SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2017/18

O prazo para a solicitude de admisión de alumn@s para o curso 2017/18  está aberto ata o día 20 de marzo de 2017.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA:

1. Impreso que se pode pedir no centro ou descargar.
  2. Fotocopia do DNI dos proxenitores ou titores legais
  3. Fotocopia do libro de familia

Podes pedir o impreso no colexio ou descargalo no seguinte enlace, cubrilo e entregalo no centro.

Impreso para a solicitude de admisión

RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 2014/15

Estimadas familias: poñemos no voso coñecemento que está aberto o prazo de reserva de praza para o curso 2015/16.

É importante que fagades as solicitudes de admisión do alumnado a fin de xestionar co tempo suficiente os servizos complementarios de Comedor e Transporte Escolar  e facer a planificación do vindeiro curso.

Os impresos para a solicitude podedes recollelos na secretaria do centro ou descargalos no seguinte enlace. Unha vez cubertos deberedes entregalos no centro acompañados da fotocopia do libro de familia.

Solicitude de admisión do alumnado para o curso 2015/16