FELICITACIÓN NADAL

25N 2020

VEXO, VEXO (STOP Á VIOLENCIA MACHISTA)

O alumnado do Ceip de Muimenta e o IES Santiago Basanta Silva (Vilalba) desenvolveron unha actividade conxunta , dentro das actividades previstas ao fío do 25 de novembro, Día Internacional da eliminación das violencias contra as mulleres.

Dita actividade, deseñada a partir dunha exposición da artista Yoko Ono, combina fotografía, investigación e escrita arredor das diferentes manifestacións do machismo, enfocando o tratamento destes temas segundo os diferentes grupos de idade.

Medios de comunicación, novas de xornais, series, xoguetes, tarefas domésticas ou a división sexual do traballoson algúns dos contidos que fan parte da iniciativa.

Preténdese, tamén, poñer en contacto o alumnado dos centros da contorna e compartir e intercambiar experiencias educativas que poidan contribuír á erradicación dos comportamentos machistas na comunidade educativa.

Álbum: Sen categoría -> 25N 2020

PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA

Na Orde 6 de Novembro de 2020 aparecen recollidos os criterios para a distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en Educación Primaria.

- Solo se presentará unha solicitude por familia.

- Non teñen que presentar solicitude OS BENEFICIARIOS DE MATERIAL ESCOLAR (vale de 50 euros), xa teñen automáticamente tramitada a solicitude polo que non teñen que presentar ningunha documentación.

O alumnado que NON TIVO AS AXUDAS  pode presentar a solicitude dende o día 16  ata o 27 de novembro de 2020 no centro educativo pero ten que cumprir as seguintes condicións:

- Renda igual ou inferior a 6000 euros

- Alumnado matriculado en Educación Especial.

- Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

- Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

HORARIOS NO CASO DE REALIZAR ENSINANZA NON PRESENCIAL

HORARIOS DE 4º A 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

SAMAÍN 2020

Neste ano tan especial, tamén a celebración do Samaín foi especial. Pasámolo xenial sen olvidar as medidas de seguridade.

Deixamos as fotos e uns vídeos con unha obra de teatro interpretada polos nenos e nenas de 3º e 4º, un baile que aprenderon na clase de inglés e outro da clase de música.

Álbum: Sen categoría -> Samaín 2020

ACCESO Á AULA VIRTUAL

DEIXAMOS AS INSTRUCCIÓNS PARA ACCEDER Á AULA VIRTUAL DO CENTRO.

SAÚDOS

CELEBRACIÓN SAMAÍN

Prezadas familias:

Axiña chegará o Samaín/Halloween deste ano e temos intención de festexalo no centro, dándolle forma a unha idea para a cal desexamos poder contar coa vosa colaboración.

En primeiro lugar, precisariamos que cada nena/o trouxese da casa unha cabaza ou ben un espantallo (scarecrow). No caso de que elixades unha cabaza, o obxectivo é que as/os vosas/os fillas/os a decoren eles mesmos, contando coa vosa axuda puntual. Para isto, podedes facer uso de materiais que teñades pola casa, mesmo de refugallo.

No caso de que elixades un espantallo, ben sabedes que a roupa vella e os obxectos inservíbeis acostuman dar bo resultado para a elaboración destes “bonecos” a partir de dous paus, que con frecuencia se colocan no medio das hortas, usando a imaxinación e evitando mercar nada, preferibelmente. Ambas as dúas cousas servirán para adornar a entrada da escola estes días e darlle ambiente.