EXCURSIÓN A SANTIAGO DE COMPOSTELA 5º E 6º

O pasado día 20 de novembro, o alumnado de 5º e 6º de primaria realizaron unha excursión a Santiago de Compostela onde puideron visitar o Museo do Pobo Galego duranet a mañá, xantaron no centro comercial de Área Central e, pola tarde, visitaron a catedral do Apóstolo Santiago. Para ver as fotos preme aquí.

ATLETISMO 5º PRIMARIA

Atletismo 5º

Os alumnos e alumnas de 5º de primaria foron ata o estadio Río Seco en bicicleta, coa axuda do departamento de Educación Viaria de Narón, e unha vez alí desfrutaron das distintas actividades que se practican como por exemplo: salto de lonxitude, salto de altura, lanzamento de peso, etc. Bota unha ollada ás fotos aquí.

A FERVENZA FÚTBOL SALA

A Fervenza fútbol sala.

Os membros do clube de fútbol sala da Fervenza fixéronnos unha visita no cole onde ensinaron aos nenos diferentes técnicas coas que traballan e ensináronlles un video no que se vían os seus entrenamentos. Os diferentes cursos foron baixando ao pavillón onde desenvolveron as distintas actividades orientados polos entrenadores do clube. Botádelle unha ollada ás fotos aquí.

A CAPELA

Saída á Capela.

Os alumnos e alumnas de 2º de Primaria fixeron unha saída á Capela para visistar o Museo Etnográfico e realizar diferentes xogos populares no colexio da localidade (Mosterio de Caaveiro). Para ver as fotos da saída preme aquí.

ELECCIÓNS 5º INFANTIL PARA ELEXIR O NOME DA MASCOTA DA AULA

Se aínda non mirástedes as imaxes da elección do nome da mascota que realizaron os nenos e nenas de Infantil 5 anos, deixámosvos aquí un vídeo. Para velo, premer aquí.

VISITA AO TANQUE DE TORMENTAS

4° e 5° fixeron unha saída en bicicleta pola ría de Xubia para visitar o Tanque de Tormentas. Alí lles explicaron como funciona e os beneficios que proporciona para as nosas rías. Podedes ver as imaxes premendo aquí.

VIVIMOS A VENDIMIA!

O alumnado de Infantil 3 anos recreou a Vendimia no ximnasio do centro. Os máis pequenos puideron recollelos acios da uva, exprimilos coas súas mans e o mellor de todo... bebelo mosto como resultado de todo o proceso! Non volo perdades, xa podedes velo vídeo premendo  aquí.

ELECCIÓNS 5º INFANTIL PARA ELEXIR O NOME DA MASCOTA DA AULA

Onte, xoves 15 de novembro, tiveron lugar as eleccións para escoller o nome da mascota da aula de 5º de infantil. Ditas eleccións se celebraron no hall do centro escolar de Piñeiros e asistiron un total de 16 alumnos (4 estaban ausentes) que votaron entre Peperoni e Narizota. O resultado da votación foi 10 votos a favor de Narizota e 6 a favor de Peperoni, polo que a mascota recibirá o nome de Narizota a partir de agora. Se queres ver como foi o proceso de votación e coñecer á mascota Narizota preme aquí. Tamén hai un video moi chulo que podes ver aquí.

EXCURSIÓN DE INFANTIL AO MUNCYT

O alumnado de Educación Infantil foi de visita ao MUNCYT (Museo Nacional de Ciencia y Tecnología) o pasado martes 13 de novembro, onde pudieron ver como é a cabina dun avión por dentro e sentarse nos seus asientos, entre outras cosas. Os nenos e nenas pasáronno xenial. Se queres ver como disfrutaron preme aquí.

MERENDAS TERRORÍFICAS

Os nenos e nenas de infantil elaboraron durante toda unha semana as súas propias merendas, neste caso e polas datas nas que se atopaban, merendas terroríficas, utilizando todo tipo de alimentos. Pasárono moi ben, disfrutaron moito facendo de "chefs" e aprenderon que comer diversos alimentos tamén é divertido. Para ver as fotos preme aquí.