LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO

En atención á lexislación  reguladora do proceso de admisión de alumnado en centros sostidos con fondos públicos  (Decreto 254/2012 do 13 de decembro e Orde do 12 de marzo de 2013 modificada por Orde do 25 de xaneiro do 2017) comunicamos que:

Ao ser a demanda de prazas inferior á oferta existente, todos os solicitantes dos niveis educativos que ao pé deste escrito se referencian quedan admitidos polo que antes do 25 de abril procederase, sen máis trámites, a publicarse a listaxe DEFINITIVA pública de todos eles.

LISTAXE DE ALUMNOS ADMITIDOS (pincha para ver)

NIVEIS CON MENOR NÚMERO DE SOLICITANTES QUE PRAZAS

NIVEL

SOLICITANTES

PRAZAS   OFERTADAS

 

4º INFANTIL

65

75

ADMITIDOS

5º INFANTIL

0

26

----------------

6º INFANTIL

0

13

ADMITIDOS

1º EP

4

12

ADMITIDOS

2º EP

 

0

----------------

4º EP

1

19

ADMITIDOS

5º EP

1

4

ADMITIDOS

6º EP

1

13

ADMITIDOS

SOLICITUDE DE COMEDOR E TRANSPORTE CURSO 2018 - 2019

Ábrese o prazo para solicitar transporte e comedor para o curso 2018 - 2019. O prazo de entrega de solicitudes remata o 30 de Abril. Lembrámoslles  que as solicitudes de comedor deberán vir acompañadas da documentación necesaria segundo o criterio polo que se solicite ( padrón, certificados de traballo dos pais e nais, certificado de familia numerosa, certificado de servizos sociais).

Asemade, ábrese o prazo para presentarse como colaborador/a de comedor.

 

INFORMACIÓN AS FAMILIAS

Información sobre comedor.

Información sobre transporte.

IMPRESOS DE SOLICITUDE

Solicitude transporte Ordinario.

Solicitude Transporte Extraordinario.

Solicitude Comedor.

Permiso para Solicitude Padrón (entregar no centro).

COLABORADOR/A DE COMEDOR

Como sabedes o comedor do centro funciona con 11 mamás/papás colaboradores. Sen as 11 persoas colaboradoras, o comedor non poderá entrar en funcionamento ao inicio de curso. Aquelas nais/pais que teñades aos nenos no comedor e contedes con dispoñibilidade horaria, podedes apuntarvos na secretaría do centro. É unha labor importante para o bo funcionamento do centro.

As condicións do traballo son as seguintes:

-        Poderán xantar no comedor do centro a partir das 13,30 horas.

-        En horario de 14,20 a 15,30 atenderán o comedor e desempeñarán as funcións propias do servizo. 

-        En horario de 15,30 a 16,00 faranse quendas de tres colaboradores/as que vixiarán ao alumnado e coidarán deles ata que sexan entregados aos buses ou pais ou os mestres de tarde.

-        A relación laboral será de colaborador/a – voluntario/a. Cobrarase 9,39 euros día que a Consellería aboará trimestralmente.

Solicitude de Colaborador/a Comedor

MATRICULA PARA O CURSO 2018-19

Comunicamos as familias interesadas en matricular aos seus fillos/as neste Colexio que entre o 1 e o 20 de Marzo poderán entregar a solicitude de praza debidamente cumplimentada, na secretaría do Centro. Tamén lembramos a todas as familias, con alumnado matriculado no Colexio, que teñen garantida a praza escolar, sempre que non soliciten praza noutro centro no que resultaran admitidos. A continuación aportamos os  documentos de interese para este proceso de admisión , pinchando neles poderán acceder aos documentos para velos ou imprimilos.

