Saltar navegación.

PÁXINA OFICIAL DO CEIP DE OLVEIRA

Proa ao mar de Silverio Rivas

Votación representantes pais/nais ao Consello Escolar

O vindeiro lus 22 de novembro de 16:30 a 19:30 estará aberta a mesa para realizar a votación.

A mesa estará composta por catro pais ou nais escollidos no sorteo celebrado na xunta electoral do 16 de novembro.

As papeletas para emitir o voto podedes cubrilas cando veñades a votar.

Das 8 candidaturas presentadas teredes que marcar só 1.

Reparto máscaras entre o alumnado de educación primaria para o curso 2021-22

Publicada no DOG a Orde pola que se regula o reparto de máscaras entre o alumnado de educación primaria.

Non ten que presentar solicitude o alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021-2022.

Ten que presentar solicitude o alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021-2022 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.
  • Alumnado matriculado en educación especial.
  • Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  • Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

As solicitudes presentaranse no centro antes do 26 de novembro.

Actividade para as familias no Parque Natural

Actividade gratuíta para público familiar a desenvolver en novembro. Non é necesaria a inscrición.
Máis información de martes a domingo (10:30 a 14:00 horas) no Centro de Recepción de Visitantes “Casa da Costa”, correo-e parque.natural.corrubedo@xunta.gal ou no teléfono 881867645.

Calendario de eleccións ao Consello Escolar

Con data 2 de novembro proceduse á constitución da xunta electoral que elaborou e aprobou o calendario que se detalla:

Do 3 ao 12 de novembro
  • Exposición censo no taboleiro de anuncios.
  • Presentación de reclamacións ao censo.
  • Presentación de candidaturas.
  • Reunión da xunta electoral.
  • Aprobación definitiva de censos.
  • Proclamación de candidaturas.
  • Sorteo público para constituír a mesa electoral de pais e nais.
  • Votación de pais e nais.
  • Votación persoal de servizos.
  • Reunión extraordinaria de claustro para elección de candidaturas.
  • Reunión da xunta electoral para proclamar as candidaturas elixidas.
  • Constitución do novo Consello Escolar.

Elección de representantes ao Consello Escolar

Durante o mes de novembro levarase a cabo a renovación parcial de membros do Consello Escolar mediante eleccións directas.

O vindeiro martes 26 de outubro ás 17:30 horas realizarase o sorteo para elixir os membros da Xunta Electoral que estará composta por un pai ou nai, un mestre ou mestra, un representante do persoal de servizos e o director do centro.

A Xunta Electoral e o órgano que arbitra todo o proceso que se inicia co establecemento do calendario de eleccións e remata coa proclamación das candidaturas elixidas.

Entradas e saídas para educación primaria

Entradas

Seguindo as indicacións do profesorado de garda:

• O alumnado transportado entrará no recinto escolar e dirixirase a súa aula correspondente.
  • O alumnado non transportado entrará no recinto escolar en dúas quendas:
    • 1º, 2º e 3º entrarán ás 09:55 horas.
    • 4º, 5º e 6º entrarán ás 10:00 horas.

Saídas

• O alumnado transportado e non transportado sairá ás 14:55 horas ordenado por niveis de 1º a 6º.
  • O alumnado transportado e non transportado sairá ás 14:55 horas ordenado por niveis de 6º a 1º.

Entradas e saídas para educación infantil

Entradas

Seguindo as indicacións do profesorado de garda:

• O alumnado transportado entrará no recinto escolar e situaranse no patio cuberto agrupado por aulas.
  • O alumnado non transportado entrará no recinto escolar a partir das 09:55 horas nunha soa quenda.

Saídas

• O alumnado transportado e non transportado saírá ás 14:55 horas ordenado por niveis.

Calendario escolar 2021-22

En educación infantil e educación primaria as actividades lectivas realizaranse do día 9 de setembro de 2021 ao 22 de xuño de 2022, ambos inclusive.

Os períodos de vacacións escolares no curso académico 2021/22 serán os seguintes:

– Nadal: desde o día 22 de decembro de 2021 ata o día 7 de xaneiro de 2022, ambos inclusive.

– Entroido: os días 28 de febreiro, 1 e 2 de marzo de 2022.

– Semana Santa: desde o día 11 ata o día 18 de abril de 2022, ambos inclusive.

Os días non lectivos de libre disposición concretaranse no Consello Escolar pero posiblemente se opte polo 7 de decembro e o 16 de maio.