Saltar navegación.

PÁXINA OFICIAL DO CEIP DE OLVEIRA

Proa ao mar de Silverio Rivas

Elección de representantes ao Consello Escolar

Durante o mes de novembro levarase a cabo a renovación parcial de membros do Consello Escolar mediante eleccións directas.

O vindeiro martes 26 de outubro ás 17:30 horas realizarase o sorteo para elixir os membros da Xunta Electoral que estará composta por un pai ou nai, un mestre ou mestra, un representante do persoal de servizos e o director do centro.

A Xunta Electoral e o órgano que arbitra todo o proceso que se inicia co establecemento do calendario de eleccións e remata coa proclamación das candidaturas elixidas.

Entradas e saídas para educación primaria

Entradas

Seguindo as indicacións do profesorado de garda:

• O alumnado transportado entrará no recinto escolar e dirixirase a súa aula correspondente.
  • O alumnado non transportado entrará no recinto escolar en dúas quendas:
    • 1º, 2º e 3º entrarán ás 09:55 horas.
    • 4º, 5º e 6º entrarán ás 10:00 horas.

Saídas

• O alumnado transportado e non transportado sairá ás 14:55 horas ordenado por niveis de 1º a 6º.
  • O alumnado transportado e non transportado sairá ás 14:55 horas ordenado por niveis de 6º a 1º.

Entradas e saídas para educación infantil

Entradas

Seguindo as indicacións do profesorado de garda:

• O alumnado transportado entrará no recinto escolar e situaranse no patio cuberto agrupado por aulas.
  • O alumnado non transportado entrará no recinto escolar a partir das 09:55 horas nunha soa quenda.

Saídas

• O alumnado transportado e non transportado saírá ás 14:55 horas ordenado por niveis.

Calendario escolar 2021-22

En educación infantil e educación primaria as actividades lectivas realizaranse do día 9 de setembro de 2021 ao 22 de xuño de 2022, ambos inclusive.

Os períodos de vacacións escolares no curso académico 2021/22 serán os seguintes:

– Nadal: desde o día 22 de decembro de 2021 ata o día 7 de xaneiro de 2022, ambos inclusive.

– Entroido: os días 28 de febreiro, 1 e 2 de marzo de 2022.

– Semana Santa: desde o día 11 ata o día 18 de abril de 2022, ambos inclusive.

Os días non lectivos de libre disposición concretaranse no Consello Escolar pero posiblemente se opte polo 7 de decembro e o 16 de maio.

Publicación da listaxe definitiva de admitidos ao fondo de libros

No taboleiro do centro está exposta a listaxe definitiva de adxudicación de libros do fondo solidario.

Vales para libros e material

A partir do xoves 1 de xullo poden pasar a recoller:

• Vales para a adquisición de libros de texto (1º e 2º).
  • Vales para material (1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º).

Listaxe provisional admitidos fondo libros

Publicada no taboleiro do centro a listaxe provisional de admitidos para o fondo solidario de libros de texto e o número de libros adxudicados a cada solicitante.

Todas as solicitudes están admitidas.

Formalización de matrícula para o curso 2021-22

O alumnado admitido para o vindeiro curso deberá formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño.

Para elo deberá presentar:

• Anexo III-1.
  • Dúas fotografías tamaño carné.
  • Fotocopia tarxeta sanitaria.
  • Informe médico no caso de alerxias, intolerancias ou enfermidades que requiran atención personalizada.