Instrucións do titor de 5º ás familias para as vindeiras semanas

Ola a tod@s! A verdade é que, a pesar de que se viña vir, a situación non deixa de ser estraña e excepcional. Aos mestres tamén nos sorprendeu o anuncio de que se pechaban as aulas a partir do 16 de Marzo. En realidade, non recibimos ningún tipo de comunicación oficial, enterámonos á 13:00 pola prensa, o cal axudou a provocar certa confusión o xoves.

Astronomía

Bos días a todos e a todas, que tal todo? Cómo foi ese kahoot sobre o universo? Supoño que sería moi sinxelo para vós. Pois imos a continuar co actividades de repaso do universo.

Deixo dous documentos adxuntos para que poidades traballar nel e repasar conceptos adquiridos e outros novos sobre o noso universo.

No 1º documento adxunto van as actividades, nunha páxina están as actividades a realizar e na seguinte páxina as solucións, intentar facelo sen ver as solucións, PLEASE.

Repaso do Universo

A continuación os paso un kahoot que hicieron los compis de 3º y que es muy interesante y de paso repasamos un poco nuestro 1º tema, allá por le mes de octubre.

Saludos y espero que os resulte entretenido

CCSS Tema 4

Boas chico e chicas, comeza outra semana de quedarse na casa, e visto o visto , imos a continuar co noso traballo para avanzar no tempo e facer o tema 4 doutro xeito. Xa me  dixo o profe Yago que todos tedes os libros de CCSS e polo tanto podemos facer as actividades sen ningún problema.

Os conto un pouco de como imos a enfocar este tema. Imos facer un traballo de investigación sobre este tema, completando datos, facendo as fichas anexionada e buscando información na rede.

CIENCIAS SOCIAIS

Bos días familias e alumnado de 5º E.P. Como xa vos comentou o titor Yago, estamos nun periodo excepcional, onde é un pouco raro estar en casa e saber que non son vacacións. Eu como mestre de Ciencias Sociais os adxunto unhas tarefas para realizar na vosa casa estes días. Son actividades de repaso e fácil de realizar de forma autónoma polo alumnado. Un saúdo