PROCLAMACIÓN CANDIDATURAS ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2022

AVISO IMPORTANTE

CON DATA DE HOXE, 21 DE NOVEMBRO DE 2022 QUEDAN PROCLAMADAS AS CANDIDATURAS PARA AS ELECCIÓNS ÓS REPRESENTANTES DO CONSELLO ESCOLAR DOS DIFERENTES SECTORES.

O CANDIDATO DO SECTOR PROFESORADO É D. FRANCISCO J. O.D.

A CANDIDATA DO SECTOR DE NAIS-PAIS É Dª AROA B. F.

LEMBRADE QUE AS ELECCIÓNS CELEBRARANSE O MARTES 29 DE NOVEMBRO EN HORARIO DE 16:00-18:00 NA BIBLIOTECA DO CEIP, E QUE PODEDES VOTAR NAI E PAI DE CADA ALUMNO-A DO CENTRO.

ANIMAIVOS A PARTICIPAR!!!

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

OLA FAMILIAS!

DENDE HOXE, 11 DE NOVEMBRO, RECÓLLENSE NA SECRETARÍA DO CENTRO AS CANDIDATURAS DE NAIS-PAIS-TITORES-AS PARA AS ELECCIÓNS DE REPRESENTANTES DOS MESMOS NO CONSELLO ESCOLAR DO CENTRO. O REMATE DO PRAZO DE PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS SERÁ O 18 DE NOVEMBRO DE 2022.

DENDE ONTE DÍA 10 DE NOVEMBRO PODEDES CONSULTAR O CENSO DE PAIS-NAIS-TITORES-AS QUE SE ATOPA NA SECRETARÍA DO CEIP. O MESMO DÍA DA VOTACIÓN PODEDES CONSULTALO TAMÉN, PERO O PRAZO DE RECLAMACIÓN, NO CASO DE DETECTAR QUE NON ESTADES NO CENSO (o que vos impediría exercer o voso voto o día 29 de novembro ou presentar a vosa candidatura)REMATA O 17 DE NOVEMBRO, POLO QUE, SE TEDES DÚBIDAS A ESTE RESPECTO É CONVINTE QUE CONSULTEDES ESTE DATO O ANTES POSIBLE.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR-MEMBROS MESA ELECTORAL

ELECCIÓNS Ó CONSELLO ESCOLAR CURSO 2022-23

MENÚS COMEDOR ESCOLAR CURSO 2022-23

COMEDOR ESCOLAR CURSO 2022-23

OLA FAMILIAS!

CADA MES TEREDES OS MENÚS DO COMEDOR NA WEB DO COLEXIO PARA AQUELES QUE PRECISEDES CONSULTALOS ONLINE

AQUÍ VOS DEIXAMOS AS DE SETEMBRO E OUTUBRO, ASÍ COMO UNS CONSELLIÑOS PARA OS TENTEMPÉS DE MEDIA MAÑÁ QUE CADA DÍA TRAEN OS PEQUES Ó COLEXIO

SETEMBRO 2022

MENÚS COMEDOR ESCOLAR CURSO 2022-23

RECOLLIDA DE VALES FONDOLIBROS 2022-23

RECOLLIDA DE VALES DE MATERIAL E LIBROS DE TEXTO

BO DÍA FAMILIAS!

NO ARQUIVO ADXUNTO TEDES A INFORMACIÓN SOBRE OS DÍAS E HORAS NOS QUE PODEDES RECOLLER OS VALES DE MATERIAL PARA O ALUMNADO DE 1º A 6º E OS DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA 1º E 2º DE PRIMARIA.

AQUELAS FAMILIAS QUE QUEDARON EXCLUÍDAS DOS VALES DE MATERIAL  XA FORON AVISADAS DESTA CIRCUNSTANCIA UNHA POR UNHA.

UNHA APERTA

A DIRECCIÓN

CORRECCIÓN DE ERROS

AVISO IMPORTANTE

OLA FAMILIAS!

DETECTAMOS ALGÚN ERRO NO LISTADO DE LIBROS DE TEXTO PUBLICADO O 15 DE XUÑO, POLO QUE NO ARQUIVO ADXUNTO TEDES O LISTADO CORRIXIDO.

AS LISTAS DE LIBROS QUE RECIBISTES CO BOLETÍN DE NOTAS SERÁN REENVIADAS A CADA FAMILIA CO LISTADO CORRECTO Ó LONGO DO DÍA DE HOXE

UN SAÚDO CORDIAL

A DIRECCIÓN