Benvidos a nosa web

A web do CEIP O Salvador naceu coa vocación de se converter nunha canle máis de información e servizos, coa esperanza de ser de utilidade a toda a comunidade educativa.... e a todos aqueles que teñan interese en nos coñecer.

O noso obxectivo é que se converta nun eixo de traballo e punto de encontro das distintas accións do noso centro.

COMEZO DAS CLASES

O VINDEIRO MÉRCORES 12 DE SETEMBRO DE 2018 COMEZARÁN AS CLASES PARA O ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA.

O HORARIO É O HABITUAL DE 09:30 A 15:40 HORAS AGÁS OS VENRES QUE É DE 09:30 A 15:15 HORAS.

RECORDAR TAMÉN QUE DURANTE O MES DE SETEMBROA HORA DE COMEDOR SERÁ ÁS 14:40 HORAS.

RESOLUCIÓN DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2018/2019

En documento adxunto está a resolución definitiva do Fondo Solidario de Libros de Texto para o curso2018/2019.

Ao comezar as clases, no mes de setembro, entregaranse os libros ao alumnado.