Listaxe definitiva de alumnos e alumnas que teñen dereito a participar no fondo solidario de libros de texto para o curso 2018-2019.

Para comprobar a relación definitiva de alumnos/as que teñen dereito a participar no fondo solidario de libros de texto, preme aquí.

Fondo solidario de libros de texto. Curso 2018-2019

Para ver a listaxe provisional de alumnos e alumnas que teñen dereito a participar no fondo solidario de libros de texto para o curso 2018-2019, preme aquí.

REVISTA ESCOLAR

Como todos o anos, de novo fixemos a revista escolar cos feitos, noticias e avatares da vida cotiá do noso cole.

Si queredes botarlle un ollo, non tedes máis que picar na debuxo que aparece máis abaixo.

Relación de libros de texto para o curso 2018-2019

Para consultar a relación de libros de texto para o curso 2018-2019 preme aquí.

A relación de libros indicada é meramente informativa. As familias deberán comprar os libros soamente no caso de que ao alumno/a non lle corresponda a axuda para a adquisición de libros de texto ou non sexa beneficiario do Fondo solidario de libros de texto.

O Libro de Relixión só será utilizado por aqueles alumnos/as que se matriculen nesa materia.

FOTOS VARIAS DOS NENOS E NENAS EN DISTINTAS ACTIVIDADES: VISITA MAGO, CORRELINGUA, CONTACONTOS E OLIMPIADAS ESCOLARES

Si queres ver as fotos do noso alumnado durante a visita do mago BENXAMÍN ao cole clica aquí.

Si queres ver as fotos dos maios e correlingua aquí.

Si queredes ver as fotos dos nenos e nenas nas Olimpiadas Escolares fai click aquí.

Si queredes ver fotos do contacontos facede click aquí.

Listaxe definitiva de alumnado non admitido

Para consultar a listaxe de alumnado non admitido no CEIP Piñeiros para o vindeiro curso académico 2018-2019, preme aquí.

Listaxe definitiva de alumnado admitido para o curso 2018-2019

Para consultar a listaxe de alumnado admitido no CEIP Piñeiros en 4º curso de Educación Infantil (3 anos) para o vindeiro ano académico 2018-2019 preme aquí.

VISITA DO MAGO BENXAMÍN

O vindeiro luns 30 de abril recibiremos a visita do mago Benxamín. Serán 2 sesións: unha ás 10 h e outra ás 11 h. Vámolo pasar de medo.

INSTRUCIÓNS SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2018/2019 NO CEIP PIÑEIROS

Para coñecer as instrucións sobre o proceso de admisión no CEIP Piñeiros, preme aquí.

CALENDARIO ESTABLECIDO SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2018-2019

Para coñecer o calendario establecido sobre o proceso de admisión para o curso 2018/2019, preme aquí.