ENTREGA PREMIOS CERTAME INTERCENTROS

Si queredes botar un ollo á entrega de premios do certame intercentros deste ano facede click aquí.

CORRELINGUA

Como cada ano os alumnos e alumnas de Infantil, 1º e 2º ciclo de Primaria do CEIP Piñeiros foron ao Correlingua que este ano foi no auditorio de Caranza. si queredes ver as fotos facede click aquí ou na foto.

CERTAME INTERCENTROS

Achegamos cartel da 28ª edición do Certame Intercentros e adxuntamos fotos dos traballos feitos polo noso alumnado, ademais dalgúns participantes, concretamente os de 5º de primaria.

OBRA DE TEATRO: COA LINGUA FORA

Con motivo da promoción e fomento da lingua galega, O día 23 de marzo a Compañia Teatral "Duende Sico" presentou no noso centro a obra: "A mestra Tomasa lendo e viaxando polo mundo".

Aquí tedes as fotos.

NADAL

O día 21 de decembro foi o último día do trimestre e, para celebralo, todos os nenos, nenas e profes fomos ao cine.

Cando regresamos ao cole, os neniños e neniñas de Infantil tiveron a visita do Apalpador, chegado dende a Serra do Courel para festexar o Nadal con todos os cativos e darlles un agasallo.

Os nenos de Primaria tiveron a visita dos Reis Magos que estaban esperando por eles no pavillón.

Este é o vídeo do Villancico que cantamos no cole. Fai click para velo.

Si queredes ver as fotos clicade nas imaxes.

DÍA DO PEÓN

Como cada ano, o día 11 de novembro, coincidindo con San Martiño, celebramos o día do Peón. Despois do recreo, todo o alumnado do centro e os profes limos un manifesto no pavillón antes de empezar a xogar e lanzar os peóns tanto no patio como no pavillón.

Pasámolo moi ben! Foi moi divertido!

Si queredes ver as fotos, facede click en calqueira das imaxes de abaixo.

logo_dia_do_peon

SAÍDA ATLETISMO RÍO SECO

O pasado día 23 de setembro os alumnos e alumnas de 5º fixemos unha saída en bicicleta ao campo de Río Seco a facer atletismo. O día foi etupendo e pasámolo de maravilla. Si queres ver as fotos preme na fotografía.

CALENDARIO ESCOLAR 2016-17

Se queres ver o calendario escolar preme aquí.

Os días solicitados como non lectivos : 23 de novembro (festividade local en Narón) e un día pendente de aprobación.