Listaxe definitiva de alumnado admitido para o curso 2019-2020

Se queres ver a listaxe definitiva de alumnado admitido en 4º curso de Educación Infantil (3 anos) preme aquí.

Se queres ver a listaxe definitiva de alumnado admitido en 1º curso de Educación Primaria, preme aquí.

Se queres ver as instrucións para reclamar a listaxe definitiva e o prazo de matrícula, preme aquí.

Relación provisional de alumnado admitido curso 2019-2020

Se queres ver a relación de alumnado admitido provisionalmente no curso 4º de Educación Infantil (3 anos) para o vindeiro ano académico 2019-2020, preme aquí.

Se queres ver a relación de alumnado admitido provisionalmente no 1º curso de Educación Primaria para o vindeiro ano académico 2019-2020, preme aquí.

Para obter información sobre o período de reclamacións e a data límite de publicación das listaxes definitivas, preme aquí.

O ALUMNADO DE 5º DE EDUCACIÓN INFANTIL VISITA A GRANXA DO SOUTO

O alumnado de 5º de Educación Infantil visitou a Granxa do Souto para entrar en contacto cas actividades diarias deste espazo. Foi unha excursión en tren onde os nenos e nenas compartiron momentos moi divertidos cos diferentes animais. Animámosvos a que vexades o seguinte vídeo premendo aquí

EXCURSIÓN Á GRANXA DO SOUTO DO ALUMNADO DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL

Os alumnos e alumnas de Infantil viaxaron en tren para visitar a Granxa do Souto e así complementar o traballo da aula.

Foi unha xornada divertida na que levaron a cabo multitude de actividades e obradoiros moi interesantes (plantaron grans de millo, déronlles de comer ás galiñas, montaron a cabalo, etc.). Se queredes ver o vídeo da excursión, premede aquí

RESUMO DA NORMATIVA SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2019-2020 - CEIP PIÑEIROS

Se queres consultar un resumo sobre a normativa do proceso de admisión do alumnado para o curso 2019-2020, preme "aquí".

INSTRUCIÓNS DA XEFATURA TERRITORIAL DE A CORUÑA SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2019-2020

Se queres consultar as instrucións da Xefatura territorial de A Coruña sobre o proceso de admisión de alumnado para o curso 2019-2020, preme "aquí".

INSTRUCIÓNS DA DIRECCIÓN XERAL DE CENTROS E RECURSOS HUMANOS SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2019-2020

Para ver as instrucións da Dirección Xeral de centros e recursos humanos sobre o proceso de admisión de alumnado para o curso 2019-2020, preme "aquí".

CALENDARIO ESTABLECIDO SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2019-2020

Para ver o calendario sobre o proceso de admisión para o curso 2019-2020, preme "aquí".

PROCESO DE ADMISIÓN - CURSO 2019/2020

Preme "aquí" para obter información sobre o proceso de admisión para o curso 2019-2020.

EXCURSIÓN A SANTIAGO DE COMPOSTELA 5º E 6º

O pasado día 20 de novembro, o alumnado de 5º e 6º de primaria realizaron unha excursión a Santiago de Compostela onde puideron visitar o Museo do Pobo Galego duranet a mañá, xantaron no centro comercial de Área Central e, pola tarde, visitaron a catedral do Apóstolo Santiago. Para ver as fotos preme aquí.