INSTRUCIÓNS SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2018/2019 NO CEIP PIÑEIROS

Para coñecer as instrucións sobre o proceso de admisión no CEIP Piñeiros, preme aquí.

CALENDARIO ESTABLECIDO SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2018-2019

Para coñecer o calendario establecido sobre o proceso de admisión para o curso 2018/2019, preme aquí.

INFORMACIÓN RELATIVA AO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNOS/AS NO CEIP PIÑEIROS PARA O CURSO 2018-2019

Para coñecer a inforamción relativa ao proceso de admisión para o curso 2018/2019, prema aquí.

ENTROIDO 2018

O venres día 9 fixemos no cole a festa do Entroido. Foron uns días de moito traballo e implicación por parte de toda a comunidade educativa para que ese día todo saira ben. Ata tivemos sorte co tempo, xa que non nos choveu en toda a saída. O Entroido, ademais de ser unha manifestación cultural, tamén é motivo de risas e emocións onde manifestamos alegría, entusiasmo, gozo e outras actitudes que nos fan recordar a nosa outra dimensión humana. Deixámosvos por aquí as fotos deste día tan bonito co pasarrúas, as larpeiradas e máis fotos.

FESTA DE ENTROIDO 2018

O vindeiro 9 de febreiro de 16:00 a 19:30 h celebrarase no pavillón do colexio a festa de Entroido, organizada pola ANPA. Haberá hinchables e un espectáculo musical a cargo da GUAGUA. Tamén haberá un concurso de disfraces para os nenos/as e moitas máis cousas.

A entrada para os socios é gratuita con bebida e bocadillo e os non socios terán que aboar 3 €.

Aquí tedes a circular informativa e o cartel da actividade.

PUNTOS PEGADAS

Xa podedes empezar a canxear as vosas "Pegadas". Soamente tedes que entrar na páxina web dos comerciantes de Narón.

Aínda faltan agasallos por publicar pero si vos interesa algún xa ois podedes reservar.

Calquera dúbida resólvenvola os de Seguridade Vial do Concello de Narón.

Un saúdo.

CONTACONTOS E CONCERTO DE PACO NOGUEIRAS (RADIO BULE BULE)

NOTA DO ANPA AS ACEAS:

O vindeiro 14 de decembro ás 17:30 h no local do ANPA, realizaremos un novo contacontos amenizado pola nosa compañeira Ana. Nesta ocasión o conto vai dirixido aos cursos de 4º, 5º e 6º de Ed. Infantil. Os socios poderán disfrutar de balde da actividade; para os non socios terá un prezo de 3 €. Podedes apuntarvos dende xa no local do ANPA no seu horario habitual.

Despois, a partir das 18:30 h dará comezo, no pavillón de Piñeiros, o concerto de RADIO BULE BULE de PACO NOGUEIRAS. Os socios do ANPA As Aceas tamén poderán entrar de balde co seu carné. Os non socios e demais asistentes deberán aboar unha entrada de 3€ por neno/a, a cal podedes adquirir no local do ANPA no seu horario habitual, a partir do martes 28 de novembro.

Tamén contaremos cunha visita sorpresa... Non volo podedes perder... ESPERÁMOSVOS!!!

CALENDARIO ANPA 2018

Comunicamos a todas as familias que xa está á venta o novo calendario do ano 2018 da ANPA "As Aceas" do CEIP Piñeiros. As ilustracións deste calendario foron realizadas por dous alumn@s do centro, gañadores do concurso de debuxo convocado pola ANPA. Podédelo adquirir na conserxería do centro e na sede da ANPA a un prezo de 2,50€.

ACTIVIDADES ANPA 2017-18 E LOTARÍA

Aquí podedes ver as actividades que se ofertarán pola ANPA no CEIP Piñeiros durante este curso académico e o número de lotaría de Nadal posto á venda. Esta información quedará no apartado de "Nais-Pais" - "ANPA" si a queredes consultar máis adiante.

CELEBRACIÓN DO DÍA DO PEÓN

Baixo a convocatoria de Brinquedia Rede Galega do Xogo Tradicional, mañá venres celebraremos o xa tradicional Día do Peón.

Dentro das diferentes actividades previstas, as 11:55 h realizaremos no pavillón unha tirada conxunta de peóns na que participará a meirande parte do alumnado do centro. Xa podedes ver as fotos dese día.