O procedemento para a admisión de alumnos/as en centros docentes sostidos con fondos públicos regúlase polo Decreto 254/2012 do 13 de decembro e pola Orde do 12 de marzo de 2013, modificada pola Orde do 25 de xaneiro de 2017.
- A oferta de postos escolares vacantes para o curso 2018-2019 está recollida na folla correspondente que se atopa no taboleiro do centro.
- O prazo de presentación de solicitude de admisión será do 1 ao 20 de marzo de 2018, ambos inclusive.
- O impreso de solicitude (Anexo II) será facilitado gratuitamente no centro e tamén está dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación “admisionalumnado” e na páxina web da consellería competente en materia de educación.
A documentación a presentar, xunto coa solicitude é a seguinte:
- Copia do D.N.I dos pais/nais/titores e do alumno/a, se o ten.
- Fotocopia cotexada da folla de inscrición do alumno/a no libro de familia.
- Sé é o caso, documentación xustificativa dunha praza para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.
- Convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso.
- A publicación provisional das listaxes de alumnado admitido e non admitido realizarase antes do 25 de Abril de 2018.
- A publicación das listaxes definitivas serán publicadas antes do 15 de maio do 2018.
- O prazo para a formalización da matricula será do 20 ao 30 de xuño do 2018.