II LISTAXE DEFINTIVA DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO

Listaxe de libros do fondo: son libros que se reparten dos recollidos do curso pasado.

Listaxe de libros complementarios: son libros que mercará o centro para completar os libros que corresponden por renda. Polo momento, non sabemos cales van a ser.

LISTAXE DEFINITIVA DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO

Na listaxe definitiva aparecen escritos a man os libros que foron adxudicados, pero que ten que mercar o centro. Polo momento non dispoñemos de información de que materias van a ser. Cando se saíba será comunicado a través da paxina web.

Listaxe Definitva 3º e 4º (Picar)

Listaxe Definitiva 5º e 6º (Picar)

AXUDA LIBROS DE 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA E VALES DE MATERIAL

Xa se pode recoller na secretaría do centro os vales para os libros de 1º e 2º de Educación Primaria e os vales de material para todos os cursos.

FONDO LIBROS

Listaxe Provisional de admitidos (Picar)

Listaxe Provisional de excluídos (Picar)

Prazo de reclamación 48 horas.

Nos próximos días estará dispoñible AXUDA LIBROS  e AXUDA MATERIAL

LIBROS DE TEXTO CURSO 16-17

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 16-17 (PICAR)

INFORMACIÓN

O Luns 27 de xuño ás 20:00 horas terá lugar unha reunión no comedor escolar. O motivo  é aclara  a problemática xurdida nestes días.  Non todo o alumnado levou a circular informativa, polo que prego a máxima difusión desta nota.

Aproveito para pedir desculpas polo díptico que  enviei  o martes.  Houbo un problema de configuración ao facelo con varios programas e envialo por correo. Ningún dos meus compañeiros tivo nada que ver coa súa edición.

Sandra Casar

Directora do CEIP Ramón Otero Pedrayo

RESULTADOS DA VOTACION DA XORNADA UNICA

CENSO VOTANTES : 463 FAMILIAS

VOTARON: 369 FAMILIAS

VOTOS  SI: 339

VOTOS NON: 30

NULOS : 0

PORCENTAXE VOTACIÓN: 80%

PORCENTAXE VOTOS SI : 73,21%

PORCENTAXE ESIXIDO PARA QUE SE POIDA LEVAR A CABO A XORNADA: 58%

GRACIAS POLA VOSA  PARTICIPACION.

LIBROS E AXUDAS A MATERIAL CURSO 2016-17

A Consellería de Educación ven de convocar a través da publicación no DOG, as axudas para mercar os libros de texto (1º - 2º), participar no fondo de libros (préstamo 3º- 4º- 5º- 6º) e as axudas para material para o curso 2016-17.

O Prazo para entregar as solicitudes na secretaría do centro é ata o 23 de XUÑO inclusive

Esta convocatoria establece TRES modalidades:

·         Para 1º - 2º  de E. Primaria  Axudas a adquisición de libros (Vales).

·         Para 3º - 4º- 5º - 6º  de E. Primaria Fondo Solidario de Libros (Préstamo).

·         Axudas adquisición de material Escolar.

Aqueles alumnos que adquirisen libros a través do Vale para o curso 2015/16 ou participaran no fondo solidario (préstamo) NON poderán solicitar Vale nin Préstamo de non ter entregados os libros no centro o 17 de Xuño como data límite.

Segundo a Orde, os libros serán os mesmos do curso pasado

SOLICITUDE S PARA OALUMNADO DE 1º - 2º - 3º - 4º - 5º - 6º

O alumnado que curse 1º/2º, de cumprir os requisitos, poderán solicitar a axuda para adquirir os libros de texto.

A lexislación aplicable será a da Orde do 27 de Abril 2016 : Axuda adquisición de libros , participación no fondo solidario e material escolar

LEXISLACION, INFORMACION E IMPRESOS SOLICITUDE DE LIBROS, FONDO E AXUDAS MATERIAL

XORNADA UNICA

VOTACION

Informámosvos que o VENRES 27 de MAIO celebrarase a votación para decidir o tipo de Xornada que vai ter o centro. O horario para votar abarcará  desde  as 9:00 horas ata ás 22: 30 horas ininterrumpidamente.

Asemade, informamos que no hall de entrada do edificio de primaria están expostos,  os censos de pais, nais e titores lega

Proxecto da Xornada.

Cadros Resumo da Xornada

Preguntas mais frecuentesrealizadas polas familias coa contestación.