CHEGAN AS MERECIDAS VACACIÓNS.

23/06/2022 13:53
Europe/Madrid

E sen darnos conta chegou o último día de curso. Os nenos e nenas de 6º de EI puxéronse elegantes para a súa graduación con fin de despedir esta fermosa etapa, entregamos os premios aos participantes do concurso dun logo para o noso cole e, por suposto, á gañadora, Mar Yáñez. Tamén vimos a proxección dunha entrevista que o alumnado de 5º de EP lle fixo ao famoso e simpático Touriñán. Logo, gozamos dun concerto de rock moi especial coa colaboración do Conservatorio das Pontes, no que participaron dous alumnos/as de 4º de EP (Miguel e Sara) tocando a bateria e o teclado: "ESPECTACULAR". E como colofón a este ano académico o alumnado foi para as súas clases a festexar o fin de curso, percibindo que co deber cumprido comezaban as súas ben merecidas vacacións de verán. Parabéns a todos /as polo voso traballo e polo voso esforzo.

O Equipo Directivo como punto e final a este curso  quere dar as GRAZAS a toda a comunidade educativa por estar aí dándoo todo cando estamos a falar da educación dos/as nosos/as nenos/as porque como di un provebio africano:" Para educar a un neno/a fai falta a tribu enteira".

E en especial e concretamente:

-A ANPA por ofrecerse sempre a axudar e poñer o seu grao de area para mellorar as cousas.

-Ao Concello por ter sempre presente as nosas peticións, que non son poucas, co fin de mellorar o noso edificio e o noso entorno. Grazas por todo o conseguido.

-As limpadoras por ternos sempre todo a punto para comezar cada mañá o noso traballo.

-Ao conserxe por ser impecable no desenrolo das súas funcións, clave no funcionamento do centro educativo.

-Ás familias porque cando precisamos do voso apoio soubemos que aí estades. Por entender que estamos todos no mesmo bando, que o máis importante son os/as rapaces/zas. Son eles/as polos que merece a pena traballar.

-A aquelas persoas que nos apoiaron para poder conseguir o que considerabamos que era o melllor para o centro ou para os/as nenos/as.

-Aos compañeiros/as, mestres e mestras, verdadeiros artífices do bo funcionamento de todo, grazas enormes por animarnos e axudarnos cando xurdiron problemas, flaquezas, desánimo,... e recordar que o importante non é ver que as cousas son difíciles senón que son posibles.

-Pero sobre todo, non me cansarei de repetilo, grazas aos nenos/as por todos os momentos que nos regalastes, polo voso entusiasmo, polos vosos xogos, polo voso ánimo, por ser agradecidos e incluso polas vosas críticas, polo voso sorriso,..., polo voso esforzo, por non rendirvos nunca e, como non dicilo tamén, por perdoar os noso erros, que seguro cometimos algún.

Ao alumnado de 6º que comeza unha nova etapa educactiva desexarlles moito éxito, que loiten polo que queren ser. Sabemos que o conseguirán, confiamos neles. Sabemos que  son moi válidos, e  só teñen que poñerlle entusiasmo e traballo. Dos demais, despedímos ata o curso que vén, desexando a todos/as

BO VERÁN!!!!. GOZADE DESTE TEMPO DE LECER

* Participantes no concurso "Un Logo para o cole" e o seus traballos. O logo gañador é o remarcado en verde. Noraboa á nai de Samuel , María Yáñez que non puido asistir a recollida de premios e delegou en Samu.