ELECCIÓNS 5º INFANTIL PARA ELEXIR O NOME DA MASCOTA DA AULA

Onte, xoves 15 de novembro, tiveron lugar as eleccións para escoller o nome da mascota da aula de 5º de infantil. Ditas eleccións se celebraron no hall do centro escolar de Piñeiros e asistiron un total de 16 alumnos (4 estaban ausentes) que votaron entre Peperoni e Narizota. O resultado da votación foi 10 votos a favor de Narizota e 6 a favor de Peperoni, polo que a mascota recibirá o nome de Narizota a partir de agora. Se queres ver como foi o proceso de votación e coñecer á mascota Narizota preme aquí.

EXCURSIÓN DE INFANTIL AO MUNCYT

O alumnado de Educación Infantil foi de visita ao MUNCYT (Museo Nacional de Ciencia y Tecnología) o pasado martes 13 de novembro, onde pudieron ver como é a cabina dun avión por dentro e sentarse nos seus asientos, entre outras cosas. Os nenos e nenas pasáronno xenial. Se queres ver como disfrutaron preme aquí.

MERENDAS TERRORÍFICAS

Os nenos e nenas de infantil elaboraron durante toda unha semana as súas propias merendas, neste caso e polas datas nas que se atopaban, merendas terroríficas, utilizando todo tipo de alimentos. Pasárono moi ben, disfrutaron moito facendo de "chefs" e aprenderon que comer diversos alimentos tamén é divertido. Para ver as fotos preme aquí.

SAMAÍN

No cole celebramos o Samaín por todo o alto con diversas actividades, festas, merendas, elaboración de contos terroríficos, etc. Para iso todo o cole se visteu de Samaín coa colaboración de todo o alumnado e os mestres. Se non tiveche ocasión de ver que bonito estaba o noso cole preme aquí.

TIRO CON ARCO

O alumnado de 5º de Primaria está a recibir clases de tiro con arco durante as clases de educación física grazas á colaboración do Club de Tiro con arco de Narón, que nos emprestou o material para poder realizar esta actividade. Para ver as fotos preme aquí.

Mi foto

MAGOSTO

Celebración do Magosto e do Samaín. Todo o alumnado e o profesorado do CEIP Piñeiros disfrazouse para a ocasión seguindo a temática do Samaín. Houbo disfraces moi chulos e orixinais. Os nenos e nenas disfrutaron da festa con diversas actividades como o túnel do terror protagonizado polos alumnos e alumnas de sexto, lectura de contos terroríficos, merenda composta por boliños preñados, castañas e leite, e tempo de lecer. Tamén se fixo entrega dos premios do concurso de debuxo organizado polo ANPA. Se queres ver as fotos da festa clica aquí.

PADRIÑOS LECTORES

Os alumnos e alumnas de 4º, 5º e 6º de Primaria exerceron de "padriños lectores" dos máis pequenos coincidindo coa celebración do día das bibliotecas. Na hora do proxecto lector, todo o alumnado baixou ao patio e desfrutaron da lectura de contos ao aire libre aproveitando o bo tempo. Se queres ver as fotos clica aquí.

NORABOA CEIP PIÑEIROS!!!

O noso centro gañou o segundo premio Proxecta de Innovación Educativa 2018, no que se recoñece e visibiliza a calidade dos traballos dos centros educativos de Galicia.

Se queres ver a noticia fai click aquí.

CALQUER LUGAR É BO PARA LER

Aproveitando o bo tempo, o alumnado de 6º de primaria coa súa titora decidiron saír ao patio e ler fóra. Si queres ver as fotos clica aquí.

Normas do centro

Para consultar as normas do CEIP Piñeiros que todas as familias e alumnos /as deberedes coñecer, preme aquí.