Skip to Content

NOTA INFORMATIVA SOBRE A APLICACIÓN ABALAR

 

DESCARGA APLICACIÓN ABALAR

 

Comunicamos ás familias que é preciso que teñan descargada a aplicación abalarMóbil, para poder recibir avisos e comunicacións do centro educativo.

Tedes máis información sobre a aplicación AQUI.

 

NOTA INFORMATIVA

 

HORARIO DE ENTRADAS E SAÍDAS CURSO 2021-22

 

Poden consultar os horarios e lugares de entradas e saídas durante o curso 2021-22 pinchando AQUI.

 

NOTA INFORMATIVA

 

REUNIÓNS DE INICIO DE CURSO

 

Estimadas familias:

Benvidas a un novo curso escolar!

Nos próximos días iranse facendo as reunións de inicio de curso de todos os grupos. Como a aplicación Abalar non funcionará para todas as familias ata o día 9 de setembro, podedes consultar as datas e horarios AQUI.

 

AXUDAS NEAE

Comunicamos que está aberta convocatoria de axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2021-2022. Para máis información sobre o procedemento poden consultar a web do Ministerio de Educación.

 

As solicitudes preséntanse na secretaría do centro con cita previa, acabando o prazo o 30 de setembro.

NOTA INFORMATIVA

 

Nos próximos días informaremos nesta web dos horarios e cuestións organizativas de inicio de curso.

 

O horario de secretaría do 1 ao 8  de setembro será de 12:15 a 13:15, con cita previa (tfno 981255330).

 

BECAS COMEDOR 2021/2022

Publicada a listaxe  de persoas propostas definitivamente como beneficiarias e a súa puntuación outorgada da convocatoria de axudas de bolsa comedor 2021/2022

 

Taboleiro de anuncios e edictos municipal https://sede.coruna.gob.es/

 

Páxina web de servizos sociais

https://www.coruna.gal/serviciossociales/es/noticias/detalle-noticias/beca-comedor-2021-2022-publicacion-del-listado-de-personas-propuestas-definitivamente-como/suceso/1453771816093

 

BECAS COMEDOR 2021/2022

Onte 29 de xullo de 2021 publicáronse no enderezo web do taboleiro de anuncios e edictos do Concello da Coruña, os listados provisionais de concesión e denegación das solicitudes da convocatoria de bolsas municipais de comedor para o curso 2021-2022. Pódense consultar en:

  • Taboleiro de edictos

https://sede.coruna.gob.es/opensiac/action/infopublica;jsessionid=A7386C97F4239D7765902DD2303CE4A2?method=view&id=13754

  • Páxina web de servizos sociais

https://www.coruna.gal/serviciossociales/es/noticias/detalle-noticias/beca-comedor-2021-2022-publicacion-del-listado-provisional-de-personas-beneficiarias-y-puntuacion/suceso/1453770385277

  • Taboleiros dos centros cívicos municipais

Os listados identificarán as solicitudes atendendo ao código de asento de rexistro da solicitude inicial e ao número de expediente asignado.

O prazo para a presentación das alegacións é de 10 días hábiles, do 30 de xullo ao 12 de agosto, ambos incluídos, e poderá presentarse, previa cita (010, citaprevia.coruna.gal), nos rexistros municipais (Praza de María Pita, Fórum Metropolitano, Centro Ágora e Franxa), no rexistro telemático da sede electrónica municipal (https://sede.coruna.gob.es) así como en calquera outro dos previstos no art. 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

COMUNICACIÓN PARA TEMAS URXENTES

A PARTIR DO 13 DE XULLO, PARA CALQUER

TRÁMITE OU COMUNICACIÓN URXENTES,

CONTACTE A TRAVÉS DO CORREO

ELECTRÓNICO DO CENTRO.

 

ceip.practicas.corunha@edu.xunta.gal

BECAS COMEDOR

Hoxe 02 de xullo de 2021 publicáronse no enderezo web do taboleiro de anuncios e edictos do Concello da Coruña, os listados de requirimento de emenda de documentación das solicitudes da convocatoria de bolsas municipais de comedor para o curso 2021-2022. Pódense consultar en:

- Taboleiro de edictos https://sede.coruna.gob.es/opensiac/action/infopublica?method=view&id=13610

- Páxina web de servizos sociais https://www.coruna.gal/serviciossociales/

Os listados cos requirimentos de emenda de documentación, identificarán as solicitudes atendendo ao código de asento de rexistro da solicitude inicial e ao número de expediente asignado.

O prazo para a presentación da documentación requirida é do 5 ao 16 de xullo, ambos incluídos, e poderá presentarse, previa cita (010, citaprevia.coruna.gal), nos rexistros municipais (Praza de María Pita, Fórum Metropolitano, Centro Ágora, Franxa e do CCM Mesoiro), no rexistro telemático da sede electrónica municipal (https://sede.coruna.gob.es) así como en calquera outro dos previstos no art. 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

INFORMACIÓN FONDO SOLIDARIO DE LIBROS - LISTAXES PROVISIONAIS

As LISTAXES PROVISIONAIS de admitid@s e excluíd@s do Fondo de libros poderán consultarse dende mañá, 2 de xullo, no taboleiro do centro, ou a través da aplicación fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital. Non se publicarán na web, debido á lei de protección de datos.

O prazo de reclamación a estas listaxes abrangue os 2 días, hábiles, seguintes á publicación.

As listaxes definitivas  serán publicadas o 7 de xullo. A súa consulta será igual que nas listaxes provisionais.

A entrega @s beneficiari@s dos VALES para a adquisición de libros de texto e/ou material será os días 8, 9 e 12 de xullo, en horario de secretaría, de 11:00 a 12:00 (con cita previa).

Os vales que non sexan entregados nestas datas poderán recollerse en setembro. 

A entrega dos libros correspondentes ao fondo farase en setembro, nos primeiros días de clase.

Distribuir contido


by Dr. Radut