PASAPORTE LECTOR

Xa temos os nosos Pasaportes Lectores da BiblioTina! Cantos máis libros, contos, cómics...leades, antes descubriredes as sorpresas que nos ten Tina preparadas!

Álbum: Sen categoría -> PASAPORTE LECTOR

HORTO ESCOLAR

Esta semana comezamos os traballos para poñer en marcha o noso HORTO ESCOLAR. Pasámolo xenial construindo os bancales, abonando e facendo os semilleiros de fresas, leituga e tomates cherry.

Álbum: Sen categoría -> HORTO ESCOLAR

MOCHILAS VIAXEIRAS CURSO 2020/2021

A semana pasada comezaron a súa andaina as MOCHILAS VIAXEIRAS. A Ratiña Tina foi a encargada de realizar a entrega!!

Álbum: Sen categoría -> MOCHILAS VIAXEIRAS 20/21

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN DE ALUMNADO QUE SE MATRICULA POR 1ª VEZ PARA O CURSO 2021-2022

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O ALUMNADO QUE SE MATRICULA POR 1ª VEZ NO 2º CICLO DE EDUCACIÓN INFANTIL  E EDUCACIÓN PRIMARIA:

As solicitudes de admisión poderán presentarse a partir do día 1, tanto de xeito telemático na aplicación ‘AdmisionAlumnado’ (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) como de xeito presencial nos centros escolares que se elixan como primeira opción, prazo que permanecerá aberto ata o 22 de marzo.

A publicación das listas provisionais de persoas admitidas e non admitidas publicaránse antes do 25 de abril, e as definitivas antes do 15 de maio. Posteriormente abrirase o prazo de fomalización de matrícula, que será do 20 ao 30 de xuño para alumnado de Infantil e Primaria.

Vídeo do entroido

ENTROIDO 2021

Álbum: Sen categoría -> ENTROIDO 2021

GUÍA DE SEGURIDADE NAS REDES SOCIAIS PARA AS FAMILIAS

Prezadas familias:

Con motivo hoxe do DÍA DA INTERNET SEGURA, achegámosvos esta guía desexando esperando que vos sexa de utilidade.

As redes sociais fan parte importante das nosas vidas e son, con seguridade, un elemento atractivo e que, ben utilizado, pode contribuír á socialización e o desenvolvemento das habilidades sociais e capacidades das vosas/os fillas/os. Pero, ao mesmo tempo, un uso indebido destas tecnoloxías ou a falta de información e coñecemento sobre o seu funcionamento, pode ser perxudicial para as nenas e os nenos. Por iso, no camiño de que poidades saber algo máis sobre as características, funcionamento, virtudes e posíbeis problemáticas asociadas ás novas tecnoloxías e ás redes sociais, poñemos á vosa disposición esta breve guía para as familias sobre redes sociais, no desexo de que vos poida servir de orientación para que as vosas fillas e fillos poidan aprender e exercer un uso responsábel, tutelado e beneficioso das mesmas, evitando así problemáticas que puidesen chegar a darse doutro xeito.

DÍA DA PAZ

Álbum: Sen categoría -> PAZ 2021