FONDO LIBROS : LISTAXE PROVIONAL ADMITIDOS E EXCLUIDOS

Listaxe provisional de admitidos no fondo libros para os cursos 3º , 4º , 5º , 6º de Educación Primaria

O máximo de libros en 3º son 2 libros polo que non hai compra complementaria.

En 3º e 5º o centro entregaralle a TODO o alumnado (solicitara ou non o fondo) o libro de inglés tendo que adquirir as familias o Activity Book (caderno de exercicios) tal como figura no listado de libros para o curso 19-20. Tamén se lle facilitará a todos os alumnos destes cursos os libros de Naturais e Sociais.

Nesta listaxe provisional só sae o número de libros que lle corresponden a cada alumno/a.

Na listaxe definitiva sairán os nomes dos libros.

Os libros que saian no listado definitivo entregaránselle ao alumnado en Setembro, na primeira semana lectiva.

As persoas interesadas poderán reclamar nos 2 días seguintes á publicación da listaxe provisional .

LISTA ADMITIDOS

LISTA EXCLUIDOS