SOMOS...

APERTURA PRAZO DE ADMISIÓN DE MENBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE COMEDOR

Según a Instrución 4/2017 sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión directa para o curso 2017/2018, anunciamos a apertura do prazo de admisión de membros da comunidade educativa do noso colexio. como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 11 de setembro en primeira instacia.

A lista se atopa na Dirección do centro, como en anos anteriores, e respectaremos @s colaboradores en sentido descendente de maiores a pequenos, ou o que é o mesmo, terán preferencia colaboradores nai/pais, titores/as de 6º de educación primaria para abaixo.

Tamén respectaremos a orde de chegada.

Lembrade que o centro permanecerá aberto ata o día 10 de xullo as 14:30 para calquera xestión administrativa. A partir dese momento o pecharemos ata o 1 de setembro.

CEIP PLURILINGÜE RÍA DE VIGO

RECOLLIDA DO HISTORIAL ACADÉMICO DE 6º EDUCACIÓN PRIMARIA!!!

LEMBRAMOS QUE O HISTORIAL ACADÉMICO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA ESTÁ A DISPOSICIÓN DAS FAMILIAS NO HORARIO DE 10:00 AS 13:30

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO DE EDUCACIÓN PRIMARIA CURSO 2017/2018, TENDES O ADXUNTO O FINAL DAS IMAXES. Nas imaxes e pdfs aparece o curso anterior, posto que son os mesmos.

NOTA IMPORTANTE!!

MODIFICACIÓN DO LIBRO DE INGLÉS:

A EDITORIAL É A MESMA PERO AGORA TEN O ISBN DIFERENTE POSTO QUE ESTÁ ASOCIADO TAMÉN PARA TRABALLO CON eBOOK!!

1º DE PRIMARIA: ISBN 978-1-380-014603

2º DE PRIMARIA: ISBN 978-1-380-014610

Festa da ANPA

O domingo pasado, tivo lugar a festa da ANPA. Se queredes ver o ben que o pasaron e a cantidade de actividades e xogos que practicaron, preme na fotografía e poderás ver a espléndida reportaxe fotográfica.

GRAN PINTADA COLABORATIVA NO RÍA

Onte realizouse no "RÍA" unha gran Pintada colaborativa nos muros do patio de infantil. Achegáronse familias, alumnado e profesorado xunto coa autora dos bocetos, BEGOÑA PÉREZ HERRERA que tamén realizou os murais da entrada no noso porche.

Foi unha tarde estupenda que rematou cunha merendola para agradecer a axuda prestada. Moitas GRAZAS a tod@s. Mirade un antes e un despois do noso patio.