As Ondas do Miño Tv.

REPORTAXE VOLUNTARIADO BIBLIOTECA

ONDAS DO MIÑO TV. ESPECIAL SAMAWEEN 2017

Xa temos aquí o novo programa de tv. online do Ceip Plurilingüe Manuel Sieiro. Un especial sobre unha das nosas festas favoritas, o Samaween

AS ONDAS DO MIÑO TV. 2017

Ahí vos queda o último programa de As Ondas do Miño Tv; o proxecto en comunicación audiovisual en galego que levamos a cabo no Ceip Plurilingüe Manuel Sieiro de Crecente.

Coordinado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega, nel participan todos os nenos e nenas do cole, de todas as idades e cursos.

Ao longo de todo o ano levamos recollido todas as imaxes que veredes nos vídeos; e fomos elaborando no segundo trimestre as diferentes seccións, que se grabaron entre os meses de abril e maio.

A disfrutalo!!!

ONDAS DO MINHO 2016

Aquí vos deixamos o último programa de As Ondas do Minho Tv, realizado polos rapaces e rapazas do cole de Crecente e dirixidos polos equipos de Dinamización da Lingua Galega e de Biblioteca Escolar.

A NOSA BIBLIOTECA

A TRAVÉS DESTE VÍDEO REPORTAXE PODEREDES COÑECER MELLOR A NOSA BIBLIOTECA ESCOLAR

ONDAS DO MIÑO TV. - ESPECIAL SAMAWEEN

Ahí vos queda o primeiro programa de As Ondas do Miño Tv.; o programa de tele online que realizamos no cole de Crecente.

Nesta ocasión ofrecémosvos un especial sobre a festa de Samaween`16 no Ceip Plurilingüe Manuel Sieiro.

Esperamos que o disfrutedes!!!

Browse for audio by