PUNTOS PEGADAS

Xa podedes empezar a canxear as vosas "Pegadas". Soamente tedes que entrar na páxina web dos comerciantes de Narón.

Aínda faltan agasallos por publicar pero si vos interesa algún xa ois podedes reservar.

Calquera dúbida resólvenvola os de Seguridade Vial do Concello de Narón.

Un saúdo.

CONTACONTOS E CONCERTO DE PACO NOGUEIRAS (RADIO BULE BULE)

NOTA DO ANPA AS ACEAS:

O vindeiro 14 de decembro ás 17:30 h no local do ANPA, realizaremos un novo contacontos amenizado pola nosa compañeira Ana. Nesta ocasión o conto vai dirixido aos cursos de 4º, 5º e 6º de Ed. Infantil. Os socios poderán disfrutar de balde da actividade; para os non socios terá un prezo de 3 €. Podedes apuntarvos dende xa no local do ANPA no seu horario habitual.

Despois, a partir das 18:30 h dará comezo, no pavillón de Piñeiros, o concerto de RADIO BULE BULE de PACO NOGUEIRAS. Os socios do ANPA As Aceas tamén poderán entrar de balde co seu carné. Os non socios e demais asistentes deberán aboar unha entrada de 3€ por neno/a, a cal podedes adquirir no local do ANPA no seu horario habitual, a partir do martes 28 de novembro.

Tamén contaremos cunha visita sorpresa... Non volo podedes perder... ESPERÁMOSVOS!!!

CALENDARIO ANPA 2018

Comunicamos a todas as familias que xa está á venta o novo calendario do ano 2018 da ANPA "As Aceas" do CEIP Piñeiros. As ilustracións deste calendario foron realizadas por dous alumn@s do centro, gañadores do concurso de debuxo convocado pola ANPA. Podédelo adquirir na conserxería do centro e na sede da ANPA a un prezo de 2,50€.

ACTIVIDADES ANPA 2017-18 E LOTARÍA

Aquí podedes ver as actividades que se ofertarán pola ANPA no CEIP Piñeiros durante este curso académico e o número de lotaría de Nadal posto á venda. Esta información quedará no apartado de "Nais-Pais" - "ANPA" si a queredes consultar máis adiante.

CELEBRACIÓN DO DÍA DO PEÓN

Baixo a convocatoria de Brinquedia Rede Galega do Xogo Tradicional, mañá venres celebraremos o xa tradicional Día do Peón.

Dentro das diferentes actividades previstas, as 11:55 h realizaremos no pavillón unha tirada conxunta de peóns na que participará a meirande parte do alumnado do centro. Xa podedes ver as fotos dese día.

SAÍDA BICIS 2º CICLO, LIMPEZA PRAIA DONIÑOS E ATLETISMO 5º

Si queres ver as fotos da saída que fixemos os nenos/as de 2º ciclo en bicicleta, fai click aquí.

Si queres ver as fotos da saída que fixemos todo o cole á Praia de Doniños fai click aquí.

Si queres ver as fotos da saída do alumnado de 5º a Atletismo fai click aquí.

MAGOSTO E SAMAÍN

O pasado venres 27 de outubro celebramos O Magosto e o Samaín no noso cole. Pasámolo DE MEDO!!!

Houbo castañas e bolos preñados. Puxémonos as botas.

Ademais, tamén foi a entrega de premios do concurso de debuxos e relatos de medo. Foi toda unha experiencia escoitar as fantásticas historias que saíron das cabeciñas dos nosos nenos e nenas.

Noraboa aos premiados e premiadas!!!

Si queres ver as fotos fai click aquí ou na foto

BREVE RESUMO DAS NORMAS

Para ver as normas que as familias e o alumnado do CEIP Piñeiros deberíades cumprir preme aquí.

Alerta Escolar

Comunicamos a todas as familias que o CEIP Piñeiros está adscrito ao programa Alerta escolar. Trátase dun programa coordinado pola Consellería de Educación, pola de Sanidade, polo SERGAS e pola Fundación Pública Urxencias Sanitarias de Galicia-061 co obxectivo de facilitar a atención inmediata e eficiente dos nenos e das nenas escolarizados que teñen unha patoloxía crónica e que poidan desenvolver en calquera momento unha crise. Este programa de Alerta escolar abarca:

- Nenos que poidan sufrir crises alérxicas por produtos alimentarios

- Nenos/as que corran o risco de padecer crises epilépticas.

- Nenos/as diabéticos.

Se algún dos vosos fillos/as entra en calquera dos tres grupos mencionados, deberíades adscribilo ao programa Alerta Escolar, poñéndoos en contacto coa directora deste centro, o antes posible, para iniciar os trámites necesarios.

Axudas para alumnos/as con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2017-2018

Para comprobar que alumnos/as teñen dereito a recibir estas axudas, preme aquí.

Toda a información está recollida na "Resolución de 3 de agosto de 2017, de la Secretaría de Estado de Educación, Formación profesional y Universidades, por la que se convocan ayudas para alumnos con necesidad específica de apoyo educativo para el curso académico 2017-2018".