SOMOS...

Participación no programa escolar de froita e leite

Segundo a axuda regulada polo FOGGA (Fondo Galego de Garantía Agraria) na Resolución do 13 de xuño de 2017 pola que se regula o procedemento para a concesión das axudas para a subministración de froitas frescas e leite líquido de consumo ao alumnado de centros escolares, a partires do luns 22 de xaneiro somos un centro adherido a dito programa. Comezaremos por distribuir os briks de leite durante o período do recreo.

MAIS NOVIDADES

Os Reis Magos seguen deixando agasallos. Esta vez en forma de "PÉRGOLA" na entrada do cole.Así o alumnado e as familias xa deixarán de mollarse.

Aínda non está rematada pero xa queda pouco.

MAIS AGASALLOS PARA O COMEDOR

Os REIS MAGOS están moi xenerosos no noso cole. Tamén trouxeron unha mesa de autoservizo para que os nenos poidan coller as súas bandexas e a cubertería.

Xa saben facelo moi ben.

AGASALLO DE REIS

O LUNS 8 ao chegar ao cole atopamos un enorme agasallo no porche. Que será?

A ANPA e o cole escribiron unha carta aos Reis Magos e trouxeron un montón de cousas para o recreo de infantil e para a aula de informática.

QUE CONTENTOS TODOS! DISFRUTADE !!