fondo

ENTROIDO 2023

▷ Carnaval: Imágenes Animadas, Gifs y Animaciones ¡100% GRATIS!

Achégase o Entroido e querémolo celebrar no colexio. O tema que eleximos este ano ten que ver cos inventos e os/as inventores/aspor iso, pedimos a vosa colaboración para que os nenos e nenas, veñan disfrazados o próximo venres, 17 de febreiro. Poñede a funcionar a vosa imaxinación para crear ese disfrace que teña que ver con dita temática. Decirvos tamén, que a semana do 13 ao 16 cumpriremos cos mandatos do Meco.

Sabemos que en anos anteriores contabamos coa vosa aportación de doces típicos destas datas. Pero seguindo a norma do colexio de non compartir alimentos debido á pandemia, sentimos moito non poder

levar a termo dita actividade.

MANDADIÑOS DO MECO

Luns 13:

Martes 14:

Mércores 15:

Xoves 16 :

Non habera xornadas de portas abertas no noso centro. Temos á vosa disposición toda a información e unha pequena visita virtual nesta páxina web. Calquer dúbida podedes chamar ao teléfono do colexio en horario de atención ao público. Moitas grazas e desculpade as molestias.

VISITA VIRTUAL CEIP RAIÑA FABIOLA

MAPA DA ZONA ESCOLAR  (é necesario ter instalado Google Earth)

PASOS A SEGUIR PARA SABER SI O VOSO DOMICILIO ESTÁ SITUADO NA  ZONA DE INFLUENCIA

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2023/24

SOLICITUDES PRESENTADAS CURSO 2023-24

CURSO 23-24

VACANTES

PRAZAS RESERVADAS (*)

SOLICITUDES PRESENTADAS

4º EI (3 anos)

5º EI (4 anos)

6º EI (5 anos)

1º EP

2º EP

3º EP

4º EP

5º EP

6º EP

?

·   Reserva(*): Prazas reservadas para alumnado con NEAE. Aquelas non solicitadas acumularanse á quenda ordinaria.

CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN

ENLACE A ADMISIÓN ALUMNADO

IMPRESOS ED550A:

- SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA NA E.S.O EN GALEGO

- SOLICITUDE DE RESERVA DE PLAZA EN LA  E.S.O EN CASTELLANO

CRITERIO DE DESEMPATE. SORTEO NUMÉRICO. ANTES DO 1 DE MARZO

SOLICITUDES. 1 a 20 de MARZO.

Presentación de solicitudes xunto coa fotocopia cotexada do libro de familia ou do DNI do neno/a. (Tamén se poderá entregar a documentación acreditativa dos criterios do baremo)

A solicitude será única segundo o modelo ANEXO II, que poderá:

Recollerse no centro.

Cumprimentarse on line na aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado.

Descargarse e cumprimentar de forma manual: Anexo II.

Nos casos anteriores a instancia deberá ser entregada no centro e no prazo indicado.

Cubrir a solicitude on line e asinala en Sede Electrónica:

DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA.  10 días hábiles a partires dos dous días seguintes ao remate do prazo de presentación de solicitudes. Entrega da documentación acreditativa dos criterios do baremo.

LISTAXES PROVISIONAIS. 25 DE ABRIL  Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos. Poderanse formular reclamacións contra as listaxes no prazo de 5 días contados desde o seguinte ao da súa publicación.

LISTAXES DEFINITIVAS. 15 DE MAIO. Unha vez resoltas as reclamacións presentadas procédese á publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido. Contra esta publicación cabe recurso de alzada perante o Xefe Territorial no prazo dun mes.

MATRÍCULA. 20 A 30 DE XUÑO. Formalización da matrícula dos alumnado admitido

SUSA HERRERA E MERCHI ROZAS

O pasado xoves día 22 Susana Herrera acompañada mestra de música Merchi Rozas realizaron unha actividade de contacontos para o noso alumnado.