Benvidos a nosa web

A web do CEIP O Salvador naceu coa vocación de se converter nunha canle máis de información e servizos, coa esperanza de ser de utilidade a toda a comunidade educativa.... e a todos aqueles que teñan interese en nos coñecer.

O noso obxectivo é que se converta nun eixo de traballo e punto de encontro das distintas accións do noso centro.

RESOLUCIÓN DEFINITIVA FONDO LIBROS 2016/2017

SAIU PUBLICADA A RESOLUCIÓN DEFINITIVA FONDO LIBROS PARAO CURSO 2016/2017.

EN DOCUMENTO ADXUNTO SAE A LISTAXE DE ALUMNOS/AS BENEFICIARIOS E OS LIBROS QUE LLE DÁ DE PRÉSTAMO O COLEXIO.

AQUELES/AS ALUMNOS/AS QUE NA LISTAXE LLES SAE O LIBRO EDUCACIÓN ARTÍSTICA REFÍRESE A MATERIA DE MÚSICA.

OS LIBROS ENTREGARANSE O DÍA 12 DE SETEMBRO, PRIMEIRO DÍA DE CLASE DO CURSO 2016/2017.

PARA CALQUER DÚBIDA PODEN CHAMAR AO COLEXIO OU PASARSE PERSOALMENTE EN HORARIO DE 10 A 13 HORAS ATA O DÍA 15 DE XULLO.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO ALUMNADO DE PRIMEIRO E SEGUNDO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

EN DOCUMENTO ADXUNTO ESTÁ A RELACIÓN DE ALUMNADO DE PRIMEIRO E SEGUNDO DE EDUCACIÓN PRIMARIA CONCEDIDA AXUDAS PARA COMPRAR OS LIBROS DE TEXTO.