SOMOS...

BENVID@S O COLE!!!!

O 12 DE SETEMBRO O COLEXIO ABRE AS PORTAS...!!!

BECAS E AXUDAS

07/09/2016 05:56
Atlantic/Bermuda

BECAS E AXUDAS

para alumnado con

necesidade específica de apoio educativo

@s solicitantes das axudas deben cubrir a solicitude

vía internet

dende esta ligazón :

Despois de cuberta a solicitude teñen que imprimila, asinala e levala ao gabinete psicopedagóxico para que a cubran e selen.

Esa documentación tramitarase dende o Departamento de Orientación do colexio coa inspección educativa.

O PRAZO DE RECEPCIÓN DA DOCUMENTACIÓN NO COLEXIO REMATA O DÍA 29 DE SETEMBRO

Para evitar complicacións, por favor non agarden ata o último día

NOTA IMPORTANTE!!!

NESTA SEMANA, OS DÍAS 11, 12, 13, E 14 DE XULLO, O EQUIPO DIRECTIVO ESTARÁ FORA DO COLEXIO POR TRABALLO.

O LUNS 11 CHEGAREMOS EN CANTO REMATEMOS UNHA REUNIÓN NOUTRO CENTRO, PERO NON TEMOS CLARO A HORA.

E NO CASO DOS OUTROS DÍAS, NON ESTAREMOS NO CENTRO, POSTO QUE TEMOS UNHAS XORNADAS DE EQUIPOS DIRECTIVOS EN SANTIAGO E ATA AS 20:00 NON SAIMOS DAS MESMAS. POLO TANTO, ATA O VENRES 15 NON ESTAREMOS NO COLEXIO NO HORARIO DESTES DÍAS.

LISTAXE DE LIBROS COMPLEMENTARIOS. ( ABRIR ADXUNTO)

LISTAXE DE LIBROS COMPLEMENTARIOS

FESTIVAL 2015/2016

UFF, ESTE ANO TIVEMOS UN FESTIVAL CON MOITAS EMOCIÓNS!!!. TANTO O LUNS 20 COMA O MARTES 21 FORON DENDE O PRINCIPIO, UNHA CHEA DE SORPRESAS, DESPEDIDA PARA O ALUMNADO QUE SE GRADUABA, OS DE 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL QUE PASABAN A PRIMARIA, DESPEDIDA DE PROFESORADO, O ANPA FACENDO AGASALLOS, O ALUMNADO COAS SÚAS ACTUACIÓN...UFFF UNHA CHEA DE COUSAS!!! EN BREVE POÑEREMOS MÁIS FOTOS E VIDEOS!!!