Alerta Escolar

Comunicamos a todas as familias que o CEIP Piñeiros está adscrito ao programa Alerta escolar. Trátase dun programa coordinado pola Consellería de Educación, pola de Sanidade, polo SERGAS e pola Fundación Pública Urxencias Sanitarias de Galicia-061 co obxectivo de facilitar a atención inmediata e eficiente dos nenos e das nenas escolarizados que teñen unha patoloxía crónica e que poidan desenvolver en calquera momento unha crise. Este programa de Alerta escolar abarca:

- Nenos que poidan sufrir crises alérxicas por produtos alimentarios

- Nenos/as que corran o risco de padecer crises epilépticas.

- Nenos/as diabéticos.

Se algún dos vosos fillos/as entra en calquera dos tres grupos mencionados, deberíades adscribilo ao programa Alerta Escolar, poñéndoos en contacto coa directora deste centro, o antes posible, para iniciar os trámites necesarios.

Axudas para alumnos/as con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2017-2018

Para comprobar que alumnos/as teñen dereito a recibir estas axudas, preme aquí.

Toda a información está recollida na "Resolución de 3 de agosto de 2017, de la Secretaría de Estado de Educación, Formación profesional y Universidades, por la que se convocan ayudas para alumnos con necesidad específica de apoyo educativo para el curso académico 2017-2018".

Calendario de reunións entre os/as pais/nais e os/as titores/as

Para consultar o calendario de reunións entre os pais/nais e os/as titores/as que terán lugar ao comezo do curso 2017/2018 preme aquí.

Horario para o luns 11 de setembro de 2018

Comunicamos a todas as familias do CEIP Piñeiros que o horario para o luns 11 de setembro de 2018 será dende as 10:00 ata as 12:00 horas.

Alumnado admitido definitivamente no fondo solidario de libros de texto 2017-2018

Se queres ver a relación de alumnado admitido definitivamente no fondo solidario de libros de texto preme aquí.

Libros de relixión para Educación Infantil

Se queres ver a relación de libros de texto de relixión de Educación Infantil para o curso 2017-2018, preme aquí.

Libros de texto 2017-2018

Se queres ver a relación de libros de texto para o curso 2017-2018, preme aquí.

REVISTA ESCOLAR

Como todos o anos, de novo fixemos a revista escolar cos feitos, noticias e avatares da vida cotiá do noso cole.

Si queredes botarlle un ollo, non tedes máis que picar na debuxo que aparece máis abaixo.

ENTREGA PREMIOS CERTAME INTERCENTROS

Si queredes botar un ollo á entrega de premios do certame intercentros deste ano facede click aquí.

CORRELINGUA

Como cada ano os alumnos e alumnas de Infantil, 1º e 2º ciclo de Primaria do CEIP Piñeiros foron ao Correlingua que este ano foi no auditorio de Caranza. si queredes ver as fotos facede click aquí ou na foto.