Saltar navegación.

<< PÁXINA OFICIAL DO C.E.I.P. DE OLVEIRA >>

Temos unha obra de arte no noso colexio que forma parte do peche perimetral.
"Proa ó mar" de Silverio Rivas.

Proa ao mar de Silverio Rivas

Acceso antiga web

ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2019/20

No taboleiro de anuncios está exposta a listaxe definitiva de admitidos/as para o vindeiro curso.

Todas as solicitudes teñen praza asignada.

Deberán formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño, aportando a seguinte documentación:

• Anexo II.
  • Dúas fotografías tamaño carné.
  • Fotocopia tarxeta sanitaria.
  • Enquisa sociolingüística (4º de infantil).

Listaxe provisional admitidos para o curso 2019/2020

Todas as solicitudes presentadas para o vindeiro curso 2019/2020 están admitidas. A principios de Maio sairán as listas difinitivas.

Adminsión do alumnado 2019/2020

Prazo de solicitude:

• Do 1 ó 20 de Marzo.

Documentación:

• Anexo II.
  • Fotocopia do libro de familia.

Mercadillo Solidario

Dende o CEIP de Olveira queremos dar as grazas a todas as persoas que colaboráchedes no "Mercado Solidario". Recaudamos un total de 178,85€; todos eles foron entregados como á "Cruz Vermella de Ribeira". Felices Festas!

Libros de texto para o curso 2019-2020

Descargar aquí a relación de libros de texto para o curso 2019-2020.

Vales para libros de texto e material didáctico

Xa poden pasar a recoller os vales para libros de texto de 1º e 2º de educación primaria e os vales para material didáctico de todos os niveis.

Listaxe definitiva de admitidos para o curso 2018/2019.

Todas as solicitudes teñen praza asignada.

• Anexo II.
  • Dúas fotografías tamaño carné.
  • Fotocopia tarxeta sanitaria.
  • Enquisa sociolingüística (4º de infantil).

Publicación da Listaxe Provisional do Alumnado para o curso 2018/19.

No taboleiro de anuncios está exposta a listaxe provisional de admitidos/as para o vindeiro curso.

Dado que as solicitudes de admisión presentadas non superan a oferta de prazas para o vindeiro curso 2018/19, todas as solicitudes presentadas serán admitidas.