Información para as familias sobre a xestión do equipamento Edixgal

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS SOBRE A XESTIÓN DO EQUIPAMENTO E-DIXGAL

O alumnado que continúe estudos no curso 2022-23 en 5º de educación primaria no mesmo centro poderá dispor do equipo durante o período estival, facéndose cargo a familia de todos os elementos e tendo que incorporarse o equipamento o vindeiro curso co material en perfectas condicións.

Neste caso non será preciso formalizar ningún documento de devolución. De querer devolver o equipo ata o comezo do vindeiro curso escolar poderá realizado sen problema ningún.

O alumnado que NON continúa estudos o vindeiro curso escolar no centro deberá devolver obrigatoriamente todos os portátiles para a súa incorporación ao vindeiro curso escolar.

En calquera caso, o centro efectuará unha comprobación do estado actual do equipo para garantir que segue operativo e sen danos e, en caso de ser necesario, abrir a oportuna incidencia ou reclamación.

A data límite de devolución en ambos casos será o 25 de xuño (incluído).