ACTIVIDADES DO CURSO 2015-2016

Este ano ofértanse as seguintes actividades extraescolares.

Kung-Fu

Ed Infantil: luns

Ed Primaria: mércores e Venres

Fútbol

martes

Manualidades:

mércores

Teatro:

mércores (*de 16 a 17:30)

Bandmington:

xoves

Entroido 2020

OBRADOIROS DE DISFRACES 2020

Os Obradoiros de Disfraces foron todo un éxito, un ano máis. Moitas grazas ás nais e pais que vos achegastes a colaborar; e facedes posible a realización deste tipo de  obradoiros creativos e de convivencia.

ENTROIDO 2017

O Entroido é unha das festas preferidas no cole de Crecente; unhas datas nas que toda a comunidade educativa (nais, pais, mestres, nen@s...) colabora para dar vida a todas as actividades que engalanan esta celebración. Uns días cheos de disfraces, sobremesas, mascaras, desfiles e, antetodo, moi bo rollo.

Que viva o Entroido!!!

EXCURSIÓN A MANZANEDA´17!!

Neste vídeo poderedes ver a mellores imaxes da excursión que realizamos a Manzaneda; organizada e subvencionada pola ANPA do Ceip Plurilingüe Manuel Sieiro.

CAMPEONATO ESCOLAR DE BÁDMINTON - CRECENTE 10/03/16

O pasado xoves 10 de marzo celebrouse no polideportivo de Crecente o Campeonato Escolar de Bádminton, organizado polo Clube Bádminton Ponteareas e coa colaboración da ANPA do Ceip Plurilingüe Manuel Sieiro, do Concello de Crecente, do Servicio Provincial de Deportes e da Asociación Deportiva Escolar do Condado e A Paradanta.
Mil grazas a todos os nenos, nenas , nais e pais que asistiron. Esperamos que disfrutaran igual que os nosos rapaces.

Browse for audio by