LIBROS DE TEXTO

Abrese o prazo para solicitar as axudas á compra de libros de texto e material escolar ou acceder ao fondo público

• ·         As familias dispoñen de prazo ata o 23 de xuño para presentar nos centros educativos as correspondentes solicitudes.
  • ·         Poderá acceder ao fondo solidario de libros de texto o alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria e dos catro cursos de ESO de centros sostidos con fondos públicos
  • ·         alumnado de 1º e 2º de Primaria e de Educación Especial poderá optar ás axudas da Consellería para a adquisición de libros, que varía entre 90 e 170 euros segundo a renda per cápita no primeiro caso; ou de 250 euros para o alumnado de Educación Especial
  • ·         A maiores establécese un vale de 50 euros para a compra de material escolar, destinado a familias cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 euros.

INFORMACION E FORMULARIO SOLICITUDE

Orde do 16 de Maio que regula a participación no fondo de libros e as axudas para adquisicion de libros e material

Información ás familias

Renta  percapita.

SOLICITUDE

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 17/18.

As listaxes DEFINITIVAS de alumnado admitido para o curso 17/18 coinciden coas publicadas con carácter provisional. Non houbo cambios, polo que todos os alumnos que aparecen nestas listaxes foron admitidos.

SOLICITUDE DE COMEDOR E TRANSPORTE CURSO 2017 - 2018

Abrese o prazo para solicitar transpore e comedor para o curso 2017 - 2018. O prazo de entrega de solicitudes remata o 30 de Abril. Lembramoslles aos solicitantes que as solicitudes de comedor deberán vir acompañadas da documentación necesaria segundo o criterio polo que se solicite ( padrón, certificados de traballo dos pais e nais, certificado de familia numerosa, certificadode servizos sociais).

Asemade, ábrese o prazo para presentarse como colaborador/a de comedor.

RESUMO DA LEXISLACIÓN APLICABLE

Instrucción de comedores.

Instrucción de transporte.

INFORMACIÓN AS FAMILIAS

Información sobre comedor e transporte

IMPRESOS DE SOLICITUDE

Solicitude transporte Ordinario

Solicitude Transporte Extraordinario

Solicitude Comedor

Permiso para Solicitude Padrón (entregar no centro)

Solicitude de Colaborador/a Comedor

ADMISION DE ALUMNOS PARA O CURSO 2017/2018

Comunicamos as familias interesadas en matricular aos seus fillos-as neste Colexio que entre o 1 e o 20 de Marzo poderán entregar a solicitude de praza debidamente cumplimentada, na secretaría do Centro. Tamén lembramos a todas as familias, con alumnado matriculado no Colexio, que teñen garantida a praza escolar, sempre que non soliciten praza noutro centro no que resultaran admitidos. A continuación aportamos os  documentos de interese para este proceso de admisión , pinchando neles poderán acceder aos documentos para velos ou imprimilos.

PLAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN CURSO 2017- 18

DO 1  AO 20 DE MARZO

OS IMPRESOS PÓDENSE RECOLLER NA SECRETARÍA DO CENTRO OU IMPRIMIR DA PAXINA WEB DO CENTRO

www.edu.xunta.es/centros/ceipoteropedrayo

LEXISLACION APLICABLE

INFORMACION AS FAMILIAS

IMPRESOS MATRICULA

COMEDOR E TRANSPORTE

Infórmase que segundo o Decreto de admisión e a  Orde de admisión establécense as datas e normas para a SOLICITUDE DE COMEDOR E TRANSPORTE, así,  a solicitude farase no mes de ABRIL, no cal  TODO O ALUMNADO QUE QUEIRA FACER USO DESTES SERVIZOS(tanto os de nova matrícula como os que xa están matriculados no centro) DEBERAOS SOLICITAR  ASÍ COMO ENTREGAR A DOCUMENTACION PERTINENTE  SEGUNDO A MODALIDADE POLA QUE SE SOLICITE. :

·       Alumnado transportado : padrón,

·       Por incompatibilidade horaria : certificados empresa con horarios .

·       Por familia numerosa: título familia numerosa vixente

·       Por motivos socioeconómicos... : informe social..

·       Violencia de xénero : documentación

IMPRESOS SOLICITUDE COMEDOR E TRANSPORTE

MODELO DE AUTODECLARACION COMEDOR ESCOLAR 2016

TODO O ALUMNADO ADMITIDO NO COMEDOR ESCOLAR DEBERÁ PRESENTAR O MODELO DE AUTODECLARACIÓN NA SECRETARIA DO CENTRO O ANTES POSIBLE, SENDO A DATA LIMITE O 20 DE SETEMBRO.

LEMBRASE QUE DEBE VIR FIRMADA POR

MODELO AUTODECLARACION

LISTAXE PROVISIONAL DO COMEDOR CURSO 16-17

Estimadas Familias:

Pregamos veñan a dar de baixa o antes posible a aqueles alumnos/as que non fagan uso do comedor este curso.

Recordamos que teñen que entregar na secretaría do centro a instancia de taxas.

LISTADO PROVISIONAL DE ADMITIDOS

LISTADO PROVISIONAL DE NON ADMITIDOS