2022

Estimada famiRIA, hoxe queremos decirvos:

GRAZAS e PARABÉNS !!!!

(pinchade)

ACTIVISMO TOPONÍMICO

Estimadas familias:

pinchade na imaxe para saber máis da actividade do Equipo de Dinamización da Lingua Galega: ACTIVISMO TOPONÍMICO. Será unha actividade xenial!!!