CEIP Manuel Luís Acuña

Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Mércores Septembro 09, 2020
Start: 09/09/2020 10:30

Benvidas todas as familias a este novo curso escolar que comeza!

Como sabedes, non está sendo fácil e temos a intención de normalizar todo o mellor posible, sen deixar de ter en conta as máximas medidas de seguridade fronte á COVID19. Entre todos e todas conseguiremos que todo vaia ben.

O curso comezará o día 10 de setembro para 4º e 5º de Educación Infantil (3 e 4 anos) e 1º, 2º e 3º de Primaria.

O día 11 de setembro engadiránse os cursos de 6º de Educación Infantil (6 anos) e 4º, 5º e 6º de Primaria.

O horario lectivo ambos días será de 9:00 a 14:00. O alumnado de comedor poderá ser recollido entre as 15:30 e 16:00 horas, salvo os que van no transporte escolar que sairán do centro ás 15:10 horas.

Este curso será moi diferente, polo que é de suma importancia a reunión con pais/nais/titores/as o primeiro día. Estas reunións serán por cursos, para manter as distancias de seguridade. Os horarios e normas das reunións serán os seguintes:

REUNIÓNS DÍA 10 de setembro:

4ºEducación Infantil: 10:00 horas (Patio cuberto)

5ºEducación Infantil: 11:00 horas (Salón de Actos)

1º/2º Primaria: 12:00 horas (Salón de Actos)

3º Primaria: 13:00 horas (Salón de Actos)

REUNIÓNS DÍA 11 de setembro:

6ºEducación Infantil: 9:30 horas (Salón de Actos)

4º Primaria: 10:30 horas (Salón de Actos)

5º Primaria: 12:30 horas (Salón de Actos)

6º Primaria: 13:30 horas (Salón de Actos)

NORMAS A TER EN CONTA PARA TODAS AS REUNIÓNS:

Os pais e nais non poden entrar no centro (nin sequera no patio) ata a hora xusta da reunión.

Deben entrar con mascarilla, que terán que ter posta durante toda a reunión, respectar as distancias e desinfectar as mans na entrada.

Só poderá permanecer na reunión un membro da familia.

Pedimos puntualidade estricta, as reunións comezarán xusto á hora indicada.

Para asistir á secretaría, dirección ou titoría hai que solicitar cita telefónica previa a través do teléfono do centro (988243751).

O equipo docente temos preparado para recibir ós nosos alumnos e alumnas e moitas gañas de velos!!!!

Benvidas todas as familias a este novo curso escolar que comeza!

Como sabedes, non está sendo fácil e temos a intención de normalizar todo o mellor posible, sen deixar de ter en conta as máximas medidas de seguridade fronte á COVID19. Entre todos e todas conseguiremos que todo vaia ben.

O curso comezará o día 10 de setembro para 4º e 5º de Educación Infantil (3 e 4 anos) e 1º, 2º e 3º de Primaria.

O día 11 de setembro engadiránse os cursos de 6º de Educación Infantil (6 anos) e 4º, 5º e 6º de Primaria.

O horario lectivo ambos días será de 9:00 a 14:00. O alumnado de comedor poderá ser recollido entre as 15:30 e 16:00 horas, salvo os que van no transporte escolar que sairán do centro ás 15:10 horas.

Este curso será moi diferente, polo que é de suma importancia a reunión con pais/nais/titores/as o primeiro día. Estas reunións serán por cursos, para manter as distancias de seguridade. Os horarios e normas das reunións serán os seguintes:

REUNIÓNS DÍA 10 de setembro:

4ºEducación Infantil: 10:00 horas (Patio cuberto)

5ºEducación Infantil: 11:00 horas (Salón de Actos)

1º/2º Primaria: 12:00 horas (Salón de Actos)

3º Primaria: 13:00 horas (Salón de Actos)

REUNIÓNS DÍA 11 de setembro:

6ºEducación Infantil: 9:30 horas (Salón de Actos)

4º Primaria: 10:30 horas (Salón de Actos)

5º Primaria: 12:30 horas (Salón de Actos)

6º Primaria: 13:30 horas (Salón de Actos)

NORMAS A TER EN CONTA PARA TODAS AS REUNIÓNS:

Só poderá permanecer na reunión un membro da familia.

Pedimos puntualidade estricta, as reunións comezarán xusto á hora indicada.

INSTRUCCIÓNS XUNTA DE GALICIA PROTOCOLO COVID19https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/guia_resumo_protocolo_setembro_centros_educativos.pdf

PROTOCOLO COVID19 CEIP MANUEL LUIS ACUÑA

Start: 09/09/2020 12:08

O primeiro día de colexio as famiias recibirán unha declaración responsable que teñen que asinar. Antes de asinar esta declaración deben ser coñecedores do protocolo adaptado para este centro.

Nos seguintes arquivos tendes a seguinte información:

1.- PROTOCOLO COVID19 CEIP MANUEL LUIS ACUÑA

2.- ENQUISA DE AUTOAVALIACIÓN CLÍNICA A REALIZAR DIARIAMENTE NA CASA

Para velos pincha en "ARQUIVOS ADXUNTOS"

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer