FORMALIZACIÓN da matrícula para o curso 2024/2025

Solicitude de MATRÍCULA: O alumnado formalizará a súa matrícula no centro educativo, nos seguintes prazos: do 20 ao 30 de xuñoO alumnado que xa está está matriculado non precisa dun novo procedemento de matrícula.

A documentación a presentar é a seguinte:

• O formulario ANEXO III - 1 de formalización de matrícula, enchido e asinado polos dous proxenitores ou titores legais. Deberá ser asinado polas persoas que ostenten no día da data a patria potestade do alumno/a.
  • Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros da unidade familiar (cando non autorice a súa consulta)
  • Fotocopia das follas do Libro de Familia onde figuren os titulares do mesmo e o fillo/a, xunto co orixinal para o seu cotexo.
  • Fotocopia da tarxeta de prestación sanitaria.
  • Informe médico no que conste que, dende o punto de vista sanitario, o/a menor conta coas condicións de saúde axeitadas para ser escolarizado nun centro ordinario (vacinacións e de non padecer enfermidade infecto-contaxiosa).
  • Dúas fotografías do alumno/a.
  • Certificado de empadronamiento (Padrón Municipal).

Anexos:

Exención Lingua Galega (soamente para alumnos de 5º e 6º de E.P):

Programa Alerta Escolar:

Referencias Legais: