Blogues

ACTIVIDADES DO CURSO 2015-2016

Este ano ofértanse as seguintes actividades extraescolares.

Kung-Fu

Ed Infantil: luns

Ed Primaria: mércores e Venres

martes

Manualidades:

mércores

Teatro:

mércores (*de 16 a 17:30)

Bandmington:

xoves

EDUCACIÓN RESPONSABLE

ESTE CURSO COMEZAMOS UNHA AVENTURA  ACOMPAÑADOS POLA CONSELLERÁ DE EDUCACIÓN E A FUNDACIÓN BOTÍN, ESTA É A PRIMEIRA ACHEGA Á NOSA WEB DA INFORMACIÓN SOBRE ESTA EXPERIENCIA.

POUCO A POUCO IREMOS INTRODUCINDO CONTIDOS E INFORMACIÓNS MOI VALIOSAS PARA TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA, PERMANECEDE ATENTOS E ATENTAS A ESTA VIAXE FANTÁSTICA POLAS EMOCIÓNS QUE XA COMEZAMOS A REALIZAR......

CLAUSTRO DE PROFESORES

AVISO IMPORTANTE

AVISO A TODALAS FAMILIAS QUE MAÑA MARTES NON SERÁ POSIBLE RECOLLER VALES DE LIBRO DE TEXTOS E MATERIAL ESCOLAR NIN HISTORIAIS ACADEMICOS DE ALUMNOS DE 6º POR ATOPARSE A DIRECTORA ATENDENDO ASUNTOS DE CARACTER PERSOAL.

O MERCORES VOLVE ESTAR OPERATIVO O COLEXIO EN HORARIO DE 10 H AS 13 H. DESCULPEN AS MOLESTIAS E GRAZAS

Excursión Fin de Curso 2019

HARMONÍA, A HISTORIA DE SONATA E SINFONÍA

Curtametraxe de animación por "Stop Motion" que realizamos no cole de Crecente para o concurso Nós tamén creamos. Na súa elaboración paraticiparon todos os nenos e nenas do cole, realizando diferentes tarefas e funcións. O resultado é unha pequena peli de animación moi divertida e educativa.

OS DOCUMENTAIS DA AULA I9

NO MÓDULO DE IVOOX QUE TEMOS INSERTADO NA COLUMNA DA DEREITA PODEREDES ESCOITAR OS NOSOS AUDIOS, PODCAST, ETC, QUE IMOS REALIZANDO COA RADIOSIEIRO. OS ÚLTIMOS TRABALLOS REALIZADOS SON DOUS DOCUMENTAIS SOBRE AS CIVILIZACIÓNS DE GRECIA E ROMA QUE FORMAN PARTE DA NOSA SERIE "OS DOCUMENTAIS DA AULA i9"; AÍNDA QUE NESTA OCASIÓN CAMBIAMOS O FORMATO AUDIOVISUAL POLO PODCAST.

SE QUEREDES ESCOITAR MÁSI DA RADIOSIEIRO PODEDES ACCEDER AS NOSAS CANLES E SUSCRIBIRVOS!!

OU EN

Browse for audio by