SOMOS...

"Wasapeando " en paz.

Neste novo curso queremos compartir coas familias unha iniciativa interesante que promove a Delegación Territorial de Granada que busca unha mellora na convivencia  e na participación familiar nos centros educativos e recomenda un bo uso dos Whatsapp nos que participan as familias.

Se queredes saber mais preme aquí.

COMEZO DO CURSO ESCOLAR 17/18

Un novo curso comeza o 11 de setembro ás 9:30.

O Clautro de mestres quere daros a benvida.

Agardámosvos con moita ledicia.

BECAS E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO

Becas e axudas para alumnado

con necesidade específica de apoio educativo

Os solicitantes deben cubrir a solicitude vía internet nesta ligazón:

Despois de cuberta a solicitude teñen que imprimila e asinala. No gabinete psicopedagóxico terán que cubrir, selar e asinar  no seu apartado dos impresos.

O Dep. de Orientación fará un informe do alumno/a e revisará a documentación.
Esa documentación tramitarase dende o Departamento de Orientación coa inspección educativa.

Plazo de presentación:

ABERTO  ata o 28 de setembro de 2017

Por favor non esperen ao último día para evitar complicacións na tramitación das solicitudes.

APERTURA PRAZO DE ADMISIÓN DE MENBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE COMEDOR

Según a Instrución 4/2017 sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión directa para o curso 2017/2018, anunciamos a apertura do prazo de admisión de membros da comunidade educativa do noso colexio. como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 11 de setembro en primeira instacia.

A lista se atopa na Dirección do centro, como en anos anteriores, e respectaremos @s colaboradores en sentido descendente de maiores a pequenos, ou o que é o mesmo, terán preferencia colaboradores nai/pais, titores/as de 6º de educación primaria para abaixo.

Tamén respectaremos a orde de chegada.

Lembrade que o centro permanecerá aberto ata o día 10 de xullo as 14:30 para calquera xestión administrativa. A partir dese momento o pecharemos ata o 1 de setembro.

CEIP PLURILINGÜE RÍA DE VIGO

RECOLLIDA DO HISTORIAL ACADÉMICO DE 6º EDUCACIÓN PRIMARIA!!!

LEMBRAMOS QUE O HISTORIAL ACADÉMICO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA ESTÁ A DISPOSICIÓN DAS FAMILIAS NO HORARIO DE 10:00 AS 13:30