MATRICULA CURSO 2019/2020

Comunicamos as familias interesadas en matricular aos seus fillos/as neste Colexio que entre o 1 e o 20 de Marzo poderán entregar a solicitude de praza debidamente cumprimentada, na secretaría do Centro. Tamén lembramos a todas as familias, con alumnado matriculado no Colexio, que teñen garantida a praza escolar, sempre que non soliciten praza noutro centro no que resultaran admitidos. A continuación aportamos os  documentos de interese para este proceso de admisión , pinchando neles poderán acceder aos documentos para velos ou imprimilos.

Máis información en  https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

PLAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE SOLICITUDES PARA O CURSO  2019- 20

DO 1  AO 20 DE MARZO

OS IMPRESOS PÓDENSE RECOLLER NA SECRETARIA DO CENTRO OU IMPRIMIR DA PAXINA WEB DO CENTRO

www.edu.xunta.es/centros/ceipoteropedrayo

LEXISLACION APLICABLE

INFORMACION AS FAMILIAS

IMPRESOS MATRICULA

COMEDOR E TRANSPORTE

Infórmase que segundo o Decreto de admisión e a  Orde de admisión establécense as datas e normas para a SOLICITUDE DE COMEDOR E TRANSPORTE, así,  a solicitude FARASE NO MES DE ABRIL no cal  TODO O ALUMNADO QUE QUEIRA FACER USO DESTES SERVIZOS(tanto os de nova matrícula como os que xa están matriculados no centro) DEBERAOS SOLICITAR  ENTREGANDO A DOCUMENTACION SEGUNDO A MODALIDADE POLA QUE SE SOLICITE.:

·       Alumnado transportado : padrón

·      Por incompatibilidade horaria:certificados empresa con horarios

·       Por familia numerosa: título familia numerosa vixente

·       Por motivos socioeconómicos... : informe social..

·       Violencia de xénero : documentación acreditativa

IMPRESOS SOLICITUDE COMEDOR E TRANSPORTE

DIA INTERNACIONAL LIMPEZA PRAIAS

Fai uns días celebrouse o día internacional de limpeza de praias. O centro participou, invitado polo CEIP de Caión, co alumnado de 5º de Primaria. Foi unha actividade moi bonita para todos e unha actividade de concienciación sobre a problemática dos residuos, sobre todo pláSticos, que chegan ao mar en poñen en perigo multitude de especies animais e plantas que habitan no mar e no seu entorno.

Deixámosvos un pequeno vídeo de como foi a actividade. PINCHAR PARA VER A MONTAXE.

MODELO AUTODECLARACION COMEDOR

TODO O ALUMNADO ADMITIDO AO COMEDOR ESCOLAR DEBERA ENTREGAR O MODELO DE AUTODECLARACION (ANEXO) DEBIDAMENTE CUBERTO ANTES DO 20 E SETEMBRO. DE NON ENTREGALO NA DATA PROOSTA, A APLICACION PASARA 4,50 EUROS POR DÍA. TERASE EN CONTA PARA OS CALCULOS  A RENTA DO 2017.

MODELO AUTODECLARACION

INICIO CURSO 2018-19

Un saúdo a toda a comunidade educativa.

O profesorado e persoal do Ramón Otero Pedrayo dalles, un ano máis, a benvida ao novo curso.

O día 12 empeza oficialmente o curso para todo o alumnado. Os pais do alumnado de  E. Infantil xa teñen unha reunión  coas titoras dos seus fillos/as os  seguintes dias:

• 3 ANOS: VENRES 7 ás 12:00  no ximnasio de madeira que hai no patio cuberto.
  • 4 ANOS: MARTES 11 ás 16:00 nas súas aulas (aulario novo).
  • 5 ANOS : LUNS 10 ás 12:00 nas súas aulas (aulario novo).

(Prégase acudir sen nenos/as)

PERIODO DE ADAPTACION PARA ALUMNADO DE 3 ANOS: do 12 ao 25 de Setembro, ambos inclusive. Durante este período o alumnado de 3 anos non fará uso do transporte escolar nin do comedor.

O día 12 empeza o curso. Para o alumnado de primaria lembrar dúas cousiñas para axilizar o proceso.

Os alumnos que vaian para 1º - 2º - 3º farán as filas no pavillón, dentro, nos lugares sinalados con carteis para cada curso. Alí serán recibidos polos seus titores e titoras para subir ás aulas.

Os alumnos que vaian para 4º - 5º - 6º farán as filas nas portas traseiras de entrada ao edificio de primaria. Alí serán recibidos polos seus titores e titoras para subir ás aulas.

Lembrarlle aos pais ou acompañantes do alumnado que haberá unha zona marcada a que non deben pasar os pais, só os alumnos que van ás filas.

Unha vez que entren todos os nenos e estén sentados nas aulas, chamaranse aos pais , que acompañados dun mestre, poderán levar os libros ou material ás aulas que lle correspondan aos alumnos

Un saúdo

FONDO LIBROS : LISTAXE DEFINITIVO ADMITIDOS

O máximo de libros en 3º son 3 libros polo que non hai compra complementaria.

En 3º e 5º o centro entregaralle a TODO o alumnado o libro de inglés tendo que adquirir as familias o Activity Book (caderno de exercicios) tal como figura no listado de libros para o curso 18-19

Os libros entregaránselle ao alumnado en Setembro, na primeira semana lectiva.

VALES ADQUISICION LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Informamos que os vales para adquisición de libros de texto de 1º e 2º de Educación Primaria poderanse recoller a partir do Mércores 11 de Xullo.

Os  vales de material  poderán recollerse no centro a partir do Mércores 11 de Xullo.

LISTAXE ALUMNADO CON DEREITO A VALE LIBROS (1º e 2º) , VALES MATERIAL (1º-2º-3º-4º-5º-6º) E FONDO LIBROS (PRESTAMO)

FONDO LIBROS : LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS

Listaxe provisional de admitidos no fondo libros para os cursos 3º , 4º , 5º , 6º de Educación Primaria

Nesta listaxe provisional só sae o número de libros que lle corresponden a cada alumno/a.

Na listaxe definitiva sairán os nomes dos libros.

Os libros que saian no listado definitivo entregaránselle ao alumnado en Setembro, na primeira semana lectiva.

As persoas interesadas poderán reclamar nos 2 días seguintes á publicación da listaxe provisional .

VER LISTAXE

LISTAXES PROVISIONAIS COMEDOR ESCOLAR

Resolución do Consello Escolar do día 29 de xuño

• Número de prazas ofertadas  -------------------------------  442