Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Domingo Xuño 26, 2022
Xoves Xuño 30, 2022
Start: 30/06/2022 10:35

Durante este curso elaborouse o Plan Dixital de Centro. No día de onte, despois de ser presentado ao Claustro, foi aprobado polo Consello EScolar.

PLAN DIXITAL DE CENTRO

Venres Xullo 01, 2022
Start: 01/07/2022 10:11

PERSOAS BENEFICIADAS COA AXUDA PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (VALES)
Desde hoxe, 1 de xulio de 2022 están publicadas as listaxes. Poderanse consultar no vestíbulo do centro. Non se facilitará información relativa ás mesmas por teléfono.

A partires do día 4 dexullo e ata o 15 de xullo poderán recoller os vales no colexio, en horario de 11:00 a 13:30. Os vales que non se recollan nestas datas serán entregados en setembro.

As persoas ás que non se conceda a axuda por erros na documentación, ou as que detecten algún erro no vale, terán 10 días desde a publicación da listaxe para emendar as deficiencias ou presentar a documentación necesaria.

PERSOAS BENEFICIADAS CON LIBROS DO FONDO SOLIDARIO (3º E 4º)

Publicación da listaxe provisional de solicitudes admitidas e de solicitudes excluídas: 1 de xullo de 2022. As listas poderanse consultar no vestíbulo do centro. Non se facilitará información relativa ás mesmas por teléfono.

As persoas interesadas poderán formular reclamacións ata o día 6 de xullo de 2022.

Publicación das listaxes definitivas: 7 de xullo de 2022.

Entrega dos libros ao alumnado: ao inicio do curso escolar en setembro.