 

PLAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES PARA O CURSO  2018- 19

 

DO 1  AO 20 DE MARZO 

 

OS IMPRESOS PÓDENSE RECOLLER NA SECRETARIA DO CENTRO OU IMPRIMIR DA PAXINA WEB DO CENTRO

www.edu.xunta.es/centros/ceipoteropedrayo

LEXISLACION APLICABLE

INFORMACION AS FAMILIAS

IMPRESOS MATRICULA

COMEDOR E TRANSPORTE

Infórmase que segundo o Decreto de admisión e a  Orde de admisión establécense as datas e normas para a SOLICITUDE DE COMEDOR E TRANSPORTE, así,  a solicitude FARASE NO MES DE ABRIL no cal  TODO O ALUMNADO QUE QUEIRA FACER USO DESTES SERVIZOS(tanto os de nova matrícula como os que xa están matriculados no centro) DEBERAOS SOLICITAR  ENTREGANDO A DOCUMENTACION SEGUNDO A MODALIDADE POLA QUE SE SOLICITE.:

 

·       Alumnado transportado : padrón

·      Por incompatibilidade horaria:certificados empresa con horarios

·       Por familia numerosa: título familia numerosa vixente

·       Por motivos socioeconómicos... : informe social..

·       Violencia de xénero : documentación acreditativa

IMPRESOS SOLICITUDE COMEDOR E TRANSPORTE

 

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2017-18

Calendario escolar para o curso 2017 -18. Os 2 días non lectivos solicitados polo centro son o 13 de Outubro e o 30 de Abril.

VER CALENDARIO

LISTAXE DEFINITIVA DE LIBROS ADXUDICADOS

FONDO SOLODARIO DE LIBROS DE TEXTO - LISTAXE DEFINITIVA

  • Lembrade que o alumnado de 3º de E.Primaria que teña asignados 4 libros son os máximos que lle corrresponden, pois neste curso non usarán L. Castelá e L. Galega.
  • No listado de todos os cursos xa van incluidos os complementarios que lle corrresponde a cada alumno e que comprará o centro

Un saúdo

A Dirección                                 PINCHAR PARA VERA A LISTAXE DEFINITIVA DE LIBROS

DONACION DE LIBROS AO FONDO SOLIDARIO

Prezadas familias:

Como sabedes, o centro posúe un fondo de libros do cal sae o reparto para o alumnado 

que por renta lle correspondan (2,4 ou 6 libros).

Desde o centro pedímosvos que no caso de non necesitar os libros utilizados nos cursos

anteriores os donedes ao centro para poder darlle unha segunda “ vida” prestándollos

ao alumnado que o solicite. VER FICHEIRO ADXUNTO)

Un saúdo

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

LISTAXES PROVISIONAIS  LIBROS PARA 3º - 4º - 5º - 6º DE E. PRIMARIA

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUIDOS

As persoas interesadas poderán reclamar nos 2 (dous) días seguintes á publicación destas listaxes provisionais na secretaría do centro.

Na listaxe definitiva sairán os nomes dos libros que lle foron adxudicados a cada alumno.

Os vales de Adquisición de libros ( 1º e 2º de E. Primaria) e material estarán dispoñibles  a partir do MERCORES 19 de XULLO:

LIBROS DE TEXTO

Abrese o prazo para solicitar as axudas á compra de libros de texto e material escolar ou acceder ao fondo público

 

  • ·         As familias dispoñen de prazo ata o 23 de xuño para presentar nos centros educativos as correspondentes solicitudes.
  • ·         Poderá acceder ao fondo solidario de libros de texto o alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria e dos catro cursos de ESO de centros sostidos con fondos públicos
  • ·         alumnado de 1º e 2º de Primaria e de Educación Especial poderá optar ás axudas da Consellería para a adquisición de libros, que varía entre 90 e 170 euros segundo a renda per cápita no primeiro caso; ou de 250 euros para o alumnado de Educación Especial
  • ·         A maiores establécese un vale de 50 euros para a compra de material escolar, destinado a familias cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 euros.

 

INFORMACION E FORMULARIO SOLICITUDE

Orde do 16 de Maio que regula a participación no fondo de libros e as axudas para adquisicion de libros e material

Información ás familias                                                                                                                                                  

Renta  percapita.                                                                                                                                                             

SOLICITUDE                                                                                                                                                                 

M

M

P

 

 

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 17/18.

As listaxes DEFINITIVAS de alumnado admitido para o curso 17/18 coinciden coas publicadas con carácter provisional. Non houbo cambios, polo que todos os alumnos que aparecen nestas listaxes foron admitidos.

Powered by Drupal - Design by artinet