RadioSieiro

OS DOCUMENTAIS DA AULA I9

NO MÓDULO DE IVOOX QUE TEMOS INSERTADO NA COLUMNA DA DEREITA PODEREDES ESCOITAR OS NOSOS AUDIOS, PODCAST, ETC, QUE IMOS REALIZANDO COA RADIOSIEIRO. OS ÚLTIMOS TRABALLOS REALIZADOS SON DOUS DOCUMENTAIS SOBRE AS CIVILIZACIÓNS DE GRECIA E ROMA QUE FORMAN PARTE DA NOSA SERIE "OS DOCUMENTAIS DA AULA i9"; AÍNDA QUE NESTA OCASIÓN CAMBIAMOS O FORMATO AUDIOVISUAL POLO PODCAST.

SE QUEREDES ESCOITAR MÁSI DA RADIOSIEIRO PODEDES ACCEDER AS NOSAS CANLES E SUSCRIBIRVOS!!

OU EN

RadioSieiro en directo 2019

A RadioSieiro está de volta. E este ano 2019 trae novidades pois a maior parte dos programas que grabamos son creados e emitidos en directo para o patio do recreo do cole. É un pasiño máis neste interesante proxecto que cada vez sorprende máis.

Podedes escoitar os tres últimos programas na sección PODCAST (columna da dereita) ou accedendo ao noso perfil de soundcloud a través do seguinte enlace:

Ademais facemos especial mención ao noso "Especial Día da Muller" dirixido e realizado en casi a súa totalidade polas alumnas de 5º e 6º de primaria. Porque o feminismo non entende de idades!

RADIOSIEIRO´18 - Nº4.2 - ENTREVISTA AO ALCALDE DE CRECENTE

2ª parte do 4º capítulo da nova RadioSieiro´18, a emisora que montamos no cole de Crecente como membros do proxecto de Bibliotecas Escolares "A Radio na Biblio".

RADIOSIEIRO´18 - 4º PROGRAMA - ESPECIAL ENTREVISTAS

"A Radio na Biblio".

Nesta primeira parte poderedes escoitar a entrevista que lle fixemos ao Director Xeral de Centros D. Xose Manuel Pinal.

A música empregada neste programa é a seguinte:

Viaxe - Mutenrohi (J.C. Fasero)

Adoro Galiza - Mercedes Peón

RADIOSIEIRO´18 - 3º PROGRAMA - CONSELLOS PARA A VIDA MODERNA

Ahí queda o 3º programa da nova RadioSieiro, a emisora de radio escolar do Ceip Plurilingüe Manuel Sieiro que forma parte do proxecto "Radio na Biblio" organizado polo departamento de Bibliotecas Escolares da Xunta de Galicia.

Música empregada

Pastures of Plenty - SOLAS

Good Enough - CYNDI LAUPER

Tchavolo Swing - DORADO&TCHAVOLO

Te Voy a Esperar - JUAN MAGÁN (FT. BELINDA)

A saia da Carollina - LUME

Champions League - TONY BRITTEN

Matt Molloys - MATTO CONGRIO

Take on me - A HA

RADIOSIEIRO´18 - 2º PROGRAMA

2º programa da nova RadioSieiro, a emisora de radio do cole de Crecente. Neste caso teremos un programa adicado ás abellas e no que tamén atoparemos outros contidos interesantes e formativos.

MÚSICA EMPREGADA:

-Simple Minds - Dont you Forget About Me (The Breakfast Club)

-Pink Floyd - Money (Official Music Video)

-The_Kyoto_Connection_-_09_-_Hachiko_The_Faithtful_Dog_1

-Sintonía La Rosa de los Vientos - Villagers begin building