CURSO 2022-2023

Horario de secretaría a partir do 8 de setembro:

- Martes de 9:00 a 9:45 horas

- Xoves: de 13:15 a 14:00 horas.

- Venres de 13:15 a 14:00 horas

Datas das reunións de inicio de curso

Correo de contacto do profesorado

HORARIO DE ENTRADA E SAÍDA

APLICACIÓN ABALAR

DESCARGA APLICACIÓN ABALAR

Estimadas familias:

Comezamos un novo curso e, como os anos anteriores, é preciso que as familias novas que se incorporan ao centro educativo, teñan descargada a aplicación abalarMóbil, para poder recibir avisos e comunicacións do centro educativo.

Recordar tamén, que se alguén cambia o número de móbil, debe comunicalo ao centro (por correo electrónico), para que poda seguir recibindo ditas comunicacións.

Tedes máis información sobre a aplicación AQUI.

FONDOLIBROS - LISTAXES DEFINITIVAS

Xa se poden consultar no taboleiro de centro as listaxes definitivas de fondolibros (así como os libros que lle corresponden a cada un de ser o caso)

A entrega @s beneficiari@s dos VALES para a adquisición de libros de texto e/ou material será os días 5, 6, 7 e 8 de xullo, en horario de secretaría, de 9:30 a 11:00 (Non hai que pedir cita).

Os vales que non sexan entregados nestas datas poderán recollerse en setembro.

No caso de non poder asistir os titores legais á recollida do vale, poderán autorizar a outra persoa que terá que traer a autorización e a copia do DNI da persoa que autoriza e da persoa autorizada

A entrega dos libros correspondentes ao fondo farase en setembro, nos primeiros días de clase.

FONDOLIBROS. LISTAXES PROVISIONAIS

NOVAS SOLICITUDES DE COMEDOR PARA O CURSO 2022-2023

AVISO PARA AS NOVAS SOLICITUDES DE COMEDOR

Nos centros onde a xestión do comedor non é da Xunta, coma o noso, a ANPA intermedia coa empresa seleccionada (neste caso, Jardanay). En consecuencia, é necesario darse de alta como usuarias/os na súa plataforma coa debida antelación, antes do inicio do curso.
Accede no blog da ANPA > Servizos > Servizo de comedor para ler toda a información.
Para ser familia usuaria de comedor é imprescindible asociarse antes á ANPA.

MATRÍCULA 2022-2023

CURSO 2022-2023

(So alumnado novo, o que xa está matriculado no centro non ten que facer matrícula)

AXUDAS NEAE

FONDO LIBROS

ADMISIÓN ALUMNADO. LISTAXES DEFINITIVAS CURSO 2022-2023

RESOLUCIÓN DEFINITIVA

Non houbo ningunha reclamación ás listases provisionais pero si houbo unha renuncia a unha praza. As familias que tiñan praza na listaxe provisional pasan a tela de forma definitiva e unha das familias que non obtivera praza na listaxe provisional pasa a obter praza na listaxe definitiva.

Estas listaxes pódense consultar no taboleiro do centro ou na aplicación admisiónalumnado (empregando a chave 365 ou o certificado dixital). Non se publicarán na web, debido a lei de protección de datos.

Contra esta resolución, cabe recurso de alzada ante o Xefe Territorial da Delegación Provincial de Educación, no prazo dun mes contado desde o día seguinte a súa publicación.

O PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA SERÁ DO 20 AO 30 DE XUÑO

documentación a presentar para a formalización da matrícula é a seguinte:

Outros:

• 4 fotografías tamaño carné.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Certificado médico (só para os alumn@s de 3 anos e os que procedan do estranxeiro).