Campo a través Acea da Ma 2019

Preme na foto e poderás ver moitas máis.

Comenzó este venres11 de xaneiro de 2019 o campionato de campo a través en Acea da Ma coa participación gran cantidade de atletas escolares.
Cada equipo esta formado por seis corredores, dos que puntuan os catro mellor clasificados.
As clasificacións:
• Individual. Segundo a orde de entrada na meta.
• Por equipos. A puntuación dos equipos resulta da suma dos puntos obtidos polos 4 atletas mellor clasificados de cada equipo, e gaña o equipo que menos puntos suma.
Para o Campionato Intercomarcal clasificanse os dous mellores equipos e os oito primeiros/as atletas de cada categoría.
Está previsto que a fase Intercomarcal sexa o vindeiro sábado 26/01/2019 en o parque " Os Menhires, A Coruña.
O noso colexio participou con 47 alumnos e os resultados foron moi satisfactorios, obtindo podio e medalla en casi todas as categorías:

1º na categoría alevín masculino por equipos.

1º na categoría alevín feminino por equipos.

1º na categoría benxamín masculino por equipos.

1º na categoría benxamín feminno por equipos.

2º na categoría infantil feminino por equipos.