ELECCIONS AO CONSELLO ESCOLAR

Este curso celébranse eleccións ao Consello Escolar. Un órgano no cal está representada toda a comunidade educativa: pais, mestres, persoal administrativo e de servizos, anpa, concello...

Informaremos puntualmente de todas as fases polas que vaia trascurrindo o proceso a través dos alumnos, mais, como información relevante deste proceso adiantámosvos a seguinte:

• Renóvanse 2 pais dos 5 que forman parte do Consello.
  • Renóvanse 5 mestres dos 5 que forman parte do Consello.

O martes 25 procederase á elección dos membros da Xunta Electoral , que sairán do censo de responsables do alumnado matriculado. Será ás 12:00 na sala de mestres do centro.

AS VOTACIONS SERÁN O LUNS 28 DE NOVEMBRO

CALENDARIO E NORMATIVA (PINCHAR PARA VER)

MODELO DE AUTODECLARACION COMEDOR ESCOLAR 2016

TODO O ALUMNADO ADMITIDO NO COMEDOR ESCOLAR DEBERÁ PRESENTAR O MODELO DE AUTODECLARACIÓN NA SECRETARIA DO CENTRO O ANTES POSIBLE, SENDO A DATA LIMITE O 20 DE SETEMBRO.

LEMBRASE QUE DEBE VIR FIRMADA POR

MODELO AUTODECLARACION

LISTAXE PROVISIONAL DO COMEDOR CURSO 16-17

Estimadas Familias:

Pregamos veñan a dar de baixa o antes posible a aqueles alumnos/as que non fagan uso do comedor este curso.

Recordamos que teñen que entregar na secretaría do centro a instancia de taxas.

LISTADO PROVISIONAL DE ADMITIDOS

LISTADO PROVISIONAL DE NON ADMITIDOS

HORARIO DO CENTRO

Co  paso á xornada continua o horario do centro queda da forma seguinte. VER HORARIO

CALENDARIO ESCOLAR

A Consellería de Educación xa publicou o Calendario Escolar para o curso 2016/17.

VER CALENDARIO ESCOLAR  XUNTA GALICIA

CALENDARIO DIAS LECTIVOS E FESTIVOS

LISTAXE DE LIBROS COMPLEMENTARIOS QUE APORTARÁ O CENTRO

LISTAXE DE LIBROS QUE O CENTRO COMPLEMENTARÁ PARA O ALUMNADO DE 3º - 4º - 5º - 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

PINCHAR PARA VER  O DOCUMENTO

LISTAXES DE CURSOS E TITORES/AS 2016-17

Relación de titorías con alumnado e titor/a para o curso 2016-17:

4º INFANTIL (A-B-C)                                1º E. PRIMARIA (A-B-C)                     4º E. PRIMARIA (A-B-C)

5º INFANTIL (A-B-C)                                2º E. PRIMARIA (A-B-C-D)                  5º E. PRIMARIA (A-B-C-D)

6º INFANTIL (A-B-C)                                3º E. PRIMARIA (A-B-C)                      6º E. PRIMARIA (A-B-C)

EMPEZAMOS UN NOVO CURSO

Un saúdo a toda a comunidade educativa.

O día 12 empeza oficialmente o curso para todo o alumnado, mais, os pais do alumnado de  E. Infantil xa teñen unha reunión  coas titoras dos seus fillos  o  VENRES día 9 co seguinte horario e lugares:

• 3 ANOS: ás 10:00 unha reunión xeral (dirección) no ximnasio de madeira que hai no patio cuberto e ás 12:00 coas titoras nas súas aulas.
  • 4 ANOS: ás 12:00 nas súas aulas (aulario novo).
  • 5 ANOS : ás 12:00 nas súas aulas (aulario novo).

PERIODO DE ADAPTACION PARA ALUMNADO DE 3 ANOS: do 12 ao 23 de Setembro, ambos inclusive

O día 12 empeza o curso. Para o alumnado de primaria lembrar dúas cousiñas para axilizar o proceso.

Os alumnos que vaian para 1º - 2º - 3º farán as filas nas portas dianteiras de entrada ao edificio de primaria, nos lugares sinalados con carteis para cada curso. Alí serán recibidos polos seus titores e titoras para subir ás aulas.

Os alumnos que vaian para 4º - 5º - 6º farán as filas nas portas traseiras de entrada ao edificio de primaria. Alí serán recibidos polos seus titores e titoras para subir ás aulas.

Lembrarlle aos pais ou acompañantes do alumnado que haberá unha zona marcada a que non deben pasar os pais, só os alumnos que van ás filas.

Unha vez que entren todos os nenos, chamaranse aos pais , que acompañados dun mestre, poderán levar os libros ou material ás aulas que lle correspondan aos alumnos

Un saúdo