Campaña de recollida de pilas (PILABOT)

A Xunta de Galicia xunto a Fundación Ecopilas e outras entidades, promoven a quinta edición dunha campaña de recollida selectiva de pilas e acumuladores portátiles nos centros educativos. O noso centro solicitou participar nesta campaña para fomentar a recollida de pilas e acumuladores portátiles entre o noso alumnado e as súas familias.

Lembrar que considérase pilas e acumuladores portátiles calquera pila, pila botón ou batería que estea precintado. Teñen esta tipoloxía as pilas botón e estándar utilizadas en calquera aparello presente nos fogares e nas oficinas, tales como mandos a distancia, teléfonos móbiles, ordenadores portátiles, xoguetes eléctricos, etc.

Para facilitar a recollida, todos as alumnas e alumnos levaron ás súas casas unha caixiña de cartón onde irán gardando as pilas ata a súa entrega e baleirado no contedor situado na entrada do colexio.

Axudemos a reciclar con enerxía!!

Ligazóns: