BANCO DE RECURSOS

DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA

Hoxe celébrase o día universal da infancia e dende o Departamento de Orientación elaborouse un pequeno documento explicativo sobre os dereitos dos nenos e nenas e da importancia de respectar esta etapa. Podedes acceder ao mesmo premendo na imaxe ou no seguinte enlace:

DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA

Fomento da lectura

Selección de recursos, enlace aos MATERIAIS.

Outros recursos para o fomento da lectura en lingua galega:

Baía Edicións libera un compendio de libros para ler durante o encerro.

Preme nos ficheiros adxuntos aqui debaixo para descargalos.

Máis recursos

Nesta sección poderás acceder a diversos programas e actividades relacionadas coas diferentes áreas de aprendizaxe

Ao longo do curso intentaremos encher este espazo con actividades de aprendizaxe diversas, enlaces a programas interesantes, recursos...etc

A sección estructurouse do seguinte xeito:

Aplicacións,  aquí hai recursos , programas, aplicacións .... que ás veces é preciso que  teñas no teu ordenador para poder acceder e/ou realizar determinadas tarefas.

Por exemplo, as Actividades Notebook, son actividades elaboradas co programa Notebook, normalmente realízanse no Encerado Dixital Interactivo, pero tamén as podes realizar no teu ordenador sempre que teñas descargado o visor Notebook que che facilitamos en Aplicacións.

Ofrece unha GUÍA DE RECURSOS para as familias,

despois de botarlle unha ollada queremos deixar aquí un anaco dos que consideramos máis interesantes, facilitando un pouco o acceso aos mesmos.

Tamén deixamos aquí uns arquivos PDF que a editorial LA CALESA ofrece de balde, neste caso este material vai enfocado ao profesorado de 1º,2º,3º,4º,5º,6º de Primaria

1º Primaria                  4º Primaria

2º Primaria                  5º Primaria

3º Primaria                  6º Primaria

Protocolo para a atención educativa do alumnado coa SD e/ou discapacidade intelectual

PROTOCOLO PARA A ATENCIÓN EDUCATIVA DO ALUMNADO COA SÍNDROME DE DOWN E/OU DISCAPACIDADE INTELECTUAL . Xunta de Galicia.

RECURSOS PARA TRABALLAR O BENESTAR EMOCIONAL:

Orientacións , informacións e actividades encamiñadas a dar unha resposta emocional ante determinadas situacións.

PREVENCIÓN Y ATENCIÓN PRECOZ DE LOS PROBLEMAS AUDITIVOS EN EDAD ESCOLAR

Neste enlace poderás atopar información sobre a discapacidade auditiva.

FIAPAS

tamén podes visualizar este pdf premendo no adxunto

AUTISMO

Neste enlace poderás atopar unha ampla información sobre o autismo.

AUTISMO ESPAÑA

Si só queres  unha primeira información básica, podes visualizar estes trípticos  premendo nos adxuntos

Banco de Recursos de PT e AL

Aquí aportamos unha chea de RECURSOS que consideramos interesantes e tamén unhas RECOMENDACIÓNS de tipo escolar/familiar para estes días en que por mor da ALERTA sanitaria debemos permanecer nos nosos domicilios.

Preme en cada imaxe e accederás a un BANCO DE RECURSOS diferente

NOVO  symbaloo de apps

(Nesta WEBMIX podedes atopar enlaces a apps de IOS e de ANDROID . As apps de IOS  só abren en ¡Phone e ¡Pad)

Preme aquí para acceder as RECOMENDACIÓNS