LISTAXE DEFINITIVA DE LIBROS ADXUDICADOS

FONDO SOLODARIO DE LIBROS DE TEXTO - LISTAXE DEFINITIVA

• Lembrade que o alumnado de 3º de E.Primaria que teña asignados 4 libros son os máximos que lle corrresponden, pois neste curso non usarán L. Castelá e L. Galega.
  • No listado de todos os cursos xa van incluidos os complementarios que lle corrresponde a cada alumno e que comprará o centro

Un saúdo

A Dirección                                 PINCHAR PARA VERA A LISTAXE DEFINITIVA DE LIBROS

DONACION DE LIBROS AO FONDO SOLIDARIO

Prezadas familias:

Como sabedes, o centro posúe un fondo de libros do cal sae o reparto para o alumnado

que por renta lle correspondan (2,4 ou 6 libros).

Desde o centro pedímosvos que no caso de non necesitar os libros utilizados nos cursos

anteriores os donedes ao centro para poder darlle unha segunda “ vida” prestándollos

ao alumnado que o solicite. VER FICHEIRO ADXUNTO)

COLABORADORES/AS DE COMEDOR

Prezadas familias:

Como sabedes o comedor do centro funciona con 11 mamás/papás colaboradores. Sen as 11 persoas colaboradoras, o comedor non poderá entrar en funcionamiento ao inicio de curso. Aquelas nais/pais que teñades aos nenos no comedor e contedes con disponibilidade horaria, podedes apuntarvos na secretaría do centro. É unha labor importante para o bo funcionamento do centro.

As condicións do traballo son as seguintes:

-        Poderán xantar no comedor do centro a partir das 13,30 horas.

-        En horario de 14,20 a 15,30 atenderán o comedor e desempeñarán as funcións propias do servizo.

-        En horario de 15,30 a 16,00 faranse quendas de tres colaboradores/as que vixiarán ao alumnado e coidarán deles ata que sexan entregados aos buses ou pais ou os profes de tarde.

-        A relación laboral será de colaborador/a. Cobrarase 9,39 euros ao día que se aboarán trimestralmente.

A dirección.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

LISTAXES PROVISIONAIS  LIBROS PARA 3º - 4º - 5º - 6º DE E. PRIMARIA

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUIDOS

As persoas interesadas poderán reclamar nos 2 (dous) días seguintes á publicación destas listaxes provisionais na secretaría do centro.

Na listaxe definitiva sairán os nomes dos libros que lle foron adxudicados a cada alumno.

Os vales de Adquisición de libros ( 1º e 2º de E. Primaria) e material estarán dispoñibles  a partir do MERCORES 19 de XULLO:

REUNION ALUMNADO NOVA INCORPORACION CURSO 17 - 18

XORNADA PORTAS ABERTAS

O próximo venres día 14 de Xuño ás 12:00 horas levarase a cabo unha xornada de portas abertas para as familias do alumnado que se incorporará por primeira vez ao centro para o curso 2017-18 ( alumnado de 3 anos e procedentes doutros centros). Visitaranse as distintas dependencias do centro e informarase do funcionamento e  organización do centro (transporte, comedor, entradas, saídas, actividades extraescolares...).

A Dirección

COEDOR ESCOLAR 2017 - 18

RESOLUCION DO CONSELLO ESCOLAR DO DÍA 29 DE XUÑO.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

LISTA DE ESPERA

FOLGA TRANSPORTE

ALGÚNS TRANSPORTISTAS AVISARÓN DE QUE É PROBABLE QUE NON POIDAN FACER A RUTA DE REGRESO AS CASAS POR MOR DOS PIQUETES. EN PRINCIPIO SERÍAN AS RUTAS DE QUEIJEIRO 1, 2 E 3 E A DE VAZQUEZ 7. MAÑAN TEÑEN PREVISTO CONTINUAR COA FOLGA.

LIBROS DE TEXTO

Abrese o prazo para solicitar as axudas á compra de libros de texto e material escolar ou acceder ao fondo público

• ·         As familias dispoñen de prazo ata o 23 de xuño para presentar nos centros educativos as correspondentes solicitudes.
  • ·         Poderá acceder ao fondo solidario de libros de texto o alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria e dos catro cursos de ESO de centros sostidos con fondos públicos
  • ·         alumnado de 1º e 2º de Primaria e de Educación Especial poderá optar ás axudas da Consellería para a adquisición de libros, que varía entre 90 e 170 euros segundo a renda per cápita no primeiro caso; ou de 250 euros para o alumnado de Educación Especial
  • ·         A maiores establécese un vale de 50 euros para a compra de material escolar, destinado a familias cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 euros.

INFORMACION E FORMULARIO SOLICITUDE

Orde do 16 de Maio que regula a participación no fondo de libros e as axudas para adquisicion de libros e material

Información ás familias

Renta  percapita.

SOLICITUDE

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 17/18.

As listaxes DEFINITIVAS de alumnado admitido para o curso 17/18 coinciden coas publicadas con carácter provisional. Non houbo cambios, polo que todos os alumnos que aparecen nestas listaxes foron admitidos.