SOMOS...

NOTA IMPORTANTE!!!

NESTA SEMANA, OS DÍAS 11, 12, 13, E 14 DE XULLO, O EQUIPO DIRECTIVO ESTARÁ FORA DO COLEXIO POR TRABALLO.

O LUNS 11 CHEGAREMOS EN CANTO REMATEMOS UNHA REUNIÓN NOUTRO CENTRO, PERO NON TEMOS CLARO A HORA.

E NO CASO DOS OUTROS DÍAS, NON ESTAREMOS NO CENTRO, POSTO QUE TEMOS UNHAS XORNADAS DE EQUIPOS DIRECTIVOS EN SANTIAGO E ATA AS 20:00 NON SAIMOS DAS MESMAS. POLO TANTO, ATA O VENRES 15 NON ESTAREMOS NO COLEXIO NO HORARIO DESTES DÍAS.

LISTAXE DE LIBROS COMPLEMENTARIOS. ( ABRIR ADXUNTO)

LISTAXE DE LIBROS COMPLEMENTARIOS

FESTIVAL 2015/2016

UFF, ESTE ANO TIVEMOS UN FESTIVAL CON MOITAS EMOCIÓNS!!!. TANTO O LUNS 20 COMA O MARTES 21 FORON DENDE O PRINCIPIO, UNHA CHEA DE SORPRESAS, DESPEDIDA PARA O ALUMNADO QUE SE GRADUABA, OS DE 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL QUE PASABAN A PRIMARIA, DESPEDIDA DE PROFESORADO, O ANPA FACENDO AGASALLOS, O ALUMNADO COAS SÚAS ACTUACIÓN...UFFF UNHA CHEA DE COUSAS!!! EN BREVE POÑEREMOS MÁIS FOTOS E VIDEOS!!!

AVISO URXENTE

NESTES DÍAS ENVIAMOS UNHA NOTA DO LISTADO DE LIBROS, PERO QUE NINGUÉN COMPRE NINGÚN ATA QUE SAIA O LISTADO OFICIAL DE FONDO LIBROS. DITO LISTADO O PUBLICAREMOS NA WEB E NA ENTRADA DO COLEXIO.

MOITAS GRAZAS

PROGRAMA DO FESTIVAL DE FIN DE CURSO

CHEGOU O DÍA DO FESTIVAL:

O LUNS 20 ,os peques do cole e o MARTES 21, tócalle aos maiores. Pasarémolo fenomenal. Deixovos o programa do FESTIVAL: