LIBROS DE TEXTO

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS DOS ALUMNOS-AS DE

3º, 4º, 5º E 6º DE PRIMARIA

TODO O ALUMNADO RECIBIRÁ UN LOTE DE 6 LIBROS DE TEXTO NO MES DE SETEMBRO, POLO QUE SÓ HAI QUE MERCAR:

- ACTIVITY BOOK DE INGLÉS

- ARTS & CRAFTS DE PLÁSTICA

AVISO IMPORTANTE

AVISO IMPORTANTE: RECOLLIDA VALES DE MATERIAIS

E LIBROS DE TEXTO

RECORDARVOS QUE AS FAMILIAS QUE AÍNDA NON RECOLLESTES OS VALES DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR, TEDES NESTE MES DE XULLO DENDE O LUNS DÍA 9 ATA O VENRES DÍA 13, EN HORARIO: 10:00 H - 13:00 H

OS VALES QUE NON SE RECOLLAN NESTAS DATAS SERÁN ENTREGADOS DENDE O LUNS 3 DE SETEMBRO ATA O VENRES 7 DE SETEMBRO.

BO VERÁN.

Calendario escolar 2018/2019

LIBROS TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2018-19

Imagen relacionada

Aquí vos deixamos todo o material que necesitaredes para o vindeiro curso.

RADIOSIEIRO´18 - Nº4.2 - ENTREVISTA AO ALCALDE DE CRECENTE

2ª parte do 4º capítulo da nova RadioSieiro´18, a emisora que montamos no cole de Crecente como membros do proxecto de Bibliotecas Escolares "A Radio na Biblio".

RADIOSIEIRO´18 - 4º PROGRAMA - ESPECIAL ENTREVISTAS

"A Radio na Biblio".

Nesta primeira parte poderedes escoitar a entrevista que lle fixemos ao Director Xeral de Centros D. Xose Manuel Pinal.

A música empregada neste programa é a seguinte:

Viaxe - Mutenrohi (J.C. Fasero)

Adoro Galiza - Mercedes Peón

Browse for audio by