AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 2023-24

Os días 10 e 11 de abril realizaranse as avaliacións de diagnóstico

INFORMACIÓN DE IMPORTANCIA SOBRE PROCESO DE ADMISIÓN ALUMNADO 2024-25

ESTIMADAS FAMILIAS:

ENGÁDENSE NOS ARQUIVOS ADXUNTOS A CIRCULAR DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN NA QUE SE ESPECIFICA O PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PORMENORIZADAMENTE ASÍ COMO A ORDE QUE REGULA O PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN NOS CENTROS DEPENDENTES DA CONNSELLERÍS DE CULTURA, EDUCACIÓN, FORMACIÓN PROFESIONAL E UNIVERSIDADES.

ENTRE OUTRAS ACLARACIÓNS QUE SE ATOPAN NESTES DOCUMENTOS, É IMPORTANTE DESTACAR:

ABERTO PRAZO DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN CURSO 2024-25

ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN

PARA O CURSO 2024-25

QUEDA ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN EN E.INFANTIL OU E.PRIMARIA  ENTRE O 1 E O 20 DE MARZO DE 2024, ÁMBOLOS DOUS INCLUIDOS.

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS ATOPAREDES A SEGUINTE DOCUMENTACIÓN:

-CIRCULAR INFORMATIVA SOBRE O PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN E A DOCUMENTACIÓN QUE SE SOLICITA.

ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN CURSO 2023-24

ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2023-24

Familias, o prazo para solicitar praza no CEIP Plurilingüe Manuel Sieiro abranguerá dende o 1 ó 20 de marzo de 2023, ámbolos dous incluídos.

As solicitudes van dirixidas para as familias do alumnado novo que desexa estudar E.Infantil ou Educación Primaria no noso centro durante o vindeiro curso.

Nos arquivos adxuntos que acompañan a esta publicación atoparedes os seguintes documentos:

1-Información xeral sobre o procedemento para solicitar admisión presentando a documentación no CEIP.

PUBLICACIÓN DE VACANTES PARA O CURSO 2023-24

VACANTES PARA O CURSO 2023-24 POR ETAPA E NIVEL

LISTADO VACANTES CURSO 2023-24

PROCLAMACIÓN CANDIDATURAS ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2022

AVISO IMPORTANTE

CON DATA DE HOXE, 21 DE NOVEMBRO DE 2022 QUEDAN PROCLAMADAS AS CANDIDATURAS PARA AS ELECCIÓNS ÓS REPRESENTANTES DO CONSELLO ESCOLAR DOS DIFERENTES SECTORES.

O CANDIDATO DO SECTOR PROFESORADO É D. FRANCISCO J. O.D.

A CANDIDATA DO SECTOR DE NAIS-PAIS É Dª AROA B. F.

LEMBRADE QUE AS ELECCIÓNS CELEBRARANSE O MARTES 29 DE NOVEMBRO EN HORARIO DE 16:00-18:00 NA BIBLIOTECA DO CEIP, E QUE PODEDES VOTAR NAI E PAI DE CADA ALUMNO-A DO CENTRO.

ANIMAIVOS A PARTICIPAR!!!

Browse for audio by