BENVIDOS AO CURSO 17-18

Un saúdo a toda a comunidade educativa.

O día 11 empeza oficialmente o curso para todo o alumnado,mais, os pais do alumnado de  E. Infantil xa teñen unha reunión  coas titoras dos seus fillos  o  Xoves día 7 e o Luns 11 co seguinte horario e lugares:

• 3 ANOS: Xoves 7 ás 12:00  no ximnasio de madeira.
  • 4 ANOS: Luns 11 ás 17:00 nas súas aulas (aulario novo).
  • 5 ANOS :Xoves 7 ás 12:00 nas súas aulas (aulario novo).

PERIODO DE ADAPTACION PARA ALUMNADO DE 3 ANOS: do 11 ao 22 de Setembro, ambos inclusive

O día 11 empeza o curso. Para o alumnado de primaria lembrar dúas cousiñas para axilizar o proceso.

Os alumnos que vaian para 1º - 2º - 3º farán as filas no pavillón, nos lugares sinalados con carteis para cada curso. Alí serán recibidos polos seus titores e titoras para subir ás aulas.

Os alumnos que vaian para 4º - 5º - 6º farán as filas nas portas traseiras de entrada ao edificio de primaria. Alí serán recibidos polos seus titores e titoras para subir ás aulas.

Lembrarlle aos pais ou acompañantes do alumnado que haberá unha zona marcada a que non deben pasar os pais, só os alumnos que van ás filas.

Unha vez que entren todos os nenos, chamaranse aos pais , que acompañados dun mestre, poderán levar os libros ou material ás aulas que lle correspondan aos alumnos

Lembrade que a través desta páxina poderedes mantervos informados, imprimir solicitudes (transporte, comedor, entradas, saídas...)

REUNIONS TITORAS DE E. INFANTIL COS PAIS

O Xoves 7 e o luns 11 as titoras de E.Infantil manterán unha reunión cos pais/nais do alumnado de 3, 4 e 5 anos.

DATAS, HORARIOS E LUGARES DAS REUNIÓNS

LISTAS CURSOS E TITORES 17-18

E. INFANTIL

3 ANOS  A-B          4 ANOS  A-B-C          5 ANOS  A-B-C

E. PRIMARIA

1º  A-B-C             2º A- B-C                3º A-B-C-D              4º A-B-C             5º A-B-C              6º A-B-C-D

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS AO COMEDOR E LISTA DE ESPERA

LISTAXE DE ADMITIDOS

LISTA DE ESPERA

Prégase a aquelas familias que teñan nenos/as que non vaian facer uso do comedor este curso pasen pr secretaría a dalos de baixa para poder darlle entrada a novos comensais da lista de espera.

IMPORTANTE: Todo o alumnado admitido ao comedor terá que presentar antes do 20 de Setembro a instancia de "Autoliquidación de Taxas". Deberá presentarse unha por cada neno/a. De non entregalo en prazo, pasaranlle o cargo de 4,55 euros por día de comedor.

IMPRESO TAXAS AUTOLIQUIDACION (pinchar aquí)

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2017-18

Calendario escolar para o curso 2017 -18. Os 2 días non lectivos solicitados polo centro son o 13 de Outubro e o 30 de Abril.

VER CALENDARIO

LISTAXE DEFINITIVA DE LIBROS ADXUDICADOS

FONDO SOLODARIO DE LIBROS DE TEXTO - LISTAXE DEFINITIVA

• Lembrade que o alumnado de 3º de E.Primaria que teña asignados 4 libros son os máximos que lle corrresponden, pois neste curso non usarán L. Castelá e L. Galega.
  • No listado de todos os cursos xa van incluidos os complementarios que lle corrresponde a cada alumno e que comprará o centro

Un saúdo

A Dirección                                 PINCHAR PARA VERA A LISTAXE DEFINITIVA DE LIBROS

DONACION DE LIBROS AO FONDO SOLIDARIO

Prezadas familias:

Como sabedes, o centro posúe un fondo de libros do cal sae o reparto para o alumnado

que por renta lle correspondan (2,4 ou 6 libros).

Desde o centro pedímosvos que no caso de non necesitar os libros utilizados nos cursos

anteriores os donedes ao centro para poder darlle unha segunda “ vida” prestándollos

ao alumnado que o solicite. VER FICHEIRO ADXUNTO)

COLABORADORES/AS DE COMEDOR

Prezadas familias:

Como sabedes o comedor do centro funciona con 11 mamás/papás colaboradores. Sen as 11 persoas colaboradoras, o comedor non poderá entrar en funcionamiento ao inicio de curso. Aquelas nais/pais que teñades aos nenos no comedor e contedes con disponibilidade horaria, podedes apuntarvos na secretaría do centro. É unha labor importante para o bo funcionamento do centro.

As condicións do traballo son as seguintes:

-        Poderán xantar no comedor do centro a partir das 13,30 horas.

-        En horario de 14,20 a 15,30 atenderán o comedor e desempeñarán as funcións propias do servizo.

-        En horario de 15,30 a 16,00 faranse quendas de tres colaboradores/as que vixiarán ao alumnado e coidarán deles ata que sexan entregados aos buses ou pais ou os profes de tarde.

-        A relación laboral será de colaborador/a. Cobrarase 9,39 euros ao día que se aboarán trimestralmente.

A dirección.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

LISTAXES PROVISIONAIS  LIBROS PARA 3º - 4º - 5º - 6º DE E. PRIMARIA

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUIDOS

As persoas interesadas poderán reclamar nos 2 (dous) días seguintes á publicación destas listaxes provisionais na secretaría do centro.

Na listaxe definitiva sairán os nomes dos libros que lle foron adxudicados a cada alumno.

Os vales de Adquisición de libros ( 1º e 2º de E. Primaria) e material estarán dispoñibles  a partir do MERCORES 19 de XULLO:

REUNION ALUMNADO NOVA INCORPORACION CURSO 17 - 18

XORNADA PORTAS ABERTAS

O próximo venres día 14 de Xuño ás 12:00 horas levarase a cabo unha xornada de portas abertas para as familias do alumnado que se incorporará por primeira vez ao centro para o curso 2017-18 ( alumnado de 3 anos e procedentes doutros centros). Visitaranse as distintas dependencias do centro e informarase do funcionamento e  organización do centro (transporte, comedor, entradas, saídas, actividades extraescolares...).

A Dirección