SOMOS...

CONTINUAMOS CÓ ENTROIDO

E xa , por último día, o MECO fai saber:

LEMBRADE, unha marabillosa flor para a nosa espléndida poetisa galega, ROSALÍA DE CASTRO xa que mañá é o día de Rosalía.

E, aquí está  o resume de todas as ordes do MECO

QUE SIGA O ENTROIDO!!

E  continuamos preparando o ENTROIDO no Ría de Vigo. Por iso, como é costume no noso cole, os nenos de 6º encarganse de ir polas aulas a dicir as orde do Meco.

Logo para o mércores , o MECO fai saber:

O MECO DI:

Para o MARTES, o MECO di:

Iso, non vos esquezades. UN XERSEI DE MOITA TALLA

XA CHEGA O ENTROIDO

XA CHEGA O ENTROIDO!!!!

Como todos os anos O Entroido chega ao Ría de Vigo.E este ano , e partindo do proxecto da biblioteca, AS MARABILLAS DO MUNDO, o noso "MECO", un fermoso guerreiro de terracota, mándanos

a seguinte ORDE:

QUE BEN ÍMOLO PASAR!!!

TERAPIA INDIVIDUAL CON CANS para alumnado con necesidade específica de apoio educativo.

Estimadas familias

Informámosvos do programa de  TERAPIA CON CANS  en sesións individuais de 20 minutos que desenvolverá FOANPAS (Federación de Anpas), fora do noso centro, para alumnado de Vigo con Necesidades Específicas de Apoio Educativo (TDAH, TEA, conduta...)

O programa se desenvolverá dende febreiro ata decembro.

O prazo de solicitude en FOANPAS remata o día 15 de febreiro.

As familias que o soliciten deberán comunicalo ao colexio ao correo electrónico: orientacion.riadevigo@gmail.com, para poder informar das necesidades do alumno/a a FOANPAS.

As familias do alumnado terán que facer a solicitude a través do correo electrónico: foanpas@foanpas.com  ou chamando a FOANPAS ao teléfono  986298812 en horario de mañán 9.00 a 14.00 ou de tardes de 16.30 a 20.0

Dende Foanpas farán logo a selección do alumnado que mais o precise entre todas as demandas que reciban, dado que as prazas son limitadas.

REUNIÓN DE PRESENTACIÓN PROGRAMA PROA

03/02/2017 14:09
Atlantic/Bermuda

AS CLASES DE PROA COMEZARÁN O MÉRCORES día 8 de febreiro

dende ás 16:00 h. ás 18:00 h.

A dirección do centro convocará vía telefónica ás familias do alumnado escollido entre todas as demandas para unha REUNIÓN DE PRESENTACIÓN

o vindeiro martes día 7 ás 4 da tarde no colexio

Programa PROA

01/02/2017 17:09
28/02/2017 17:09
Atlantic/Bermuda

PROGRAMA PROA no CEIP RÍA DE VIGO

En breve comenzaremos no cole co programa PROA.

O programa abrangue dende mediados de febreiro a mediados de xuño, en horario de 4 a 6 da tarde os luns e os mércores.

Este ano será un grupo composto de alumnado de 5º e 6º de ed. primaria.

O programa pretende: potenciar a aprendizaxe e o rendemento escolar do alumnado mellorando as expectativas sobre as súas propias capacidades; axudarlle na súa integración social e facilitar a continuidade na progresión da acción educativa.

O centro seleccionará entre o alumnado destes cursos aos nenos e nenas que formarán o grupo definitivo. Serán os que mais o precisan entre todos os que se propoñen en inicio.

En breve convocaremos ás familias dos alumnos e alumnas escollido/as para una reunión inicial, antes de comenzar as clases, para anunciar o día de inicio, presentar o programa, coñecer ao profesor/a que atenderá ao grupo e clarificar as condicións do programa.

XORNADA PORTAS ABERTAS!!!

QUENDAS: