PROCESO DE ADMISIÓN - CURSO 2020/2021

Para consultar todo o relativo ao proceso de admisión no CEIP Piñeiros, preme "aquí".

Para consultar o calendario de admisión, preme "aquí".

Para consultar o criterio complementario establecio no CEIP Piñeiros, preme "aquí".

Para consultar información sobre o CEIP Piñeiros, preme "aquí".

Se queres consultar as instrucións sobre o proceso de admisión publicadas pola Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, preme "aquí".

Se queres consultar o resultado do soreto público para efectos da resolución do desempate na puntuación final na orde de admisión por mor da baremación, preme "aquí".

Saída ó AQUARIUM FINISTERRAE

O pasado 28 de Xaneiro, os nenos/as de Educación Infantil visitaron o Aquarium de A Coruña. Fixemos un percorrido polas instalacións aprendendo e descubrindo cousas sobre a vida dos animais mariños. Despois da visita, fixemos unha parada para comer e recargar pilas.

Aquí tedes algunhas  fotos dese día.

3º PROGRAMA DE RADIO

Si queres escoitar o 3º programa de radio elaborado polo noso alumnado de 6º fai click na seguinte ligazón.

3º programa de radio

4º PROGRAMA DE RADIO

Si queredes escoitar o 4º programa de radio elaborado polo alumnado de 6º,fai click na seguinte ligazón.

ESCOLAS NO CAMIÑO

Aquí tedes as fotos de Escolas do camiño.

VISITA Ó MUSEO DE HISTORIA NATURAL

Os nenos e nenas de 4 e 5 anos visitaron no primeiro trimestre o Museo de Historia Natural, en Santiago de Compostela. Para ver as fotos, preme aquí

Para coñecer mais sobre o Museo, aquí tedes un enlace á Web

NADAL EN PIÑEIROS

Para rematar o primeiro trimestre, recibimos a visita de Papá Noel. Entregamos as nosas cartas e recibimos un agasallo especial. Se queres ver as fotos, preme aquí

MERENDAS TERRORÍFICAS

Os nenos/as de Educación Infantil fixeron de cociñeiros e prepararon unhas merendas terroríficas para celebrar o Samaín. Dedos e osos de meiga, bocadillos de medo, sandwich de pantasma, arañas... Preme aquí para ver o ven que o pasaron.

2º PROGRAMA DE RADIO ESCOLAR 6º

Si queredes escoitar o 2º programa de radio feito polo alumnado de 6º, fai click na seguinte ligazón.

MAGOSTO E SAMAÍN

O día 30 de outubro celebramos no cole o Magosto e Samaín. Tivemos exposición de cabazas, pasamos polo túnel do terror, comemos castañas...pasamos unha xornada terrorífica pero divertida.

Para ver as fotos preme aquí.

« Febreiro 2020 »
LunMarMérXovVenSábDom